Skocz do zawartości

[Partner/ka na Jednodniowa] Gdańsk-Hel (20+)

tera0706

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, przebywam tymczasowo w Gdańsku, wziełam ze sobą rower i planuję wycieszkę z Gdańska na Hel.

W któryś z wekenów 10-11 lub 17-18.

Jestem tu sama i poszukuję towarzystwa na ową wycieczkę, wiadomo zawsze to z kimś raźniej i trudniej się zgubić :)

Jestem 22 letnia studentką tutaj na praktykach, jak ktoś ma ochotę zapraszam! :)

Powrót z Helu planuję tramwajem wodnym:)

Napisano

Byłbym chętny z tym że jeżdzę MTBkiem ;)

Dla mnie to nie byłby problem, nie jeżdże jakoś namiętnie rowerem, wziełam go tutaj rekreacyjnie ;)

więc uprzedzam że tempa ogromnego nie będzie, ale też jak ślimak nie jeżdże:)

Napisz do mnie: hipolitaneczka@wp.pl

Napisano

hej

tera0706 może powrót tez na kołach...:-)

Nie jestem pewna czy bym dała radę.

Nie jeżdżę za dużo normalnie rowerem, tutaj dopiero się rozkręcam.

I w sumie chętnie przepłynę się tramwajem wodnym:)

Napisano

Który z weekendów został wybrany? I czy w dalszym ciagu aktualne?

Jadę ja i lukasz87. Zdecydowaliśmy się na tą sobotę. Wyruszamy o 6 z Brzeźna. Jak jesteś chętny to zapraszamy:)

Napisano

Jadę ja i lukasz87. Zdecydowaliśmy się na tą sobotę. Wyruszamy o 6 z Brzeźna. Jak jesteś chętny to zapraszamy:)

Kurcze, gdybym wcześniej zauważył ten wątek to bym się przyłączył bo też jadę na Hel jutro ;) Z tym, że wyruszam z Gdyni.

Napisano

Kurcze, gdybym wcześniej zauważył ten wątek to bym się przyłączył bo też jadę na Hel jutro ;) Z tym, że wyruszam z Gdyni.

Hej! I jak wybrałeś się? My rano przez deszcz przełożyliśmy:/

Napisano

Hej! I jak wybrałeś się? My rano przez deszcz przełożyliśmy:/

Haha, ja również ;) Rano nieciekawie to wyglądało. Po południu przestało padać i przejechałem się kawałek po okolicach. Generalnie ja wycieczkę przekładam na następny weekend (o ile mi nic nie wypadnie), mam nadzieję, że pogoda nie zrobi tym razem psikusa ;)

Napisano

Podejście drugie w Sobotę jak będzie pogoda.