Gość Goral96 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 Witam. Jakie opony moglibyście mi polecić 26x1.25 ? Jakieś lekkie i żebym mógł szybko na nich jeździć po szosie. Może jakieś linki z allegro, albo z jakiś sklepów online. Bo ja się nie znam, a nie chcę mieć jakichś słabych opon, które będą się wolno rozpędzały i miały większy opór.
michal127 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 http://allegro.pl/maxxis-detonator-26x1-25-60tpi-drut-62a-345g-i3495150647.html Tu masz detonatorki, sam używam identycznych na trening mtb'kiem po szosie i polecam, ale to opony tylko i wyłącznie na szosę. Słyszałem jeszcze coś o jakiś schwalbach, ale zapomniałem jaki to model, może ktoś je wrzuci tu.
Gość Goral96 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 Ok, a czy one nie toczą się głośno ? Nie ma jakiś oporów ? I jak przejade trochę po jakiejś żwirówce, to coś się może zrobić ?
Gość Goral96 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 A one są bezpieczne na nasze drogi ? Bo mam miejsca, że asfalt jest taki, że są tam kilka km dziury i trzeba jakoś przejechać, to czy na tych oponach 1.25 bym śmiało mógł jechać ?
beskid Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 Ok, a czy one nie toczą się głośno ? Nie ma jakiś oporów ? I jak przejade trochę po jakiejś żwirówce, to coś się może zrobić ? Właśnie ze względy na potencjalny przejazd po dziurawych drogach czy żwirówce powinieneś wybrać albo Kwest albo Khan i nie schodzić poniżej 1,5 cala.
michal127 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 A one są bezpieczne na nasze drogi ? Bo mam miejsca, że asfalt jest taki, że są tam kilka km dziury i trzeba jakoś przejechać, to czy na tych oponach 1.25 bym śmiało mógł jechać ? Jeśli chodzi o opory detonatorów, to są na serio niskie, właściwie słychać w czasie jazdy tylko lekki szum z pod opon i cykanie bębenka jak się przestanie pedałować Co do dziur, ja bym się nie obawiał. Sam mam w okolicy miasta wiochy z takimi ######itnymi dziurami przez parę kilometrów, w oponach naładowane po 6 barów powietrza i dają radę Zresztą po okolicy porusza się mnóstwo gości na szosówkach i jak im te cieniutkie oponki trzymają na okolicznych dziurach, to czemu zaraz opona w mtb'ku miałaby pęknąć. Co do żwirów, to tu już bym bardziej uważał, po prostu te opony nie nadają się do jazdy po czymkolwiek innym jak asfalt, cały rower zaczyna nosić na żwirach. Może wersja 1,5" by lepiej sie trzymała na czymś takim, ale ja w takim wypadku wolałbym kupić jakieś opony bardziej crossowe typu schwalbe marathon, jeśli nie chcesz co chwila przekładać opon z szosowych na górskie i tak w kólko.
Gość Goral96 Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 nie jezdze po zwirowce i tak, tylko tak chcialem sie dowiedziec ;P dam rade jakos, znam trasy, gdzie mozna jechac smialo w 1,25. I jak by byly momenty z brzydsza nawierzchnia, to po prostu zwolnie do minimum i jakos to bedzie a te kenda beda dobre ? Wiem, ze 200gr wiecej od tych drugich, ale to i tak lepsze rozwiazanie niz te, co mam 1;95. Jak cos sie stanie, to tez zbyt duzo nie strace, bo kenda nie sa bardzo drogie. A tak przy okazji zobacze, jak to sie jezdzi na cienszych oponach i jesli sa troszke ciezsze, to trening tez bedzie trudniejszy i bede sie lepiej trenowal
magik2208 Napisano 27 Sierpnia 2013 Napisano 27 Sierpnia 2013 Zwolnienie do min? To mam na szosie po 9-10atm jak sie zdarzy gorszy asfalt to mam to gdzies Zawsze nawet przez bruki przeleciec szybciej, bo Cie az taj nie wytelepie. A napedzaja to Cie nogi, a nie opony. Pozniej ludzie licza, ze beda jezdzic zaraz +5km/h...
Gość Goral96 Napisano 27 Sierpnia 2013 Napisano 27 Sierpnia 2013 Wiem, że napędzają mnie nogi, ale nie ma co porównywać opon 1;95, o opon 1,25, bo wiadomo, że na asfalt lepsze. Najpierw ciało, potem lepszy sprzęt
jasinski21444 Napisano 27 Sierpnia 2013 Napisano 27 Sierpnia 2013 Ale tylko na idealnie gładki , jeżeli asfalt nie jest idealnie gładki to mniejsze opory będą miały szersze kapcie
dovectra Napisano 28 Sierpnia 2013 Napisano 28 Sierpnia 2013 Ale tylko na idealnie gładki , jeżeli asfalt nie jest idealnie gładki to mniejsze opory będą miały szersze kapcie rozwiń proszę ?
Gość Goral96 Napisano 30 Sierpnia 2013 Napisano 30 Sierpnia 2013 Właśnie rozwiń. A ja dodam, że jeżdzę już na kenda kwest i jeździ się super
jasinski21444 Napisano 30 Sierpnia 2013 Napisano 30 Sierpnia 2013 Gdzieś tu kiedyś był link do strony na której schwalbe to wyjaśnia
Gość Goral96 Napisano 30 Sierpnia 2013 Napisano 30 Sierpnia 2013 Gdzieś tu kiedyś był link do strony na której schwalbe to wyjaśnia Podeślesz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.