Skocz do zawartości

[amortyzator] Duro Triple - serwis


Maxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)  Jestem posiadaczem amortyzatora Duro Triple. Nie jest to może sprzęt najwyższej klasy, lecz jak dla mnie póki co wystarczy- ogólnie jestem z niego zadowolony. Niedawno udało mi się troszkę go przerobić tzn. wymieniłem uszczelniacze kurzowe na nowe oraz zamontowałem uszczelniacze olejowe ( duro t. pod uszczelkami kurzowymi ma trochę miejsca na dodatkowe uszczelki - wg mnie dolne golenie w triple to ten sam odlew co w duro djd , które ma oryginalnie zamontowane olejówki)  + do smaru, którym kiedyś zastąpiłem stary smar dolałem  trochę oleju. Po tym zabiegu praca się poprawiła i amortyzator dużo mniej plami niż na oryginalnych uszczelniaczach, które w ogóle nie radziły sobie z olejem i amorek dość mocno się pocił. Ale wracając do tematu - podczas tego serwisu zauważyłem , że ślizgi są już dość zużyte i chciałbym je wymienić. Wiem , że do tego amorka nie ma zamienników , lecz ja zastosowałbym patent taki jak z uszczelniaczami - kupiłbym ślizgi do części hydraulicznych. Koszt takich ślizgów to od 5 do 10 zł :) Później z tego co sprawdzałem to zostałoby zeszlifować od zewn. tulejki bo standardowy wymiar to 32x36mm (a duro z tego co patrzylem ma 32x ok.35mm). 
Jednakże mój największy problem polega na tym jak wyjąć takie ślizgi...?? Próbował już ktoś taki zabieg w amortyzatorze, albo orientuje się ktoś jak coś takiego zrobić? Myślałem nad rozgrzaniem ślizgów suszarką a pózniej podważanie... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...