Desmond Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam! Co byście wymienili aby najszybciej i możliwie najniższym kosztem zmniejszyć wagę mojego roweru? Specyfikacja: Widelec RST Deuce 100 Air Kierownica Cannondale C3 Mostek Cannondale C4 Sztyca Cannondale C4 Siodło Cannondale Halo Pedały Shimano SLX Manetki Shimano SLX Przerzutka przednia Shimano Deore Przerzutka tylna Shimano SLX Hamulce Shimano Deore Dźwignie hamulca Shimano Deore Kaseta/wolnobieg Shimano Deore Łańcuch Shimano Deore Korba Shimano Alivio Suport Shimano Deore Obręcze Maddux DC 3.0 Piasty Shimano Deore Szprychy CN Stainless Opony Geax Saguaro Dętki Continental Linki/pancerze SM-BH59, Jagwire Zacisk sztycy Cannondale Top Cap Cannondale Stery Cane Creek 1.5” Gripy Cannondale Waga aktualnie wynosi ok. 12,3 kg. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Żeby coś powiedzieć musiałbyś określić maksymalny budżet na te zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desmond Napisano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Żeby coś powiedzieć musiałbyś określić maksymalny budżet na te zmiany. do 1000zł. Co za tą kwotę najbardziej opłaca się wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Proponuję zacząć od kół. Szału to tu nie ma, więc pewnie swoje ważą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desmond Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Proponuję zacząć od kół. Szału to tu nie ma, więc pewnie swoje ważą. Jakie najlepiej kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Co najlepiej zmienić - koła i korbę. Napisz jeszcze ile ważysz i jak jeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 No ten amor co masz też nie grzeszy wagą 2106 gram. Po ramie to najcięższa cześć w rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Zacznij od kol. Rower ma potencjal by zmiescic sie w 10 kg. Tylko zalozony budzet tego nie wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Witaj , miałem SL'kę tylko że model wyżej czyli SL3 , praktycznie całość taka sama jak u Ciebie ,różnią się jedynie napędem. Zależy jak bardzo chcesz go odchudzić , ramy cannondale'a mają jak wiesz inną średnicę sterów. Jeżeli chciałbyś zmienić amor , który jak sam wiem nie należy do udanych a i waga pozostawia do życzenia to albo szukaj coś na 1.1/2 cala albo stery redukcyjne. Chociaż jeżeli wolał byś zostać przy tej ramie to proponuję szukać czegość właśnie na 1.1/2 cala. Może lefty ? W polsce mamy jeszcze problemy z serwisem takiego sprzętu , ale powoli się wszystko rozkręca.Lub fatty. Waga zacna , cena też ale w "lajtowaniu" nie można brać kategorii kosztów zbyt serio Na 1.1/8 stracisz na sztywności , choć zrobisz jak uważasz Koła są ciężkie jak cholera , moje ważyły około 2300g ale były na piaście Formula. Za 900zł na bikestacji złożysz dobre koła do 1600gram , opony Geaxa zastąp Maxxis'ami Fly Weight'ami i na samych oponach zejdziesz 0,5 kg . Lub do tego 1000zł dołóż jeszcze jedno zero i wtedy masz duże pole do popisu Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 SL3 to akurat model niżej. A w tych występowały RST Deuce Coil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Tak model niżej , napisałem wyżej - faktycznie. Różnica była w napędzie , co do amortyzatora się nie wypowiem bo nie wiem , Deuce czy to był Air czy Coil tak czy siak nie zachwycał mnie płynnością. Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Desmond Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Tak model niżej , napisałem wyżej - faktycznie. Różnica była w napędzie , co do amortyzatora się nie wypowiem bo nie wiem , Deuce czy to był Air czy Coil tak czy siak nie zachwycał mnie płynnością. Co do amortyzatora to jestem bardzo z niego zadowolony. Bardzo płynnie chodzi i raczej nie jestem skłonny go zmieniać. Co do kół to rzeczywiście swoje ważą. Czy znacie może konkretne kółka które są w miarę lekkie ale też niezbyt drogie? Mówię tu o kwocie rzędu 500zł-700zł. Co jeszcze można by wymienić aby dosyć mocno zbić wagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Moja piekniejsza polowa smiga na SL1, tez w okolicach 12 kg. Pierwszy sezon bez modyfikacji. Tak jak wszyscy pisza, zacznij od kol, tylko 500-700 zl to naprawde troszke za malo. Smigaj na nim tak jak jest i szykuj budzet na mody na kolejny sezon. Do tego czasu podciagniesz forme, poprawisz swoja wage i modyfikacje nabiora nowego wymiaru. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez s2power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.