Rulez Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 hmm... wyszło mi że napęd będzie miał 39t a przerzutka xt GS ma pojemność 35t a SGS 43t. To jak ten SGS będzie dobrze z tym latał z tym napędam korba 42-32-24 i kaseta 11-32? Działał będzie, w końcu będzie miał zapas ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edi7777 Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 a co Ty robiłeś w Zgierzu?? może my o innym Zgierzu mówimy Zgierz na północ od Łodzi. Terenów górskich brak. No chyba że wyrosła tam jakaś góra o której nie wiem? Jeździłem tam trochę bo studiuję w Łodzi i jej okolice mam w większości objeżdżone. Może inaczej pojmujemy góry bo dla mnie rodzinny Beskid Śląski to też takie małe pagórki. Kaseta 11-32 w zupełności wystarcza. Co do wózka przerzutki sramowski brałbym średni, shimano długi tak jak radzi Ci Rulez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 @edi7777 to mówimy o tym samym Zgierzu a góry pojmujemy podobnie i potwierdzam że w Zgierzu ich brak i z tego powodu jak zobaczyłem kasetę 11-32 to wydała mi się bardziej odpowiednia na tereny po których śmigam Panowie a jaka spinka do łańcucha kierunkowego? ja mam wersje Gore ride on sealed ta pokazana przez Ciebie to low friction. OrzelPiotr zamówiłem takie Gore RideOn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Mam dokładnie takie jak w linku, u kogo zamowiles i jaki koszt bo mysle o tym zestawie dla drugiego roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Ostrzegam przed kupowaniem zestawu bez pełnego prowadzenia linki w "linerze" (cienkim wężyku). - zestaw taki mija się z jakimkolwiek sensem, gdyż teflon na linkach szybko strzępi się w miejscach gdzie linka przesuwa się w końcówkach pancerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Mam dokładnie takie jak w linku, u kogo zamowiles i jaki koszt bo mysle o tym zestawie dla drugiego roweru. W cyklomania.pl 160 złotych i powiem szczerze że przeszukałem sporo znanych sklepów i raz że ciężko z dostępnością a dwa że duże różnice w ceach bo w niktórych sklepach były po 200,- a nawet 249,- więc tu chyba dobra cena A swoją drogą czym się różni low friction od sealed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Ostrzegam przed kupowaniem zestawu bez pełnego prowadzenia linki w "linerze" (cienkim wężyku). - zestaw taki mija się z jakimkolwiek sensem, gdyż teflon na linkach szybko strzępi się w miejscach gdzie linka przesuwa się w końcówkach pancerzy. Ja mam tak: najpierw jest linka, potem przezroczysty pancerz na całej długości linki a na sam koniec w pewnych miejscach standardowy pancerz; jak rozumiem to właśnie tym pośrednim pancerzem linki (linerem?) różni się system sealed of low friction... W cyklomania.pl 160 złotych i powiem szczerze że przeszukałem sporo znanych sklepów i raz że ciężko z dostępnością a dwa że duże różnice w ceach bo w niktórych sklepach były po 200,- a nawet 249,- więc tu chyba dobra cena Też u nich zamówiłem podobno ma być koło przyszłego tygodnia, Cena bardzo poprawna, ogólnie jak szukałem tego rok temu to widziałem ceny wahające się w granicach 300 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 "Stare" zestawy Gore tak właśnie miały i taka była ich idea - uszczelnienie układu w celu likwidacji problemu z zanieczyszczeniami i rdzewieniem linek. Zestaw bez "linera" jest bez sensu. Linka powleczona jest poślizgowym tworzywem - nie pamiętam dokładnie jaki to materiał; żeby utrzymał się na miejscu linka musi poruszać się na całej długości w linerze. W innym przypadku powłoka się strzępi i zapycha pancerze - skutek odwrotny od założonego. Regularne ceny zestawów pełnych to 219 zł (velo), wersja lekka posiada pancerze z oplotem z włókna szklanego, jest więc lżejszy, jego cena to 269 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Kurczaki to nie wiem czy mi dobry wysłali, niby na opakowaniu jest sealed ale ta przezroczysta osłona w która ubrana jest linka nie jest na całej długości brakuje jakieś 5-8 cm czyli co wysłali mi nie to co trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 W zestawie "oskubanym" nie ma linera/wężyka. Jest normalny pancerz (cienki, 4mm) i powlekana linka. Liner przecież musi być krótszy od linki bo i tak linkę przymocowaujesz "gołą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 no to wszystko jest ok:) generalnie linka i tak jest do skrócenia więc to nie problem że liner jest krótszy od linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Ja