dzanek Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Jeżdżę rowerkiem od lat, w poprzednim sezonie przeszedłem zacząłem jeździć nieco więcej - odcinki od 30 do 80 z tempem 20+kmph (zależnie od profilu trasy i dystansu), a czasami konkretne skoki typu Kraków-Kielce, Kraków-Zakopane. Wszystko lata się fajnie, i jechać 100+km nie jest większym problemem, ale. Ale jak rośnie górka to robi się gorzej. Wiem że przed górą nie ma mocnych i trzeba mieć mięśnie ze stali. Ja po ok dwóch kilometrach większego podjazdu jestem utyrany, za to chwila wypłaszczenia, albo już w ogóle płasko i jadę bez probkemu dalej i mięśnie dają radę. I tu pytanie jaki trening polecacie na zwiększenie możliwości? Na razie śmigam sobie normalnie traski po 20-30km i robię górki te co są przy Krakowie - kopce, Mogilany etc. To będzie ok, czy lepiej się bawić w jakieś interwały albo inne wyspecjalizowane metody? A no i wiem że na tym klocku 20kg co go mam zawsze będę na wjazdach miał ciężej, ale nie mam teraz $$$ na nowy, a przynajmniej jak na tym wytrenuję to na lekkim będzie wyraźna korzyść z kupna nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Masz pedały zatrzaskowe? To znacznie zwiększa wydajność pedałowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzanek Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 to wiem. Jak tylko wpadnie piniądz to jakieś M520 kupię bo w poprzednim który ktoś pożyczył i oddać zapomniał miałem noski i to już mi sporo dało. A na razie bez technicznych sztuczek kombinuję mięśnie "w dół" a "w górę" robię u brata na spinningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...