Myopic Napisano 18 Sierpnia 2013 Napisano 18 Sierpnia 2013 Przy zakupie w sklepie MK BIKE w Sosnowcu kilku części rowerowych parę dni temu szef sklepu rzucał w moim kierunku wulgaryzmami np. do swego pracownika zwrócił się cyt. "Ty, weź no wyj.eb Klientowi!", co miało być chyba formą żartu, jako reakcja na moje zwykłe pytanie, czy sztyca po obcięciu została wypiłowana pilnikiem. To tylko jeden przykład z całej serii niestosownych zachowań tego sklepu w stosunku do Klienta podczas jednej wizyty. Z takim chamstwem nie spotkałem się przez całe moje życie. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie, chyba że jesteś małpą. Serwis w tym samym sklepie przy zakładaniu nowego siodełka z nową sztycą do ramy roweru włożył ją za głęboko, przez co teraz sztyca jest porysowana w dolnej części no długości około 4cm. A wystarczyło nie robić tego na hura, tylko zapytać mnie na jakiej wysokości chcę mieć siodełko i przymierzyć. Dobrze, że w tym miejscu na sztycy zamontuję lampę tylną, więc mam nadzieję, że nie będzie tego widać.
tobo Napisano 18 Sierpnia 2013 Napisano 18 Sierpnia 2013 Widzę że poziom usług w MK Bike nadal na tym samym, wysokim poziomie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.