Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Poszukuje roweru do rekreacyjnej jazdy po mieście. Będę pokonywał około 50 km tygodniowo i głównie jazda po asfalcie. Wiem że do 1000 - 1200 złotych nei kupię super ekstra modelu, ale poszukuje coś czym pojeżdżę trochę czasu, a za miesiąc- dwa dokupię jakieś lepsze elementy w miejsca tych słabszych :) 
Nie musi być nowy, może być używany. 

 

Reasumując:

cena: 1000 - 1200 złotych
wzrost mój: 190 cm
liczba kilometrów tygodniowo :  +/- 50 km
teren jazdy: Miasto

podrzućcie jakieś pomysły.

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szukam roweru do około 1200zł. Wzrost 177cm, waga 72kg.

Co sądzicie o tych rowerach ?  Czy warto zainwestować, w któryś z tych modeli czy szukać czegoś innego ?
 

 

http://allegro.pl/keller-megator-mtb-shimano-alivio-xcm-okazja-2015-i5121793635.html

 

http://allegro.pl/lazaro-evolution-v2-na-tarczowych-shimano-acera-15-i5185658258.html

 

http://allegro.pl/profejsonalne-mtb-lazaro-ev-3-alivio-suntour-tektr-i5162136890.html

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

zamierzam kupić w przeciągu najbliższego miesiąca MTB - głównie jazda po polnych i leśych drogach. Rowerem w sezonie jeździłbym co drugi dzień (około 1-2h). Jestem amatorem, w takim terenie utrzymuję poruszam się raczej średnim tempem, bez żadnego skakania itp.
Czy model Rockrider z Decathlona (http://www.decathlon.pl/rockrider2015.html) wystarczyłby na początek? Czy raczej warto dołożyć kilka stówek do modelu z wyższej półki?

Edytowane przez tzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Dosłownie za kilka dni stanę przed wyborem roweru mtb. Celuję w Rower górski ROCKRIDER 500 B'TWIN - Rowery Rowery - Decathlon wydaje mi się, iż jest to bardzo rozsądny wybór jak na tą cenę. Chciałbym, żeby rower dysponował dość dobrym amortyzatorem (wiem, że jest to niski budżet jak na dobry amortyzator) oraz żeby nie było problemów (oddawanie go do serwisu co tydzień). Czy jest coś w cenie ~1300zł godnego polecenia, używany również wchodzi w grę. Mój wzrost- 170cm, waga-60kg.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator jak Manitou prawie :teehee: Szkoda, że 80 mm skoku - większość "obecnie" ma fabrycznie 100 mm tak jakbyś kiedyś chciał podmieniać, ale niektórzy twierdzą, że te 2 cm są nieodczuwalne. Cudów się nie mniej jednak nie spodziewaj i przy Twojej wadze będzie raczej mało "chętny" do pracy.

 

Osprzęt moim zdaniem jest przyzwoity jak na te pieniądze. Rama pewnie M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator jak Manitou prawie :teehee: Szkoda, że 80 mm skoku - większość "obecnie" ma fabrycznie 100 mm tak jakbyś kiedyś chciał podmieniać, ale niektórzy twierdzą, że te 2 cm są nieodczuwalne. Cudów się nie mniej jednak nie spodziewaj i przy Twojej wadze będzie raczej mało "chętny" do pracy.

 

Osprzęt moim zdaniem jest przyzwoity jak na te pieniądze. Rama pewnie M.

A jeżeli ustawiłbym inną wagę? Np. mniejszą jak by się zachowywał? Ewentualnie lazaro v3 tudzież kross hexagon x7.

lazaro - http://allegro.pl/profejsonal-mtb-lazaro-e-v3-alivio-suntour-blokada-i5303738199.html

hexagon - http://allegro.pl/kross-hexagon-x7-s-white-komunia-nowy-i5281494872.html

:)

Edytowane przez Deeruv2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te rowery są bardzo porównywalne i raczej bierz tego, którego masz na miejscu.

 

Co do zmiany wagi to raczej nie ma bardzo opcji ustawiania. Niby pokrętło jest, ale amorek mało na kręcenie nim reaguje - ja ważę 80 kg i przy "wajchowaniu" różnica była znikoma. Trzeba się pogodzić z tym, że za te pieniądze to tylko uginacz, który co najwyżej nie pozwoli wyrwać kierownicy z rąk jak się przydzwoni w większą nierówność.

 

Do rekreacji wystarczy nie ma co sobie głowy psuć :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tutaj dopiszę a co...

 

Poszukuję roweru właśnie z rodziny MTB gdyż lubię sobie zaglądnąć niekiedy do lasu, głównie drogi boczne z małym ruchem a wiadomo iż "dziurek" tam co nie miara. Mój obecny rowerek ma 15-17 lat i o czymś takim jak amortyzacja itp może tylko pomarzyć. Jak kupowałem kosztował 450 zł (pierwsze moje zarobione pieniądze ;) ) więc nie był to rower z "wysokiej" pólki. Trochu to waży ale powiem iż jest TYTANEM, to co przeżył i ciągle jeździ, koła nie były nigdy naprawiane (mają lekką centre ale to minimalnie i serwis powiedział, że nie warto jeszcze naprawiać) a od 17 lat jego serwis i naprawy kosztowały mnie około 200-300 zł (nie mówię o zakupie nowego siodełka czy akcesoriów) ale i na niego przyszła pora... czas coś zmienić w swoim życiu... ruszyć dalej nie oglądając się za siebie...

 

Przedział cenowy to tak do 1300-1400 ale im mniej tym lepiej. Hamulce jest mi wszystko jedno czy V-ki czy hydra musi się dobrze jeździć. Mam 162 cm wzrostu i 73 kg (prawie 8 nadwagi wg lekarza) 32 lata i trza trochu się pozbyć daszka (chociaż każdy ptaszek powinien mieć daszek). Na rowerach znam się tylko tyle iż wiem co to rower, jak się go używa i że mogę oddać do serwisu jak się zepsuje czyli tak jak nasi politycy na polityce (wiedzą co to polityka - pewnie wikipedi używali - , wiedzą co trzeba mówić oraz iż co 5 lat są wybory). Buty i pedała mam SPD Shimano. W grę wchodzi tylko zakup wraz z wysyłką czyli pewnie będzie to allegro.

 

Było tutaj sporo o tym ale jak pisałem... nie jestem wysoki a rower im lżejszy tym lepszy... chociaż w porównaniu do mojego obecnego roweru to każdy będzie lżejszy...

Edytowane przez Bluepower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat mam krosa v4 z 2008 roku który potrzebuje generalny remont wymiana całego napędu, kół i klamko-manetek zmiana z 3 x7 na 3x9 przerzutki same części które mi w serwie powiedzieli to 700-800zł  i się zastanawiam czy nie lepiej kupić nowy rower i dołożyć to 500zł i np kupić  model EVOLUTION V3 MEN wersja 2015 czy on będzie na takim samym poziomie jak V4 mój ?A może coś innego polecicie do 1400zł max z 3x9 przerzutkami bo z hydrauliką nie dostane do 1400zł pewnie  i byle nie chińskie dziadostwo jak w V4 np. koła łożyska padły  po miesiącu. Rower na lata potrzebuje i dużo jeżdżę v 4 mam przejechane około 30tys + przeważnie każdy sezon około 4-7 tys  

Z góry dziękuje za rade bo jestem zielony a nie chce co rok dokładać do roweru po 500zł + tylko np 100-200zł jak wymiana kasety suportu i przeglądy itp 

Edytowane przez iwon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...