detonator Napisano 31 Lipca 2013 Napisano 31 Lipca 2013 Proponuję w tym temacie wklejać zdjęcia swoich aluminiowych, bądź karbonowych kochanek / kochanków Zaczniemy od moich sprzętów. Cytuj
tenbashi Napisano 7 Października 2013 Napisano 7 Października 2013 (edytowane) Cześć wszystkim. Widzę, że kluby podupadły i nic się na nich nie dzieje. A szkoda marka zacna i wraca do łask. Mało znana w Polsce. Wrzucam zdjęcie mojego roweru. Jak na razie jeździ się pięknie. Edytowane 7 Października 2013 przez tenbashi Cytuj
rzezniol Napisano 7 Października 2013 Napisano 7 Października 2013 Czuję się dyskryminowany jako posiadacz stalowego (Cr-Mo) Aggressora i nie wiem czy mogę załączyć foto Pozdro Cytuj
detonator Napisano 7 Października 2013 Autor Napisano 7 Października 2013 rzezniol, nie tyle czy możesz, co musisz Cytuj
rzezniol Napisano 8 Października 2013 Napisano 8 Października 2013 No to jak mogę, to idzie ... Foto tylko z telefonu no ale ... GT Aggressor ... główne przeznaczenie to dojazdy do pracy, zimówka, wycieczki w tym z dzieciakiem na doczepce słowem harpagan. Pozdro Cytuj
c1ach Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Nie wiem dlaczego stary temat został usunięty, więc zostaję zmuszony do ponownego zameldowania się ze swoim i-Drive 3.0 Rower powstał z gołej ramy kupionej od jakiegoś Warszawiaka. Rocznik 2004, u mnie ponad 10 kkm przebiegu. Wcześniej się nie przemęczał, chyba był singlem bo pod spodem widełek widać ślady łańcucha. Aktualnie dolna tulejka na damperze do wymiany i trzeba dosztukować śrubki do regulacji luzów na mimośrodzie, bo się wyrobiły/zgubiły w trakcie serwisu Póki co jeżdżę tak ze względu na bliskość końca sezonu, ale przez zimę wyprowadzę go na prostą. Cytuj
cardamon Napisano 12 Listopada 2013 Napisano 12 Listopada 2013 (edytowane) Witam, to mój pierwszy post jako członka klubu GT oto mój mały czołg, poskładany i odrestaurowany, niestety postaci fabrycznej troche mu brakuje, GT LTS 1000 DS z 1998r. - 99% roweru to cześci <2000r a sporo nawet nowych, jeździ sie całkiem fajnie, w końcu to 4-zawias, 100mm skoku z tyłu i 130mm z przodu, taka zabaweczka wyszła i tyle Edytowane 12 Listopada 2013 przez cardamon Cytuj
detonator Napisano 12 Listopada 2013 Autor Napisano 12 Listopada 2013 Sprzęt świetny, a kąt rury podsiodłowej wprost powala Cytuj
c1ach Napisano 12 Listopada 2013 Napisano 12 Listopada 2013 Idea odrestaurowania tego roweru godna medalu, chociaż przydałaby się jakaś mała relacja, ze zdjęciami z początku zmagań. O dziwo idzie jeszcze kupić części do zawiechy, z cenami gorzej... Zapewne dobrze znasz te ciemne uliczki na MTBR, ale tak do pooglądania wkleję: http://forums.mtbr.com/gt/everything-gt-lts-515890.html (jak widać niektórzy wkładają tam jeszcze nową Rebę, ostro ). Cytuj
cardamon Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 historia jest w sumie tutaj: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=2468&postdays=0&postorder=asc&start=0 ramę kupiłem w dość słabym stanie wizualnym, wszystkie łożyska do wymiany (zrobiłem sobie wyciskacz ), damper miętki, sporo polerowania było, kąt podsiodłowki jest o tyle specyficzny że nie wszystkim rodzajom sztyc wystarcza regulacji, katalogowo była kore wiec jest kore chciałbm naklejki do niego, ale repliki oryginalnych z bardzo podobnego modelu kosztują niestety 35$ + shipping ze