papanf Napisano 21 Maja 2006 Napisano 21 Maja 2006 Witam, tak tak wiem ze bylo juz o FL. ale niestety nie uzyskalem odp. wobec tego zakladam ten temat . jezdze zazwyczaj gdy jest sucho, sporadycznie dopadnie mnie deszcz. Najczesciej jest mnostwo pylu ,kurzu itd. szuklam smaru do napedu oraz takigo ,by moc nim posmarowac golenie amortyzatora. jaki smar kupic? co się opłaca? pomocy, pozdrawiam
LeeS Napisano 21 Maja 2006 Napisano 21 Maja 2006 Ja osobiscie robie tak : Mam dwa male FL : Teflon + i Cross Country. Na poczatku i na koncu wlasciwego sezonu rowerowego, jak i w zime uzywam CC, a jak przychodza upaly i duze zapylenie to robie lancuhcowi plukanko porzadne i uzywam T+ az nie zacznie sie okres opadow wtedy wracam do CC. Natomiast do amoryzatora, piast i lozysk sterow uzywam Finish Line: Premium Grease. Jak dla mnie zarabisty smar Moj RST nie zamarza jak kiedys, a jak go przesmaruje to chodzi jak zloto
papanf Napisano 21 Maja 2006 Autor Napisano 21 Maja 2006 a czytalem sporo negatywnych opini o T+.... szybko sie zuzywa, nietrwaly itd sam jzu nie wiem ...bo sporo to generalnie kosztuje
Schwefel Napisano 21 Maja 2006 Napisano 21 Maja 2006 Szybko się zużywa to zasługa tego, że jest rzadki Jest nietrwały - tu się niezgodzę bo jest trwały ale w warunkach suchych czyli w takich do jakich został stworzony.
Schwefel Napisano 21 Maja 2006 Napisano 21 Maja 2006 Nie wiem nie testowałem, ale na teflonowe golenie bym się nie odważył. EDIT: Teflon+ teoretycznie powinien zwiększyć śliskość goleni więc byłby dobry.
MarcinGoluch Napisano 25 Maja 2006 Napisano 25 Maja 2006 A co z Vexolem? Ktos uzywal? W tescie niejakiego Batona z precla wychodzi ze jest nawet bardziej wydajny i odporny na wymywanie niz specyfiki FL.
sebekfireman Napisano 25 Maja 2006 Napisano 25 Maja 2006 A co z Vexolem? Ktos uzywal? W tescie niejakiego Batona z precla wychodzi ze jest nawet bardziej wydajny i odporny na wymywanie niz specyfiki FL. A Vexol fajna rzecz - 9 zł za 1 litrowy pojemnik to duży plus i spisuje sie też bardzo dobrze. Jak zużyje FL CC to zostaje przy VEXOLu. Właściwości smarujące ma podobne do FL CC - jedynie troszkę mocniej brudzi łańcuch.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.