Enadxx Napisano 1 Października Udostępnij Napisano 1 Października @MrJ @Bojkow a treking xc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernorator Napisano 1 Października Udostępnij Napisano 1 Października Oczami wyobraźni widzę już posty na grupach FB czy na forum, "potrzebuję opon szosowych do mojego roweru bo wolno jeździ na asfalcie". W dniu 26.09.2024 o 17:04, Marinbiker napisał: Po przygodzie w lesie z przeskakującym łańcuchem, utracie lekkich biegów i braku możliwości korekty naciągu linki, dorobiłem baryłkę regulacyjną do Deore RD-M592, bom się już wk.....ł, tzn. zirytował. Pomysł na baryłkę Jagwire miałem od razu po zakupie zmieniarki Natchniony Twym pomysłem wsadziłem do GRX810 baryłkę z manetki altusa, to zmieniło moje życie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marinbiker Napisano 1 Października Udostępnij Napisano 1 Października (edytowane) @ernorator gratuluję. Z Tourneya byłoby taniej, ale nie ma gwarancji na życiowe zmiany... Edytowane 1 Października przez Marinbiker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 2 Października Udostępnij Napisano 2 Października Pin w propernym skuwaczu padł, nowy w drodze a podstawowy skuwacz nie daje rady sznurkowi 1/8”. Nie miał mi kto piwa potrzymać i popatrzeć ale i tak się udało: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 2 Października Udostępnij Napisano 2 Października (edytowane) 21 godzin temu, Enadxx napisał: @MrJ a treking xc? Zadam tylko jedno pytanie: po co? Przy takiej pozycji (podniesiona kierownica, przesunięte na przód siodełko) nijak nie wykorzystasz możliwości zawieszenia > siedzisz na rowerze przerobionym na crossowy, tyle że nadal nie tak wygodnym, cięższym i wolniejszym > kup sobie crossa jak Bozia przykazała, amortyzowanego gravela (oczywiście mówię o amortyzacji przedniej, ale tylnej tak czy inaczej nie wykorzystasz, patrząc na zdjęcie) czy jakkolwiek producent tego nie nazwie w katalogu. Tak, wiem - nie moja sprawa, nie mój rower, nie mój kręgosłup, nie mój styl jazdy, nie moje cokolwiek. Ale ma to taki sam sens, jak wspomniane chałupnicze przeróbki MTB w latach 90/00, żeby udawały jakieś Jubilaty czy inne Wigry, bo ludzie (zwłaszcza starsi) były przyzwyczajeni do siedzenia jak na krześle. Przy czym wtedy było to jakoś uzasadnione ludzką niewiedzą, niedostępnością części (i całych rowerów), ich cenami itp. Dzisiaj bez problemu kupisz taki rower, jaki potrzebujesz i sprzedasz taki, jakiego nie potrzebujesz. Jak dobrze pójdzie, to jeszcze na tym zarobisz. No ale widocznie lepiej kombinować jak ten przysłowiowy koń pod górę. 20 godzin temu, ernorator napisał: Oczami wyobraźni widzę już posty na grupach FB czy na forum, "potrzebuję opon szosowych do mojego roweru bo wolno jeździ na asfalcie". O to to. Edytowane 2 Października przez MrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 2 Października Udostępnij Napisano 2 Października @Enadxx Rację ma @MrJ odnośnie siodełka i mostka, oczywiście wszystko zależy od Twoich wymiarów ale sam mam problem np. z drętwieniem rąk dlatego nie chcę doradzać:p Jedynie przyczepilbym się bagażnika na sztycy, trzeba na niego uważać choć zależy od wagi bagażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 3 Października Udostępnij Napisano 3 Października (edytowane) @MrJ @Bojkow to nie moje... Zdjęcie znalezione w sieci Edytowane 3 Października przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 3 Października Udostępnij Napisano 3 Października Tak czy inaczej tak nie róbcie. Serio. Jak sam jestem fanatykiem druciarstwa (chociaż kiedyś bardziej niż dzisiaj), to to jest nic innego jak celowe utrudnianie sobie życia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 3 Października Udostępnij Napisano 3 Października Nie ma rowerów crossowych z tylnym zawieszeniem. Można się oszukiwać ciśnieniem opon, sztycą z amortyzacją, ale nic nie zastąpi tylnego zawieszenia. Jak dla mnie to lepiej przerobić fulla xc na rower crossowy niż męczyć się na sztywniaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 3 Października Udostępnij Napisano 3 Października Wiosną ja kupiłem Marina DSX, córka gravela, a żona nie chciała nowego roweru - na Suwalszczyznę wzięła Gianta Trance - fulla 115/130. Założyłem jej tylko Vittorie Terrento Race 2.1 na mleku. I nie narzekała - jeździliśmy trasy do 120km tak pół na pół droga/teren. Ale na drugi wyjazd miała już swojego DSX i nie ma wątpliwości, że była zadowolona z lekkiego. Sztywnego roweru. Góral na szybkich oponach to nadal góral - ciężki, buja górski zakres przełożeń. