Nuke Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Witam! Postanowiłam wymienić oponę w rowerze MTB 26". Obecnie mam 26 x 2.0. Myślałam o tylnej oponie, powinna być 26 x 2.0 max 2.2. Jeżdżę głównie lasem, trochę asfaltem jak trzeba (głównie, żeby dotrzeć do celu nieasfaltowego). Ostatnio często łapię pany, nie wiem czy to sprawa opony czy po prostu szczęścia... Chciałabym, żeby nie była zbyt ciężka. Moglibyście mi coś doradzić? W przedziale cenowym do ok. 65 zł. Dodam, że byłaby to opona drutowa. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Centek Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Kenda Karma kevlar 2.0 tanie i lekkie ale zapomnij o wersji z drutem
GhOsTwrc Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Witam! Postanowiłam wymienić oponę w rowerze MTB 26". Obecnie mam 26 x 2.0. Myślałam o tylnej oponie, powinna być 26 x 2.0 max 2.2. Jeżdżę głównie lasem, trochę asfaltem jak trzeba (głównie, żeby dotrzeć do celu nieasfaltowego). Ostatnio często łapię pany, nie wiem czy to sprawa opony czy po prostu szczęścia... Chciałabym, żeby nie była zbyt ciężka. Moglibyście mi coś doradzić? W przedziale cenowym do ok. 65 zł. Dodam, że byłaby to opona drutowa. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Przecierz tematow jest pełno nie chce Ci sie poczytac? Geax Saguaro 2.2/ Continental Race King 2.2 z tych opon bedziesz najbardziej zadowolony.
delmariano Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Z mojej strony polecam oponę Continental Race King. Ja używam zwijanych 26x2,2 i jestem z nich bardzo zadowolony. Posiadają bardzo dobrą trakcję na asfalcie i generują małe opory toczenia. W lesie spisują się nadzwyczaj dobrze. A przy odrobinie wprawy, to po kopnym piachu też da race Są też wersje drutowe.
Nuke Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Napisano 7 Sierpnia 2013 Geax Saguaro 2.2 ważą 800 g, trochę dużo. Mam na oku kilka opon, ale nie potrafię się zdecydować. Które są odekwatne do ceny i dobreej jakości? Geax Saguaro 2.2 - niestety ciężka (800g) http://www.bikestacja.pl/pl/opona-geax-saguaro-26x2-0-czarno-biala-drutowa-21961.html CONTINENTAL RACE King 26x2.2 (650g) http://www.bikestacja.pl/pl/opona-continental-race-king-26x2-2-drutowa-2074.html CONTINENTAL Mountain King 26x2.2 (680g) http://www.bikestacja.pl/pl/opony-continental-mountain-king-26x2-2-drutowa.html Continental X-king 26x2.2 (640g) http://www.bikestacja.pl/pl/opona-continental-x-king-26x2-2-drutowa.html Michelin Country Dry² 26x2,0 (590g) http://www.bikestacja.pl/pl/opony/opona-michelin-country-dry-26x2-0-drutowa-590g.html Ritchey COMP Z-MAX EVOLUTION 2.1 (605g) http://www.bikestacja.pl/pl/opona-ritchey-comp-z-max-evolution-2012.html Ritchey COMP Z-MAX Shield 26x2.1 (640g) http://www.bikestacja.pl/pl/opona-ritchey-comp-z-max-shield-26x2-1-2012.html
Centek Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Race Kingi miałem w wersji 2.0 i są bardzo szybkie na wprost jednak nie dają pewności w zakrętach (więc na przód odpada).Mountain Kingi ujeżdżałem w wersji 2.2 i są świetne w terenie jednak bieżnik na asfalcie szybko ubywa - odradzam jako napędówkę (na przód jest ok). Sporo ludzi jeździ z zestawem MK na przód i RK na tyle i to całkiem rozsądne zestawienie.Rozważ jeszcze Kędę Karmę 2.0 waga zazwyczaj w okolicy 480g w terenie jest bardzo dobra a na asfalcie nie ściera się zbyt szybko.http://allegro.pl/kenda-karma-k917-26x2-0-dtc-60tpi-kevlar-zwijane-i3426907501.html
likabu Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Z mojej strony propozycja: Schwalbe Smart Sam
wojtas7 Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 dobra wersja jest Maxxis Ikon w 60 tpi, dobra waga i cena ponizej 100zl.
