kontooo2 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Zastanawiam sie co mi tak ciąży w tym rowerze ze nie moge zejść ponizej 11 kg. Nie chce za wszelka cenę zbijac wagi ale chcial bym przekroczyć granice 11 kg, a jeszcze lepiej 10,5 kg Błąd w opisie tablet płata figle. Rama: Scott Scale 40 19cali Widelec: Fox F32 remote O/B Kierownica: Syntace DURAFLITE 7075 Mostek: Syntace F99 Gripy: Esi Chunky Stery: Ritchey WCS Siodło: Selle Italia SLR Zacisk: Scott Sztyca: Ritchey WCS Pedały : Crank Brother Egg Beater 3 #Osprzęt Korba: Shimano XT FC-M780 DYNA-SYS 175mm 10rz. Przerzutka przód: Shimano XT FD-M780 Przerzutka tył: Shimano XT RD-M773 SGS SHADOW DYNA-SYS Kaseta: Kaseta Shimano XT CS-M771 10rz Łańcuch: Shimano łańcuch Deore XT CN-HG94 10rz. Manetki: Shimano XTR SL-M980 DYNA-SYS Pancerze i linki: Shimano DURA-ACE #Koła Przednie: Mavic Crossmax Tylne: Mavic Crossride Opony: MICHELIN Wild Racer 26x2,0 Detki: Schwalbe extra light av14 Zaciski : no name, zastanawiam sie nad a2z tytan albo accent race titan #Hamulce Klamki: Shimano XTR XC BL-M985 Zaciski: Shimano SLX BR-M675 Okładziny: metaliczne Shimano F03C Przewody: XTR SM-BH90-SB #Akcesoria Koszyk: Elite Custom Race Licznik: Sigma 1009 STS Rogi: Ritchey WCS Planuje wymianę kół oraz ramy ale dopiero co kupiłem amortyzator i nowe pedaly więc moge jeszcze zainwestować około 1000 zł. W co najlepiej zainwestować tą kwotę ? Zdaje sobie sprawe iz nie wpisałem wagi czesci, niestety nie mam wagi do zwazenia poszczególnych podzespołów. Waga roweru około 11,500 kg. Przepraszam za brak zdjecia ale korzystam z ipada i ma problemy z uploadem zdjec Zdjec roweru w moim garażu. Wszelkie rady mile widziane. Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez kontooo2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Wyrzuć tylne koło, jakby ci sie udało kupić samo tylne koło Crossmaxa SLR. Crossride tył waży koło 1020 gr z mocowaniem 6 śrub tarczy. Następnie dętki zastąp systemem UST. Pisz poprawnie, po polsku, następnych takich postów nie będę poprawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Jakies inne propozycje ? Czyli co glownie koła i rama ? Tapatalk iPad. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez kontooo2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Nie, nie zmieniaj rama ta jest Ok Chodz ten Crossmax pewnie nie należy do lekkich bo to wersja chyba XL jest z tego co mi sie wydaje. Ja mam SLRy rocznik 2011 waga kompletu 1532gr. Przyciąć możesz rure sterową widelca. Na twoim miejscu bym sprzedał te kółeczka a rozglądał sie za jakimś kompletem kółeczek o masie poniżej 1500 gr kompletu. Do tego wyrzuć dętki, opony Racing Ralph czy Geax Saruaro. Zainwestować w lekkie zaciski oraz tarcze i bez problemu w ten sposób zejdziesz spokojnie w granicach kila na wadze, a dzięki temu rower zyska niesamowitą petarde. Na początku miałem Crossride,ry waga kompletu z zaciskami 2kg. Po zmiane na SLRy, opon, kasety, tarcz, zacisków rower schudł 1,3 kg. Różnica w jezdzie nie do opisania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Na twoim miejscu bym sprzedał te kółeczka a rozglądał sie za jakimś kompletem kółeczek o masie poniżej 1500 gr kompletu. Do tego wyrzuć dętki, opony Racing Ralph czy Geax Saruaro. Zainwestować w lekkie zaciski oraz tarcze i bez problemu w ten sposób zejdziesz spokojnie w granicach kila na wadze, a dzięki temu rower zyska niesamowitą petarde. na Geax Saguaro to raczej na masie nie zejdzie... w sumie to wręcz przeciwnie, ale zyska za to pewność jazdy w terenie, szczególnie przy wersji TNT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Ja tam mam RR szer 2.1, masa 510gr i sobie chwale. Opona jak na tą szerokość i masę