Skocz do zawartości

[hamulec tarczowy hydrauliczny przód] Hydraulik na przód-jaki do 250zł?

ajgor11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Szukam do swojego roweru hamulca tarczowego hydraulicznego na przód. Teraz mam tektro novela ,ale mam ten problem :

(może jest jeszcze jakaś nadzieja ,żeby to naprawić ?  :laugh: )  Szukam hamulca ,który byłby prosty i tani w naprawie, przy którym mało bym musiał robić (jestem zielony w rowerach ,chyba nie poradzę sobie w naprawie hydraulików) , popularny (jeśli by się zepsuł ,rowerzyści który mają ten sam hamulec,mogli by pomóc) , prosty w odpowietrzeniu i w napełnieniu płynem ,  dużo filmików/poradników w internecie np.jak odpowietrzyć itd.   Tylni zamierzam kupić w zimę (może jakieś promocje ,wyprzedaże) , chodzi o to ,że jesli kupię np. deore 5444(model zmyślony) na przód to i w zimę kupię ten sam hamulec taniej na tył.  Wiem ,że dużo wymagam i na pewno nie ma takiego doskonałego hamulca ,ale może coś dobrego dla amatora znajdziecie? 

P.S Mam tarcze 160mm po Tektro Novela, będą pasowały pod hydrauliki ? Mocowanie tarczy na 6 śrub.

P.S 2 Waże 55kg 

P.S Czy pod przewody hydrauliczne musi być jakś specjalna rama ? 

Pozdrawiam!

Edit: 

Mój amortyzator to sr suntour xcm v3 z mocowaniem hamulca pm ,zaś z tyłu nie wiem dokładnie czy is czy pm, dorzucam fotki (przepraszam za jakość) :

http://files.tinypic.pl/i/00431/a0jedv2fhwg2.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00431/5ty6bxgkvm6h.jpg

Deore 596 i będziesz zadowolony ;)

- tarcze i adaptery mogą zostać

- zwykła rama, tylko jak masz wszystkie mocowania  przewodów na pancerze "w kawałkach" to trzeba będzie przewody na zipach zamontować.

W ,,kawałkach,,?  @sznib a opłaca się kupić te deore 596 na przód i na zimę kupić na tył ,z nadzieją ,że będą tańsze? No i czy nie są awaryjne ,a nawet jeśli by coś się stało czy łatwo to się naprawi? Proste odpowietrzanie ,prosta wymiana płynu??

• Mod Team