Witam, wymieniłem w serwisie łańcuch na nowy (HG94), mam korbę XT (M780) i wiekszość czasu (jakieś 2,5k) przejechalem na dużej żebatce (42T), aktualnie po zmianie lańcuch słyszę 2 razy pyk, pyk (głosne i wkurza), na obwodzie korby są zanitowane stalowe piny (chyba wyważenie), wychodzi, że łańcuch uderza o te piny i stąd ten dzwięk. Czy to mozliwe, że po takim przebiegu duża żębatka jest do wymiany i wskazuje na to dzwiek (łańcuch jest zbyt blisko tych stalowych pinów). Czy jest jakaś inne przyczyna problemów (np. zły łańćuch) czy jest jakies rozwiązanie oprócz wymiany dużej żebatki?
Pytanie
Gość Marek
Witam, wymieniłem w serwisie łańcuch na nowy (HG94), mam korbę XT (M780) i wiekszość czasu (jakieś 2,5k) przejechalem na dużej żebatce (42T), aktualnie po zmianie lańcuch słyszę 2 razy pyk, pyk (głosne i wkurza), na obwodzie korby są zanitowane stalowe piny (chyba wyważenie), wychodzi, że łańcuch uderza o te piny i stąd ten dzwięk. Czy to mozliwe, że po takim przebiegu duża żębatka jest do wymiany i wskazuje na to dzwiek (łańcuch jest zbyt blisko tych stalowych pinów). Czy jest jakaś inne przyczyna problemów (np. zły łańćuch) czy jest jakies rozwiązanie oprócz wymiany dużej żebatki?
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.