MartinH Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 RK 2.2 to na tył to bardzo dobre rozwiązanie Sam zrobiłem na takiej jakieś 6k km i jeszcze trochę pojeździ, w terenie dopóki jest sucho daje radę
Nuke Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Napisano 7 Sierpnia 2013 Race Kingi miałem w wersji 2.0 i są bardzo szybkie na wprost jednak nie dają pewności w zakrętach (więc na przód odpada). Mountain Kingi ujeżdżałem w wersji 2.2 i są świetne w terenie jednak bieżnik na asfalcie szybko ubywa - odradzam jako napędówkę (na przód jest ok). Sporo ludzi jeździ z zestawem MK na przód i RK na tyle i to całkiem rozsądne zestawienie. Rozważ jeszcze Kędę Karmę 2.0 waga zazwyczaj w okolicy 480g w terenie jest bardzo dobra a na asfalcie nie ściera się zbyt szybko. http://allegro.pl/kenda-karma-k917-26x2-0-dtc-60tpi-kevlar-zwijane-i3426907501.html Kendy zwijane jakoś mi nie pasują, nie wyobrażam sobie wymiany dętki... Przy drutowej znacznie mi łatwiej. dobra wersja jest Maxxis Ikon w 60 tpi, dobra waga i cena ponizej 100zl. Nie czujesz podczas jazdy "przeskoków" na asfalcie, chodzi mi o to pomiędzy klockami. Jaka jest różnica między CONTINENTAL RACE a CONTINENTAL Mountain?
afly Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Kendy zwijane jakoś mi nie pasują, nie wyobrażam sobie wymiany dętki... Przy drutowej znacznie mi łatwiej. Znacznie Ci łatwiej przy drutowej oponie zmieniać dętkę , jestem mocno tym zaskoczony. Ja właśnie z powodu wymiany dętek podczas górskich jazd cenie sobie opony zwijane, oraz z faktu że zawsze można taką do torby w razie czego .
Nuke Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Napisano 7 Sierpnia 2013 Znacznie Ci łatwiej przy drutowej oponie zmieniać dętkę , jestem mocno tym zaskoczony. Ja właśnie z powodu wymiany dętek podczas górskich jazd cenie sobie opony zwijane, oraz z faktu że zawsze można taką do torby w razie czego . Ja ostatnio cały czas łatam dziurki, ale trzeba od razu mieć zapasową, ja takowej nie mam na razie.
afly Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Zapasową ze względu na rozcięcia scianek bocznych, w innym wypadku zapasowe dętki.
Nuke Napisano 8 Sierpnia 2013 Autor Napisano 8 Sierpnia 2013 Skłaniam się ku Continental Race King 2.2, okaże się czy to będzie dobry wybór
ostry2407 Napisano 8 Sierpnia 2013 Napisano 8 Sierpnia 2013 Skłaniam się ku Continental Race King 2.2, okaże się czy to będzie dobry wybór Bardzo dobry wybór.Moje RK nalatały już 2000km i są w bardzo dobrym stanie.
afly Napisano 8 Sierpnia 2013 Napisano 8 Sierpnia 2013 Kilka słów o Continentalu, warto przeczytać aby podejmować w pełni świadomy wybór i liczyć sie z jakimś ryzykiem:http://www.forumrowerowe.org/topic/134190-ostrzeżenie-opony-continental/http://www.forumrowerowe.org/topic/137235-opona-continental-race-king-protection-22-uwaga/
ostry2407 Napisano 8 Sierpnia 2013 Napisano 8 Sierpnia 2013 Kolego tylko zastanawiam się jaki to jest procent wadliwych opon w stosunku do sprzedanych sztuk.
GhOsTwrc Napisano 8 Sierpnia 2013 Napisano 8 Sierpnia 2013 na 8 opon Conti które posiadalem to kazda miala jakieś wady. Najlepiej o dziwo wyszly druciaki miazdzac Race Sport i Protection
koleczek12 Napisano 8 Sierpnia 2013 Napisano 8 Sierpnia 2013 Osobiście polecam Schwalbe Smart Sam 2.1 w wersji drut (620gram według producenta). Przejechałem na nich około 2.5tyś km, bieżnik prawie cały. Cicha i dosyć niskie opory toczenia. Cena - 60zł na allegro. Kapcia jeszcze nie złapałem
Nuke Napisano 8 Sierpnia 2013 Autor Napisano 8 Sierpnia 2013 Kilka słów o Continentalu, warto przeczytać aby podejmować w pełni świadomy wybór i liczyć sie z jakimś ryzykiem: http://www.forumrowerowe.org/topic/134190-ostrzeżenie-opony-continental/ http://www.forumrowerowe.org/topic/137235-opona-continental-race-king-protection-22-uwaga/ Teraz to już zaczęłam się poważnie zastanawiać... I dalej nie wiem co wybrać. Ta opona jest drutowa? http://www.bikestacja.pl/pl/opona-schwalbe-smart-sam-plus-29x2-10-dc-22620.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.