successful Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam Was!Od miesiąca rozmyślam nad dłuuugą trasą, jaką chciałbym pokonać.Planuję wyjechać z Krakowa do Gdyni/Gdańska Niestety to są tylko plany, a ja jestem amatorem rowerowym.Od młodego lubiłem jeździć na rowerach, lecz nigdy nie pokonałem większego dystansu niż 100km.Jeżdże z nudy, dla poprawy wydolności organizmu i oczywiście, żeby coś pozwiedzać.Nie jeżdzę regularnie, tygodniowo pokonuje od 100-200km.Jężdże ulicami, szlakami, lasami itd - gdzie mnie tylko poniesie.Mam prawie 18 lat i tak jężdzę i jeżdzę bez większego celu i dlatego od pewnego czasu myślę o czymś na większą skale.Niestety nie mam pojęcia jak do tego się przygotować.Jedynie co wiem; to, że moja trasa będzie miała gdzieś z 600km.Planowany budżet to:Rower do 1000PLN+ reszte opłat za nocleg, dodatki do wyprawy itdAle jak wiemy to sam rower nie pojedzie, także ja muszę się jakoś przygotować do tego!Szczególni chodzi mi tutaj o wytrzymałość fizyczną/psychiczną.Jakie treningi, ile wcześniej trzeba zacząć się przygotowywać?Taką trase chciałbym pokonać w 3 dni.Również mile widzialne są jakieś linki do artykułów odnoszących się do przygotowania "kolarskiego", bo w sieci znajdują tylko informacje na temat dodatkowych osprzętów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitam Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Przy takiej trasie najwazniejsza jest psychika . Najlepiej znaleźć kompana we dwóch raźniej i weselej. Ja wybrem sie sam n trase odra nysa i po dwpch dniach odpuscilem - pogoda -upały i brak towarzystwa. Jak glowa da rade to nogi zakreca Życze powodzenia Wysłane z mojego Grand X In za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...