Skocz do zawartości

[raidon] problemy?


Rekomendowane odpowiedzi

To przynajmniej mnie uspokoiliście trochę :D a jeszcze jedno pytanie odnośnie Raidona, lagi wchodzą mi tak ok. 50-70% podczas jazdy, nie mam pompki żeby dobić go i sprawdzić jak będzie jak ciśnienie będzie większe, ciśnienie jest takie jak oryginalnie w Raidonie, nic nie majstrowałem, czy możliwe żeby przy mojej wadze (67) było go za mało? chodzi mi o to czy mogę go uszkodzić z powodu zbyt wysokiej masy własnej i zbyt małego ciśnienia  w komorze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie powinno się stać, ale zdecydowanie musisz dopompować i ustawić sag. Będzie ci dobijał na każdej większej dziurze.

Nie ma czegoś takiego jak oryginalne ciśnienie w amortyzatorze...

 

Kup pompkę koniecznie i jak najszybciej ustaw. Albo jedź do kogoś kto ma pompkę do amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż taki nieogarnięty to nie jestem :D to już obczaiłem, mam jeszcze jeden problem, rower jest cały nowy tylko że składany przez serwis bo sam sobie części dobierałem i wydaję mi się że mam luzy albo na sterach albo na amorze, da się to sprawdzić jakoś? wybieram się do tego serwisu żeby to poprawili ale nie chce zostać zrobiony w balona, jakieś rady?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ok. 100 km tylko szosa i mały szuter a z lagów zamiast znikać to pierścienie zacząły się powiększać i rozciągać podaje link, tak wygląda amor po 100km szosy! co wy na to? amor jest nowy https://plus.google.com/photos/108951839993537568088/albums/5908962948537424689?authkey=CMX059rr0LHjlQE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to ewidentnie syf. Uszczelki też wypadałoby czyścić z pyłu po każdej jeździe inaczej po zmieszaniu ze smarem powstaje taka mieszanka. Nie wiem w jaki sposób doszedłeś do tego że są luzy więc może być tak:

1. Na sterach, żeby sprawdzić to połóż palec między główkę a koronę amorka, naciśnij hamulec i poruszaj przód-tył

2. Na tulejach amorka, choć wątpię aby były jakieś inne niż te robocze po takim przebiegu jaki podałeś

3. Jeśli masz hamulec tarczowy to na klockach. Zaciśnij hamulec i ruszaj przód-tył, jeśli koło się będzie kręciło to znaczy że masz lekki luz na klockach i to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o luzy to byłem dziś w dwóch serwisach i wszyscy mówią że jest OK, zmartwił mnie raczej fakt że na goleniach zbiera się coraz więcej oleju i rozciąga się on a nie jak wcześniej tworzy pierścienie. 

 

 

To co widać na zdjęciach to raczej normalne zjawisko. Jeśli miałeś zbyt mocno fabrycznie nasączone gąbki i smar pod uszczelkami to trochę zawsze się wydostanie. Zrobisz jeszcze z 200 km i zniknie. Natomiast syf i kurz będzie zawsze, jeśli nie z powodu smaru/oleju to z powodu elektrostatyki.

 

Po prostu czyść je po każdej jeździe i raz na jakiś czas brunoxem albo k2 sil, albo po prostu wodą z mydłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...