JaN007 Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Posiadam m975 z tarczami 180/160 okładziny oczywiście metaliczne. Zastanawiam się czy jest sens wymiany na R1 model 2009 ? W xtr'ach nie narzekam na siłę hamowania. Jednym Palcem mogę podnieść tylne koło ( choć z pewnym wysiłkiem). Jedyne co może przeszkadzać to duży skok klamki. Czy w R1 nie stracę niczego oprócz wagi ( ~ 100g) w porównaniu do M975 ? Przy wymianie hampli, planuję również zmienić tarczę na 160mm z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Wg mnie te xtry są - jak na topowe hamulce - słabe co do mocy, ergonomia też taka sobie. Jeśli jednak Ci wystarczają to wg mnie przesiadka na coś innego, np wskazane R1 nie ma za bardzo sensu. Poza tym rocznik 2009 oznacza 5 lat, a to może być dużo dla hamulców pracujących na DOT = konieczny serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Niestety muszę się zgodzić z Tomkiem - 5 lat moczenia gumy w docie robi swoje. Mogę się założyć, że membrany w tych R1 są już do śmieci, bo te części wytrzymują 2-3 lata, potem zaczynają się pocić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.