Mod Team Puklus Napisano 12 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 Witam Sprawa wygląda tak, ze temat mało rowerowy może ale jak najbardziej zaliczany do odzieży. Otóż potrzebował bym skarpet do butów trekingowych na cieplejsze dni aby w miarę komfortowo się w nich poruszać, aby nie odparzyć nogi i nie nabawić się podobnych pieszych dolegliwości Przyznam sie ze w tej dziedzinie jestem zielony jak trawa na wiosnę więc liczę na wasze doświadczenie. http://allegro.pl/thermo-skarpety-trekkingowe-na-dlugie-wyprawy39-40-i3404140862.html w oko wpadło mi coś takiego. Dobre ? nie dobre ? Co bysie polecili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 Hej. Ze swojej strony moge polecić skarpety Feel free: http://www.feelfree-sklep.pl/skarpety_feel_free_hard_szare_czarne_d_l_z_,p7658.html Testowane na włsnej skórze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 12 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 Szukałbym skarpet z wełną merynosa (merino wool) i to z jak największym jej dodatkiem. Skarpety te z reguły nie są najtańsze, ale warte swojej ceny. Posiadam kilka par i zależnie od ich grubości używam do: łażenia po górach, narty i na rower także (Rogelli kiedyś robiło i miało w asortymencie dość dobre, które mam do tej pory, teraz zaś nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aciek Napisano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 Zajrzyj na skarpetkowo.pl, może znajdziesz coś odpowiedniego. Kilka razy kupowałem i wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...