Skocz do zawartości

[serwis] Bike Atelier w Sosnowcu - wyłudzanie pieniędzy


Myopic

Rekomendowane odpowiedzi

Zleciłem im wymianę całego układu hamulcowego - klamki, szczęki, klocki, linki, pancerze. Przy przyjmowaniu zlecenia serwisant poinformował mnie, że należałoby jeszcze wycentrować koła, aby mógł ustawić hamulce - koszt dodatkowy 20zł od koła. Ostatecznie zgodziłem się na centrowanie. Przy odbiorze zauważyłem, że koła jak były krzywe tak są nadal. Gdy zapytałem serwisanta dlaczego, odpowiedział mi, że nie dało się w moim rowerze wycentrować kół, więc wykonano jedynie podcentrowanie, za które mam zapłacić 10zł od koła. Zapłaciłem za całość usługi, a następnie z domu wysłałem maila do sklepu z prośbą o wyjaśnienia na czym polegała usługa, którą nazwali "podcentrowanie", za co zapłaciłem. Było to 2 tygodnie temu, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dziś podjechałem do innego serwisu rowerowego w Sosnowcu, gdzie człowiek bez problemu wycentrował mi koła i dziwił się, że oni nie potrafili tego zrobić. 

Zatem nie pozostaje nic innego stwierdzić, jak to, że serwis przy sklepie Bike Atelier w Sosnowcu wyłudza pieniądze od Klientów. Jestem tego przykładem i dowodem. Jeśli ktoś nie potrafi czegoś zrobić to po prostu nie bierze za to pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ja również nie polecam tego sklepu. 2 stycznia zamówiłem obręcze DT Swiss. Miały być za około 1-2 tygodnie. Były dopiero 31 stycznia. Wcześniej kilkakrotne telefony i odwlekanie terminu, że wina dystrybutora, że doszła jedna i czekają na drugą, itd. Ja będąc klientem czułem się jak intruz dzwoniąc i dopytując się o termin dostawy. A na koniec najlepsze. Te obręcze (Dt Swiss 533d) katalogowo kosztują 63zł. Pan policzył mi 2x63 zł czyli 126 zł (tak było ustalone) plus 20 zł za przesyłkę o czym przy zamawianiu nie było mowy. Czujecie to. Myślę że ktoś popełnił błąd, zamówił jedną a drugą domawiali i kosztem przesyłki chcieli mnie obciążyć. Czujecie to. Oczywiście nie kupiłem tych obręczy, a powyższy post piszę ku przestrodze innych. A tak na marginesie. Tyle się mówi że sklepy internetowe wykańczają sklepy stacjonarne, ale z takim podejściem nie ma się co dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma ilosc postow do wiarygodnosci klienta danego sklepu?

Ilosc postow moze dawac wiarygodnosc czy kupowac od kogos na forum czy nie, ale w sprawie sklepu?

 

Kolega opisal swoja przygode w danym sklepie dzieki czemu wiadomo o co pytac w przypadku zamowien w tymze sklepie.

 

Jak ja bede mial milion postow i napisze ze jakis sklep jest zly i zle traktuje klientow to znaczy to dloa Ciebie ze nigdy nie pojdziesz do tego sklepu?

 

Kada opinia to tylko opinia danej osoby bez znaczenia na ilosc postow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Byłem dzisiaj w Bike Atelier w Sosnowicu, już wiem, że byłem tam ostatni raz. Urzekła mnie profesjonalna obsługa klienta w wykonaniu jednego z serwisantów. Już na dzień dobry odpowiedź typu "czego pan chce" raczej już na wstępie nie zachęca do dalszej konwersacji. Na moje pytania odnośnie możliwości asysty/doradztwa przy skręcaniu roweru i pakowaniu go do kartonu rowerowego tak, żeby dobrze go zabezpieczyć usłyszałem, że odkręcam przednie koło, wkładam do kartonu i oto całe doradztwo. Cóż, nie jestem specjalistą od rowerów, nigdy nie pakowałem ich wcześniej do kartonów, byłem gotów zapłacić za podpowiedź profesjonalisty, którego niestety w tym sklepie nie spotkałem. Ich sprawa, ja będę teraz wszystkim odradzał ten sklep przy każdej możliwej okazji. Jednak obsługa klienta w wykonaniu wielu polskich "sprzedawców" jak ten jest jeszcze 100 lat wstecz za cywilizacją.

 

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...