marcin290385 Napisano 19 Sierpnia 2013 Napisano 19 Sierpnia 2013 Witam. Mam pytanie dotyczące sposobu blokady skoku w XCR'rze. Jest w nim standardowa niebieska dźwigienka po przesunięciu której następuje zablokowanie skoku amortyzatora. Ale czy jest taka możliwość aby zdemontować tą dźwignię a zamontować zamiast niej blokade manetką na kierownicy? pozdrawiam i z góry podziękować z odpowiedzi:)
Qr3ak Napisano 19 Sierpnia 2013 Napisano 19 Sierpnia 2013 Nie. Trzeba wymienić tłumik na ten z mechanizmem wyciskowym, obecnie masz obrotowy.
marcin290385 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Napisano 19 Sierpnia 2013 Nie. Trzeba wymienić tłumik na ten z mechanizmem wyciskowym, obecnie masz obrotowy. rozumiem...a nie wiesz czy jest to dostępne w sprzedazy bo wrzuciłem to do google i niestety brak jednoznacznych wyników....
Qr3ak Napisano 20 Sierpnia 2013 Napisano 20 Sierpnia 2013 Pytaj tutaj może mają http://activia.sgl.pl/lista/AMORTYZATORY,Czesci_,203,0,0,0/ http://activia.sgl.pl/lista/AMORTYZATORY,Kartridze,202,0,0,0/
Synergy Napisano 21 Sierpnia 2013 Napisano 21 Sierpnia 2013 Wcale, że nie. Można użyć manetki rockshoxa i zaadaptować ją pod suntoura. Wymagania:- minimalne umiejętności techniczne.
Qr3ak Napisano 21 Sierpnia 2013 Napisano 21 Sierpnia 2013 Cudować zawsze można. Tu chodzi o to, że oryginalna manetka od XCR RL nie pasuje do wersji z pokrętłem XCR LO, oczywiście jeżeli chodzi o wersje z tłumieniem olejowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.