nie ma dużego oporu toczenia, a w terenie radzi sobie na pięć z plusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Ja tam mam RR szer 2.1, masa 510gr i sobie chwale. Opona jak na tą szerokość i masę nie ma dużego oporu toczenia, a w terenie radzi sobie na pięć z plusem. masz na myśli Rocket Ron... na mleczku... w jakiej wersji? ja miałem Rocket Rony 2,25 w wersji TL o masie sporo poniżej 500/szt., zalane mleczkiem, ale miały tak cienkie ścianki, że aż bałem się na nich w góry wyjeżdżać... stąd decyzja o zmianie na Geax Saguaro TNT, które są w porównaniu do pierwszych wręcz pancerne, ale przy tym o prawie 600g na komplecie cięższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Możesz żałożyć Geaxy Aka. Co do moich oponek to Racing Ralph Performance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Z oponami sie wstrzymam do czasu dobicia dotychczasowych Tapatalk iPad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 Wez spezdaj ten komplet kół, a zamień na coś lżejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 Rozgladam sie ale chyba do 1000 zł nic sensownego nie znajde. Chyba ze samo tylne ? Tapatalk iPad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 Rozgladam sie ale chyba do 1000 zł nic sensownego nie znajde. Chyba ze samo tylne ? Tapatalk iPad. napędowe w sumie najistotniejsze... na początek dlaczego nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 Dokładnie, przednie nie jest tragicznie. Crossride,r to łup nie koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Budżet skoczył do 2 tys. Zastanawiam sie nad nowymi crossmaxami. Macie jakies pomysły ? Tapatalk iPad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 ZTR ALPINE+ DT 240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Myslalem o tym zestawie, tylko jest maly problem. U mnie w mieście nie ma nikogo kto ladnie te koła posklada i umiejętnie naciągnie szprychy. Moze polecisz jakis sklep ? Który posiada te czesci i dobrze składa koła. Z miejsca wymazuje bikestacja i xtrabike, do tych sklepów nigdy nie wrócę http://allegro.pl/kola-mtb-dt-swiss-240s-sapim-laser-ztr-alpine-28h-i3458502659.html Moze te ? Wolał bym piasty na 6 śrub zeby tarcz nie zmieniać. Tapatalk iPad Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez kontooo2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Zestaw fajny, waga przyzwojta, ponad 200gr lżejsze od crossmax,ów slr. Jedynie co bym wolał coś innego w tych kołach to inne szprych. Poszukaj sb na tym forum opini o Sapimach Laser, ponoć są koła na tych szprychach dużo mniej sztywniejsze w porownaniu do Cn Spoke czy DT. i dodam że ponoć to nie są dobre szprychy pod hamulce tarczowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Wyszło na to ze złożę tylko tylne . Padło na piaste dt 240s na 6 śrub i to jest wymóg konieczny . Zastanawiam sie nad obreczami ZTR alpine i chyba je wybiore, są bardzo popularne i mają pozytywne opinie . Pozostają szprychy i nyple oraz sklep gdzie mi je złożą . Aktualnie znalazłem tylko bikestacje , niby mają te wszystkie części. Tapatalk iPad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noga Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 kupiłem wiele części w Bikestacja, i nie ukrywam jestem mam pozytywną opinie o nich. Co do piasty DT240, to jest ona nie do zdarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Koła zmienione na dt swiss tricon 1550 przednie już dotarło, na tylne muszę kilka dni poczekać. Zastanawiam się teraz na zmiana tarcz na CL żeby nie stosować adaptera. Aktualnie mam dwa różne modele z przodu 180, a tył 160. Myślałem o zastosowaniu obu pod 160 i zabrać adapter z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.