mam dokładnie taki system jak na filmie i mam nadzieje, że kupiłem taki sami do drugiego roweru bo sprawdza się świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Panowie mam taki mały problem z przednią przerzutką a mianowicie rama jest rozmiar M poprzednia przerzutka była top swing teraz kupiłem down swing i po zamontowaniu okazało się ze przerzutka jest trochę za nisko i kilka zębów z największego blatu zaczepia o nią Rozwiązaniem problemu jest podniesienie przerzutki o jakieś półtora milimetra do góry ale tu jest problem ponieważ przeszkadza śruba która mocujemy koszyk na bidon i tak sobie pomyślałem żeby w miejscu gdzie obejma przerzutki dotyka do tej śruby tak o te półtora milimetra wyszlifować w tej obejmie lekkie wgłębienie co umożliwi podniesienie przerzutki:). Czy to dobry pomysł i czy nie będzie to miało wpływu na działanie przerzutki czy lepiej odpuścić i wymienić na top swing? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk20dabr Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Ja także mam w rowerze taki system,jak ten, który pojawia się na filmiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Września 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Września 2013 No to albo zakładasz topa, albo szlifujesz. Osobiście bym zeszlifował ten cycek w ramie. Ciężko odpowiedzieć którą przerzutkę brać, bo topy lżej pracują ale łapią luzy a downy mają odwrotnie. Jak nie chce ingerencji to zmiana przerzutki jak lubisz władać pilnikiem, to śmiało, obejmie to nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Szlifowanie w ramie odpada bo trzeba wykręcić tą śrubę i wtedy zostanie po niej dziura bo śruby już się nie da wkręcic więc to takie mało estetyczne i szkoda ramy gdyby coś poszł nie tak . Zdecydowałe że kupię topa choć down dużo fajniej wygląda ale gdyby coś się dział z przerzutką to pewnie by były problemy z reklamacja jakby zabaczyli modyfikację obejmy . A po jakim czasie może top złapać te luzy?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Panowie a jaką spinkę powinienem kupić do łańcucha kierunkowego cn-hg95? Oczywiście wiadomo że spinka też kierunkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 ja mam taką http://www.cyklomania.pl/index.php?k20,czesci-lancuchy,,66,kmc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 a connexa która spinka jest kierunkowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 a connexa która spinka jest kierunkowa ? Wydaje mi się, że każda bo wersja dla 6-7-8, 9 i 10 rzędów konstrukcyjnie jest podobna, co ciekawe łańcuch wippermanna nie jest kierunkowy - przynajmniej mój 10sG :] Tym samym - czy spinka jest, czy nie jest kierunkowa; nie ma wpływu na napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Lańcuch kierunkowy, a spinka kierunkowa to dwie kompletnie różne sprawy. Nie wiem, czy jest spinka do łańcucha kierunkowego Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Nie ma znaczenia jaką spinkę weźmiesz, byle była do łańcucha o danej ilości biegów. W rowerach fabrycznych do łańcuchów Shimano kierunkowych dawana jest spinka KMC więc widocznie nie jest to z punktu "legalnosci" żaden problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quonirath Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 czyli rozumiem że mimo to iż spinki KMC mają podany wymiar 5.88 i 5.90 mm a connexa 6.2mm to nie ma znaczenia i jedna i druga będzie pasowac do cn-hg95? a tak na marginesie o co chodzi z tymi wymiarami spinek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 http://pl.wikipedia.org/wiki/Łańcuch_rowerowy#Podzia.C5.82_ze_wzgl.C4.99du_na_szeroko.C5.9B.C4.87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Odbiegając troszkę od tematu a wł9aściwie wracając do poprzednich postów, dziś zabrałem się za montaż Gore Ride-On Sealed w full-u i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że pancerze są podzielone na dwa zestawy - względem grubości 4mm (100cm) i 5mm (120cm); wynikiem czego linera nie da się położyć jednorodnie na całej długości, bowiem w 4mm pancerzu został on już zawarty, wniosek Gore Ride-On Sealed sprzedawany przez Cyklomania to nieco inna wersja tj. by SRAM która różni się od Gore by Gore - gdzie pancerza jest 250 cm i na całej długości da się przewlec linera - bez żadnych dziwnych łączników...Co zaś do kwestii pracy to ewidentnie przerzutka chodzi co najmniej 30 % lżej w stosunku do pancerzy w zestawie XT I-spec. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.