MTBike Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) WitamCzęści z mojego wcześniejszego Kellys`a Scarpe dostały nową ramę, Accent`a Peak`a o dość stosunkowo nie dużej wadze .Specyfikacja trochę się zminiła .Bar Ends: (Rogi) BRAKBar Plugs: (Korki do kierownicy) KCNC 5Brake: (Hamulece) Avid Elixir R 490+96+110 (hamulec z adapterem/tarcza(p)/śrubki/tarcza(t))Cables: (Pancerze i linki) Shimano ~70Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32 285Chain: (Łańcuch) WIPPERMANN CONNEX 10sG 250Crankset: (Korby) Shimano XT 865Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 152Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT 238Fork (Widelec) DT Swiss XRM SS 1305Frame: (Rama) Accent Peak S 1626Grips: (Gripy) KCNC 13Handlebar: (Kierownica) Syntence Duraflite 233Headset: (Stery) FSA NO.9M 93Pedals: (Pedały) Shimano XTR 326Seat: (Siodło) Velo Carbon 197Seatpost: (Sztyca) Carver 183Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carver 40Shifters: (Manetki) Shimano XT 255Skewers: (Zaciski koł) Novatec 113Spacers: (Podkładki pod mostek) BRAKStarnut: (Gwiazdka) ? wliczone w amortyzatorStem: (Mostek) Syntence F149 147Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph EVO TR 2.25 549Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nic 2.1 480Top Cap: (Top cap) Carver 13Tubes: (Dętki) Schwalbe XX Light 210Wheel Front: (Koło przednie) P:Novatec 711 SZ:Sapim Laser 2-1,5-2 O:No Tubes ZTR Alpine N:DT Swiss 616Wheel Rear: (Koło tylne) P:Novatec 712 SZ:Sapim Laser O:No Tubes ZTR Alpine N:DT Swiss 766Misc : (Inne) BRAKRAZEM 9726Na pewno znowu ktoś się trafi kto będzie mi zarzucał że wpisałem błędną wagę amortyzatora , uprzedzam więc że waga jest prawidłowa jak ktoś będzie nalegał wstawie zdjęcie z wagi .Nepęd pozostał bez zmian czyli Shimano XT Dyna Sys .Co do zmian, to wiadomo : kierownica(ciężka), zacisk sztycy biały, sztyca biała, siodełko białe, zaciski kół na lżejsze .Jakieś propozycje ?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a30b70f8dd6c021d.html Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez MTBike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 wytlumacz mi, dlaczego z przodu masz ralfa, a z tylu nobby?! peak to relatywnie dobra rama, ale gdy uscislimy, ze osprzet z dosc wysokiej polki i rama v1 to jednak az sie prosi, aby wsadzic jakis szkielet przynajmniej za rownowartosc amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTBike Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Ralph jest szerszy 2.25, Noby ma 2.1 na odwrót średnio to widzę mam w planach kupić jeszcze jednego Ralph`a .Za rok będzie inna rama, ale ta bardzo mi odpowiada może nie jest prestżowa na równi z resztą roweru ale nie jest zła no i co ważne ma identyczną geometrię jak Scott`y na 26 z najwyższej połki . Myślałem o karbonie ale to conajmniej 1500 ,- a został mi jeszcze rok szkoły (nie cały, do maja) więc nie zarabiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 srednio to wlasnie jest tak, jak masz teraz te opony i to bardzo srednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTBike Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Były 2 x Racing Ralph ale dwie się mocno powichrowały (dostały bicia) i kupiłem jedną Racing Ralpha a Noby Nic`a już miałem więc założyłem . A bez sensu jest dawać węższą opone na przód a szerszą na tył . Za jakiś czas kupie Racing Ralpha lub Rocet Ron`a ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 wrzuc zdjecie amora, moj wazy 1529 i twoja waga wydaje sie z kosmosu... kupowales w dt4you moze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 7 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 A bez sensu jest dawać węższą opone na przód a szerszą na tył Akurat szerokość ma tu drugorzędne znaczenie- ważniejsza jest trakcja opony , a tej NN ma więcej niż RaRa . Zresztą zestaw NN/RaRa ( przód/tył) jest zalecany przez Schwalbe. Poza tym mając opony i obręcze tubeless ready warto wywalić dętki i zalać to mleczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Poza tym mając opony i obręcze tubeless ready warto wywalić dętki i zalać to mleczkiem. No racja warto ale jak kto woli, dętkę szybciej wymienisz i się aż tak nie uwalisz od mleczka przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTBike Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87e8f566bec833dc.htmlNie kupowałem na dt4you dostałem w zamian za wadliwego SID`a . Jest to wersja Single Shot na 26", nabita gwiazdka i jeszcze wtedy z rurą 21 cm. Wszystkie częsci ważyłem tą wagą i pokrywają się z tymi z katalogu, rużnica różnica nie raz paru gram no ale to wiadomo . Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez durnykot ortografia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 XRM o takiej wadze ? Ciekawe , ciekawe:)Powiedz mi jak się sprawuje ten wideł ,bo z tego co czytam to te amortyzatory można albo uwielbiać albo nienawidzić . Jaka jest Twoja waga i gdzie zazwyczaj jeździsz ? Powiem szczerze przymierzam się do zakupu DT XRC albo XRM i staram się zdobyć kilka informacji na ich temat. XRM golenie ma 32mm ? Jak wybiera na częstych i nie dużych nierównościach ? Możesz go porównać np. do Manitou R7 , jeździłeś na R7-ce ? Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Właśnie ja również jestem ciekawy porównania do R7, obecnie mam wersję MRD Absolute + 80 mm, planuję kupić w zimie DT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 to nie kupuj lepiej strzel kola za 3-6tys, albo jakas rame Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTBike Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 To jest oficjalna specyfikacja .Przepraszam i przyznaję się do błędu ten amor waży 1521 gram nie mam pojecia czego wtedy tyle wyszło :/ ...Specjalnie wczoraj wyjąłem amor, bo sam nie wierzyłem Bar Ends: (Rogi) BrakBar Plugs: (Korki do kierownicy) KCNC 5Brake: (Hamulece) Avid Elixir R 454+96+26+110 (hamulec z adapterem/tarcza(p)/śrubki/tarcza(t))Cables: (Pancerze i linki) Shimano ~70Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32 285Chain: (Łańcuch) WIPPERMANN CONNEX 10sG 250Crankset: (Korby) Shimano XT 865Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 152Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT 238Fork (Widelec) DT Swiss XRM SS 1521Frame: (Rama) Accent Peak S 1626Grips: (Gripy) KCNC 13Handlebar: (Kierownica) Truvativ Team 145Headset: (Stery) FSA NO.9M 93Pedals: (Pedały) Shimano XTR 326Seat: (Siodło) Velo Carbon 197Seatpost: (Sztyca) Carver 283Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carver 40Shifters: (Manetki) Shimano XT 255Skewers: (Zaciski koł) Novatec 113Spacers: (Podkładki pod mostek) BRAKStarnut: (Gwiazdka) ? wliczone w amortyzatorStem: (Mostek) Syntence F149 147Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph EVO TR 2.25 549Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nic 2.1 480Top Cap: (Top cap) ? 13Tubes: (Dętki) Schwalbe XX Light 225Wheel Front: (Koło przednie) P:Novatec 711 SZ:Sapim Laser 2-1,5-2 O:No Tubes ZTR Alpine N:DT Swiss 616Wheel Rear: (Koło tylne) P:Novatec 712 SZ:Sapim Laser O:No Tubes ZTR Alpine N:DT Swiss 766Misc : (Inne)RAZEM 9959Co do pracy amora to nie będę 2 raz się rozpisywał tylko wkleję to co pisałem w innym temacie :Waga, czułość i sztywność mówi o przeznaczeniu tego amortyzatora. Czułość jest marna żeby nie bujał, sztywność myślę że jest w miarę.W niskich temperaturach gorzej chodzi bardziej "mulasto" najlepiej jak jest powyżej 20 *C . Ma trochę luzu ale jest on według mnie znikomy i się nie powiększa .Myślę że ktoś o większej wadze wyeliminuje pewne "-" które ja zauważyłem z racji swojej niskiej wagi no i które wpłynęły na pracę amora .Ważę 55 kg jeżdżę na tarczy 185 . Styl jazdy "normalny" bez jakiś skoków, po prostu normalna jazda, maratony itp.Manetkę rozwaliłem jest strasznie filigranowa i prosta waży 25 gram . Możliwe jest to że po dostrojeniu amortyzator chodzi trochę lepiej, ja się zbytnio nie bawiłem . W Magazynie Rowerowym napisane było że owy amortyzator chodzi gorzej gdy się go przybrudzi, zauważyłem pogorszenie pracy ale nie duże pewnie z racji uszczelek przeciw kurzowych . W goleniach dolnych tak sądzę są gąbki które cały czas smarują amortyzator i nie widzę sensu stosowania preparatów takich jak Brunox . Jeszcze z małych uwag, powrót reguluje się na górze prawej goleni co jest bardzo fajnym rozwiązaniem . Co mnie bardzo sszokowało po maratonie (14.07.13) w Nałęczowie który był kąpielą błotną nic się nie stało z amorem myślałem że będzie gorzej chodził .itp ale nic się nie stało chodzi tak jak i przed maratonem . Jeszcze do plusów można zaliczyć duży "przekrok" podkowy który spokojnie mieści opone RR 2.25 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.