Brombosz Napisano 27 Sierpnia 2021 Napisano 27 Sierpnia 2021 Sztukateria. 8rz + 9rz + spinka. Działa. 1 Cytuj
Brombosz Napisano 27 Sierpnia 2021 Napisano 27 Sierpnia 2021 Brakło jednego ogniwa, a że będę jeździł tylko na dużym blacie, to zrobiłem zapas żeby sprężyny aż tak nie męczyć. Cytuj
KSikorski Napisano 9 Września 2021 Napisano 9 Września 2021 Jeśli ktoś nie chce wydawać dużej ilości pieniędzy na manetkę blokady amortyzatora, a zależy mu by była po lewej stronie na dole to świetnie w tej roli sprawdza się manetka przedniej przerzutki shimano. Przynajmniej SL-M6000-L ciągnie około 12mm linki i dobrze działa z tłumikiem z reby. 2 Cytuj
Sziva Napisano 10 Września 2021 Napisano 10 Września 2021 W dniu 21.08.2021 o 15:01, RafalxM napisał: Jeśli krocze jest uciskane tzn, że na guzach kulszowych jest za małe podparcie. Do wycinanek nikogo nie zachęcam, bo jeszcze wyjdzie 'krzywo' i 'pan tnący' będzie sobie pluł w brodę. Ja użyłam noża "tapeciaka", a do sfazowania krawędzi można użyć papieru ściernego i ładnie to wygładzić. Przy wycinaniu zamiast używać siły na jedno cięcie, lepiej jest zrobić kilka lżejszych cięć w tym samym miejcu. 2 Cytuj
Sobek82 Napisano 10 Września 2021 Napisano 10 Września 2021 Pojechać na waleta do któregoś z rozwiniętych krajów to by to nawet miało sens 🤗 1 Cytuj
RafalxM Napisano 10 Września 2021 Napisano 10 Września 2021 u mnie też miało to ciąg dalszy i 2 wcielenie wygląda tak jest 'jeszcze lepiej' , ale mam wrażenie że konstrukcja straciła sztywność i pracuje sama skóra a sprężyny nie - aczkolwiek nie sprawdzałem naciągu, więc może coś się da jeszcze poprawić. 1 Cytuj
FalconHeavy Napisano 17 Października 2021 Napisano 17 Października 2021 Oryginał popuszczał. Kwadracik do montażu urządzeń rackowalnych pasuje nawet lepiej. Linka już nie ucieka. 2 Cytuj
seraph Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 Mam pytanie, ale myślę, że tutaj może pasować lepiej niż zupełnie nowy temat. Próbował ktoś kiedyś rozbierać pantograf przerzutki i wykoncypował czym można zastąpić te długie pręty po ich ścięciu żeby to poskładać do kupi i działało? Lepszy byłby stalowy, aluminiowy, a może mosiężny drut do zaklepania z obu stron? Cytuj
rambolbambol Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 (edytowane) O jakich prętach mówisz? Pokaż na fotografii. Edytowane 20 Października 2021 przez rambolbambol Cytuj
seraph Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 Wiem, że często te lewe na zdjęciu są na wcisk i można je zamontować z powrotem, ale co z jednorazowymi "nitami"? Cytuj
rambolbambol Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 (edytowane) Ja kiedyś naprawiłem taka zwykłym gwoździem. Naciąłem oba końce w krzyżyk i zaklepałem. Jak ci nie wadzi to możesz całą główkę gwoździa zostawić z jednej strony. Edytowane 20 Października 2021 przez rambolbambol Cytuj
seraph Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 No to już jest jakaś myśl z tym nacinaniem. Dzięki pobawię się. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 A ja bym poszedł w cienkie śrubki i dwie nakrętki zakontrował z drugiej strony. Naprawiłem tak przerzutkę której wyrobiło się gniazdo od śruby odsuwającej od haka. Cytuj
