przemj Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc... Mam następujący problem: tak jak widać na załączonym zdjęciu, fragment obudowy hamulca m395 zaczął trzeć o tarczę w jednym miejscu tarczy (tylko na jednym z jej ramion). Temat jest dla mnie nowy, a nie znalazłem nigdzie rozwiązania tego konkretnie przypadku. Jestem totalnie zielony w temacie, ale przychodza mi do głowy dwa rozwiązania: 1. Regulacja połozenia obudowy hamulca o jakiś 1-2 mm - ale tak na pierwszy rzut okna to tego sie chyba nie da przesunąć? 2. Przesunięcie całego koła z tarczą o 1-2 mm - odsunięcie ich od tego elementu obudowy (widzę, że od klocków z temtej storny jest jakieś 1mm odstępu) - czy to możliwe a jak tak, to jak potem ten klocek odsunąć o ten 1 mm? 3. Prostowanie/regulacja tarczy? Tak na oko tarcza jest prawie idealnie prosta - odrobinke "goni" w jednym miejscu, a troche to inwazyjne mi sie wydaje... 4. Jakieś inne rozwiązanie, które przez brak znajomości tematu nie widzę? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 24 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 A zdjęcie gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemj Napisano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 regulamin forum 2i No właśnie walczyłem z załącznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 [#10171] Nie masz uprawnień do pobrania tego załącznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...