Skocz do zawartości

[rama] Kross A7/A8 czy coś innego w tej cenie ?

peepeepee

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Powoli przymierzam się do składania roweru i mam pytanie o ramę.

Wybrałem Kross A7/A8 w wyprzedaży za 500 pln , ponieważ miałem/mam dwie A6-ki i żadnych problemów z tymi ramami, w poprzednim była 17-ka ciut za duża, zmieniłem na 16-kę i tam mi odpowiada, innych ram nie znam.

Czy lepiej wybrać coś innego o podobnej geometrii i w tej cenie lub max. do 800 pln ?

Jak już wielokrotnie wspominałem jestem amatorem , planuję jakiś wypad w góry , w przyszłości w zależności od wolnego czasu jakieś zawody ale tak czysto dla zabawy i przebiegi różne , jak dotąd od 15km do 80km dziennie w sezonie 1000-3000 km.

Zamierzam w zależności od funduszy wziąc Rebę i osprzęt SLX/XT.

Napisano

Jeśli już to ma być kross level A8/A7 to na pewno nie z rocznika 2012/13 ;p Na forum jest całe 16 stron o tym dlaczego. Albo poczekaj na ramy z 2014 - może będą lepiej skonstruowane, bo tak niby zapowiadają, ale nie wiem ile w tym prawdy, albo zakombinuj ramę z 2011 roku, bo nie słyszałem o większych problemach z nimi, a na allegro są akurat (może by się dało coś z ceny zbić) http://allegro.pl/profesjonalna-rama-kross-level-a7-a8-do-xc-i3466664656.html

Pfu, a z resztą za 500zł jest twój rozmiar http://allegro.pl/profesjonalna-rama-kross-level-a7-a8-maly-rozmiar-i3469936010.html

Napisano

Jeśli już to ma być kross level A8/A7 to na pewno nie z rocznika 2012/13 ;p Na forum jest całe 16 stron o tym dlaczego. Albo poczekaj na ramy z 2014 - może będą lepiej skonstruowane, bo tak niby zapowiadają, ale nie wiem ile w tym prawdy, albo zakombinuj ramę z 2011 roku, bo nie słyszałem o większych problemach z nimi, a na allegro są akurat (może by się dało coś z ceny zbić) http://allegro.pl/profesjonalna-rama-kross-level-a7-a8-do-xc-i3466664656.html

Dokładnie o tę mi chodzi tylko 16" za 499 pln.