seraph Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 No pręty gwintowane M3 są, więc jest to możliwe. Tylko czy dostęp dla klucz do kontrowania wystarczający. Cytuj
Gość Napisano 20 Października 2021 Napisano 20 Października 2021 Najlepiej kupić za długie, takie gdzie jest kawałek bez gwintu. Dociąć i ewentualnie nagwintować. Cytuj
remover Napisano 21 Października 2021 Napisano 21 Października 2021 Ktoś bardzo odpowiedzialnie zadbał o to żeby łańcuch nie spadał. Cytuj
woojj Napisano 21 Października 2021 Napisano 21 Października 2021 36 minut temu, remover napisał: Ktoś bardzo odpowiedzialnie zadbał o to żeby łańcuch nie spadał. dh z lat 2000 ;-))) wiemy/pamiętamy 3 Cytuj
abdesign Napisano 21 Października 2021 Napisano 21 Października 2021 Normalny oldschoolowy samoróbny osłono/prowadnico/basho/napinacz DH. 20 lat temu co drugi bieda DH to miał. W sumie to leży u mnie w gratach w piwnicy "taki sam". https://www.pinkbike.com/news/11-retro-downhill-bikes-from-the-australian-state-downhill-championships.html Cytuj
tobo Napisano 22 Października 2021 Napisano 22 Października 2021 Czasy absolutnej niedostępności w czasach bycia oferowanym cena była równowarta moim chyba 40 miesięcznym zarobkom.... Cytuj
Brombosz Napisano 30 Października 2021 Napisano 30 Października 2021 Trochę się ostatnio nazbierało, dlatego dzisiaj będzie hurtem. 1. Przedni hamulec w szosce zamontowany na tyle. 2. Pseudoserwis amortyztora. 3. Gwintowanie ramy pod zmianę mocowania wahacza. (Foto jeszcze przed operacją) Nagwintowany został otwór u góry po prawej, tak jak to się ma w ramie KTM Lycan LT z 2014r, po czym zamiast dampera 200x57, wleciał 190x51mm, dając 140mm skoku. (Miałem już dosyć obracających się tulejek mimośrodowych, a nie chciałem ograniczać tyłu do fabrycznych 125mm. ) 4. Rozwiercanie zerwanej śruby w ramie. 5. Polerowanie starych, zardzewiałych tulei montażowych dampera. Przed: Po: 6. Wybijanie pozostałości łożyska. 7. Mały serwis dampera. 8. Walka z łożyskami. Etap drugi. Tu KTM dał popis... Z jednej strony odlany kołnierz, a z drugiej dwa łożyska, nabite jedno przy drugim. 😕 (Jakbym nie zrobił sobie kiedyś przyrządu na wymiar, to bym był teraz w czarnej... ) 9. Przeróbka napędu na 1x8 w szosie i zabawy z linią łańcucha. 10. Skoro przednia tuleja hamulca jest na tyle, to z przodu trzeba było coś wymyślić. 11. Ściskanie rurki tłumika metodą "uda się albo w śmietnik". (Powinno byc w pkt. 2, ale na fonie nie wiem jak zamienić zdjęcia miejscami.) 12. Zwiększanie progresji w komorze powietrznej dampera za pomocą kawałka plastiku oderwanego od korka butelki z olejem. (Dzieki @ACTIVIA, że tego nie oderwałeś od butelki przy odlewaniu oleju, bo naprawdę się przydało, pasując lepiej niż dedykowane plasticzki od FOXa ) na razie tyle. Było tego więcej, ale nie zawsze pamiętam aby cyknąć fotkę. 😕 Ogólnie grube mody w fullu się stosowały od ponad tygodnia. Doszło kilka rys, ale nie żałuję bo rower odzyskał sprawność i pokazał pazur przy nowej, bardziej agresywnej geometrii. 2 Cytuj
wrobleski Napisano 9 Grudnia 2021 Napisano 9 Grudnia 2021 Uszczelnione Pattexem 100 Gel termokurczki + przelotki hampli. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.