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 3 Października Udostępnij Napisano 3 Października Przedłużka do smarownicy z kawałka rurki i końcówki długopisu. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października Druciarstwo gorszego sortu? Przykładów jest MASA ale to jak z ioonami do auta, nowe 700 uzywane kikkuletnie za 500 a nawet i więcej od nowych, wiadomo wolny rynek ale to bardzo wolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października Chyba nie za bardzo zrozumiałeś sens tego wątku... Od takich zdjęć jest inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października @TheJW jest TU dział/temat śmieci na sprzedaż? Chyba że spalarnia śmieci lecz w Polsce to temat odległy o dobre kilka dekad a opony to raczej na granulat do asfaltu czy innej sałatki🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nctrns Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października @Bojkow ogólnie ten wątek służy do pokazywania zarówno ciekawych jak i śmiesznych/głupich rzeczy znalezionych na allegro/olx itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 17 Października Udostępnij Napisano 17 Października @nctrns dziękuję, @TheJW szukałem pod: "sprzedam, graty z chaty za darmo itp"... Moje wina;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marvelo Napisano 20 Października Udostępnij Napisano 20 Października Tłumienie odbicia (żeby nie stukało przy rozprężaniu). 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semtex Napisano 24 Października Udostępnij Napisano 24 Października Lubię stojak serwisowy z "Lidla", ale moim zdaniem największym jego problemem jest śruba regulująca położenie ramienia, jest bardzo niewygodna i nie daje możliwości zbyt wygodnego zaciśnięcia z odpowiednią siłą, co często powoduje zsuwanie się roweru, szczególnie jak zdejmiemy przednie koło, po tej drobnej i dosyć taniej modyfikacji problem się rozwiązał, za koszt około 5€ dostajemy znacznie wygodniejszy zacisk, z lepszą kontrolą siły tegoż zacisku, regulowane położenie uchwytu, dla mnie to jedna z najlepszych modyfikacji na tym stojaku. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 24 Października Udostępnij Napisano 24 Października (edytowane) Mam odpowiednik tego stojaka i też mnie te pokrętła drażnią. Dokładnie ten sam problem co u Ciebie. Wymieniam je odkąd mam ten stojak, ale zawsze jak skończę pracę przy rowerze, to o tym zapominam i przypominam sobie dopiero następnym razem. Ale mnie natchnąłeś i chyba w końcu się tym zajmę. Edytowane 24 Października przez TheJW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 24 Października Udostępnij Napisano 24 Października (edytowane) to jest problem wielu stojaków, ja sobie zrobiłem bardzo wygodne motylki jak poniżej, trzepnę w jedno ramie i kręci się do oporu samą masą a potem docisnąć i trzyma b.dobrze/mocno Edytowane 24 Października przez Mentos 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 24 Października Udostępnij Napisano 24 Października Zacisk podsiodłowy ze stalowej ramy też się sprawdza. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bojkow Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada na długie pęto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 2 Grudnia Udostępnij Napisano 2 Grudnia (edytowane) Z tym druciarstwem, to trochę na wyrost, bo wyszło aż za dobrze. Stary pedał, rurka pcv, klucz fc16, odpad po rurze sterowej, grip piankowy i jakaś zaślepka, nawet nie wiem od czego. Zrobiłem sobie dummy pedal. W warunkach domowego serwisu, takie narzędzie jest trochę bez sensu, ale wymyśliłem, że zrobię i oto efekt. Edytowane 2 Grudnia przez Roballinho 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 2 Grudnia Udostępnij Napisano 2 Grudnia ...ale po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 2 Grudnia Udostępnij Napisano 2 Grudnia No przecież napisałem, że po nic 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.