satanijime Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Witam Mianowicie tak jak w tytule tematu blokada nie dzała.Pacjent to RS Revelation 426 dual air z roku 2008 na którym wczoraj została przeprowadzona operacja serwisowa. Zaznacze iż robiłem to po raz pierwszy aczkowiek problemów nie miałem posiłkując sie instrukcjami dostępnyni na tym furum oraz w sieci. Ponieważ w ciemie nie jestem bity sprawdziłem pierwszego podejrzanego mianowicie tłumik MC.Wykręciłem go jeszcze raz rozmontowałem na części pierwsze wyczyściłem posmarowałem złożyłem z powrotem i sprawdziłem czy wszystko działa tak jak powinno i tyłumik jest ok.Prawa goleń pacjenta została zalana olejem 5w do poziomu ok 114-116 cc tak jak to jest podane w manualu RS na 2008 rok. Ktoś ma może jakieś sugestie co jest nie tak ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Mamy rozumieć, że tłumik nie działa zaraz po zalaniu i włożeniu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanijime Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Raczej zawór blokady w tłumiku nie chce działać , tak amortyzator pracuje ugina się itp, tylko jak przekręcam pokrętło blokady to się nic nie dzieje.Sprawdziłem to bo ,spuściłem powietrze z komory (-) i w pozytywnej zostawiłem 4 bary . Amortyzator się schował prawie do końca a blokady jak nie było tak nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 A przekręciłeś Gate na + na max ?? bo jak jest na min to prawie jak by jej nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanijime Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Tak to było pierwsze co zrobiłem A teraz dla potomnych : Udało się blokade doprowadzić do stanu działania.Mianowicie wyjołem tłumik jeszcze raz rozebrałem i złożyłem jednak tym razem sprężynkę odpowiadającą za powrót blokady skręciłem tylko na jeden obrót,. poprzednim razem była skręcona na dwa razy (ciężko było to załorzyć korek) i to mógł być powód tego iż blokada nie chciała współpracować.Teraz blokada za to nie chce odbijać do końca za kżdym razem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.