stanów, za to z częściami lepiej, pare miesiecy temu kupiłem nowy damper dedykowany za 200zł na rodzimym alle... jeszcze troche pracy i zaczne na nim cześciej jeździć, w tym sezonie tylko ok. 400-500km zrobiłem, reszte na HT, zostało tylne koło do zaplecenia, napęd będzie 2/3x8 a nie 1x8, bo koledzy za długo na mnie czekają jak mam 38z x 11-28z Spec: RAMA__________________GT LTS 1000 DS '98DAMPER________________Rock Shox Super DeluxAMORTYZATOR__________Bomber Z1 Bam '98 pomarańczowy-srebrnySTERY_________________FSA Orbit yellow [nos]SUPORT________________Deore XT 107/73mm [nos]SZTYCA________________Kore LiteMOSTEK________________Thomson Elite 50mm/0stopniKIERA__________________Roox FPS gięta [nos]SIODŁO________________Fizik Nisene '04MANETKA_______________Sachs Power Grip 8s (wave yellow grip)KLAMKI________________prawa XTR M950 [nos] / lewa Magura RaceLine D [nos]CHWYTY_______________czarne Lizard Skins Moab Single compoundKORBA_________________Race Face TurbineRD____________________XTR M950 krótki wózekKASETA________________XTR M950 11-30t 8sŁĄŃCUCH______________KMC X8 GoldHAMULCE_______________tył XTR M950 / przód Magura Race Line DPIASTY________________tył XT M750 / przód XT M737 [nos]OBRĘCZE______________SunRims CR18 : tył 36 / przód 32 [nos]SZPRYCHY_____________DT Competition 2.0/1.8 czarne + nyple DT mosiężne czarneOPONY________________Continental X-King 2.2 zwijanePEDZIE________________żółte jakieś SPD a'la Tioga / Time Atac zielone Cytuj
detonator Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Napisano 7 Grudnia 2013 sporo polerowania było Jaką techniką polerowałeś ? Pasta Aluchrom i filc polerski na wiertarce ? Cytuj
Przemkoq Napisano 24 Stycznia 2016 Napisano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, dołożę swojego staruszka GT avalanche 2.0 z '10r. Została praktycznie sama rama z oryginału. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez Przemkoq Cytuj
rzezniol Napisano 24 Stycznia 2016 Napisano 24 Stycznia 2016 Mi to wygląda na sytuacje awaryjną ... :-/. Z tym amorkiem jest coś mocno nie halo. Pozdro Cytuj
Przemkoq Napisano 25 Stycznia 2016 Napisano 25 Stycznia 2016 Sytuacja jest awaryjna, nie dawno mi go skradziono spod sklepu, zgłosiłem sprawę na policję a równo po tygodniu ..... tel z policji że znaleźli mój rower . Złodziej coś przy nim kombinował. Do amortyzatora jeszcze nie zaglądałem, może wystarczy dopompować. Przemko Cytuj
dran2 Napisano 25 Stycznia 2016 Napisano 25 Stycznia 2016 To to zrób a nie tak jeździsz. W innym wypadku nie wystarczy bo zatłuczesz tłumik. Już nie mówiąc jeździe z taką geometrią. Cytuj
Przemkoq Napisano 26 Stycznia 2016 Napisano 26 Stycznia 2016 wczoraj podjechałem do zaprzyjaźnionego sklepu, pod pompowałem amora do 100psi, teraz mam 90mm lagi do dyspozycji Przemko Cytuj
rzezniol Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Ty ile ten amorek ma skoku ? Wygląda to tak dość nienaturalnie. Pozdro Cytuj
detonator Napisano 12 Lutego 2016 Autor Napisano 12 Lutego 2016 Nam moje oko 130 mm. Chyba to Manitou Axel. Cytuj
rzezniol Napisano 12 Lutego 2016 Napisano 12 Lutego 2016 Czekam na wypowiedź właściciela bo wygląda to jak wygląda ... Tym bardziej że to model ramy bodaj z roku 2000 ... a wtedy tam był stosunkowo niski Judy Race z regulacją 50 - 100 mm. Pozdro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.