Skocz do zawartości

[ koło ] pomoc w dobraniu przedniego kółka

Budzik1502

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam , jestem nowy na forum i nowy w temacie rowerów. Bardzo bym prosił o pomoc w dobraniu przedniego koła. Nie dawno kupiłem Krossa Black Edition 2 i niestety nie jest on dobrze dobrany co do mojej wagi :) . Szkoda że na to forum trafiłem dopiero po zakupie roweru.

Ale wracając do rzeczy, waże około 93 kilo i niestety już przednie koło wykrzywiłem :( . W przyszłym roku chciałbym założyć z przodu jakiegoś hydraulika, dlatego planuje wymienić kółko na w miarę mocne, ale żeby na razie działało pod V . 

Piastę znalazłem taką:

http://allegro.pl/piasta-przod-novatec-pod-tarcze-nt-d041-32h-36h-i3412777085.html

Tylko nie wiem jaką do tego dobrać obręcz i szprychy. 

Proszę o pomoc i dziękuję

Napisano

nie przegapiłeś przypadkiem pierwszego przeglądu?

... bo żeby przednie załatwić spokojną jazdą to pierwsze słyszę... a może jakieś schody? kamyczek 10t? ... w jakich to było okolicznościach - dzikiej szarży to przy słuszniejszej wadze nic nie wytrzyma ;-)

... co to za dokładnie było koło, bo specyfikacji nie widać na stronie krossa.... [?]

ile szprzych? jaka obręcz?

a jak nic nie popękało to może oddać do dobrego mechanika, może naprawi [zaplot drogi Panie jest kluczowy, jak się mawia tu i ówdzie]??

{powyższe napisał człek, który za młodu zaliczył precelka w bardzo durnych okolicznościach :sick: }

Napisano

Co do pierwszego przeglądu to na pewno przegapiłem , chociaż wydaje mi sie że to raczej nie powinno miec wpływu na wytrzymałośc koła. Ale mogę się mylić.

Jeśli chodzi o okolicznosci to nie jestem pewny , ale chyba przy zjeździe po polnej drodze z "kilkoma" wystajacymi kamieniami załatwiłem koło. 

Ja raczej wyczynowo nie jeżdże, pare lat temu roztrzaskałem kolano i teraz jazda na rowerku to raczej rekreacja powiązana z rehabilitacją :) 

Szprych mam 36 , co do obręczy to jutro postaram sie cos więcej powiedzieć.