DamianPGN Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Witam! Na moim rowerze przejechałem już 2000 km, hamulce zaczynają mi piszczeć i myślałem, że to wina brudu i kurzu, ale po dokładnym wyczyszczeniu nadal piszczą, więc powód jest prosty - wytarte klocki. Dziś chciałem je wyjąć, ale pierwszy raz spotkałem się z tarczówkami i jestem kompletnie zielony. Przesyłam foty i proszę pomóżcie mi, co mam zrobić, jakie śruby odkręcić, aby wyjąć klocki hamulcowe. PS. Przesyłam także zdjęcie tarczy, czy jest w dobrym stanie po tak małym przebiegu? Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viper512 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Na zdjęciu 2 między tymi dwoma czarnymi śrubami widać zawleczkę. Chyba ją powinieneś wyciągnąć, a klocki wtedy powinny wyjść Ale moge się mylić, lecz u mnie są trzymane przez taką właśnie zawleczkę. Wysłane z mojego Live With Walkman za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Z jednej strony zawleczka jest wygięta , musisz wyprostować i ją wyjąć . Klocki wypadną same . Polecam te http://m.allegro.pl/przedmiot,klocki-a2z-eco-shimano-deore-m-445-polmetaliczne,3456015655.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Co to za pytanie ... klocki sie wymienia jak sie zepsują np zaoleją lub mechanicznie sie pokruszą lub skończą ... Piszczenie to w 90% przypadków zatłuszczone klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...