Darek1978 Napisano 18 Sierpnia 2013 Napisano 18 Sierpnia 2013 Witam jako że chcicabym złożyć sobie rower od podstaw poszukuje ramy która posłuży mi kilka ładnych lat. Poszukałem na forum tematów o ramach w przedziale plus minus 1000zł ale jakoś nie jestem przekonany którą wybrać. W oko wpadłą mi rama RAMA MTB 26" ACCENT PEAK http://www.rove.pl/rama-mtb-accent-peak.html ale razi mnie ten słaby lakier człowiek kiedyś musi się przewrucić nie:) a serce by mi pekło jakbym porysował sobie ostro rame:) kolejna to Author Egoist http://allegro.pl/author-2013-rama-mtb-egoist-17-5-alu-i3460356974.html Oraz Cube http://allegro.pl/cube-ltd-sl-disc-nowa-sportowa-rama-mtb-20-cal-i3473076012.html Dodam że rower ma służyć do jazdy w terenie i w mieście troszke:) oczywiście pod hamulce tarczowe, planuje też włozyc jakiś amortyzator Reby i kasete chyba 3x10:) Kompletnie nie znam się na geometri i czy ma ona jakiekolwiek znaczenie przy kupnie ramy. Ale chciałbym aby wygląd mój na rowerze i samego roweru był w 100% sportowy. Co powiecie o tych ramach? która będzie najlepsza? mi najbardziej podoba sie Cube. Macie może jakieś propozycje dla niedoświadczonego kolegi:)
burz Napisano 18 Sierpnia 2013 Napisano 18 Sierpnia 2013 Cube ma 20", a Author 17,5" - to zasadnicza różnica. Na Twoim miejscu najpierw bym ustalił, jakiego rozmiaru potrzebuję...
Darek1978 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Napisano 19 Sierpnia 2013 Cube ma 20", a Author 17,5" - to zasadnicza różnica. Na Twoim miejscu najpierw bym ustalił, jakiego rozmiaru potrzebuję... Wiem jaki rozmiar potrzebuje. Aukcje z różnymi rozmiarami podałem tylko dla przybliżenia sprawy jaka mnie nurtuje.
burz Napisano 20 Sierpnia 2013 Napisano 20 Sierpnia 2013 Ja bym brał ramę Authora, bo odpowiada mi jakość i geometria tej czeskiej firmy:)