Skocz do zawartości

[Reklamacja Cube] LTD gwarancja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich
Dzisiaj podczas normalnej przejażdżki pod minimalne wzniesienie , przy zmianie przerzutki na wyższa pękną hak przerzutki , zgioł się koszyk oraz uszkodził sie wózek kasety nie wpominajac o uszkodzeniu ciała :)
Czy szanowny serwis naprawi uszkodzenia na gwarancji ?
Dodam iz rower ma niespełna 6 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rades widzę optymista :thumbsup:

 

Gwarancja nie jest stosowana do:
następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu
następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych wypadkiem, naprawą nie zleconą profesjonalnemu serwisowi, brakiem dbałości o czystość, konserwację i utrzymanie /dbałość i zużycie

 

Te dwa punkty to furtka do odrzucenia roszczeń wobec praktycznie wszystkich usterek. Życzę powodzenia, bo będzie ciężko. Z punktu widzenia firmy równie dobrze mogłeś w coś przydzwonić albo wkręcił Ci się patyk. Pieczątka, bach i następny proszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na częściach które uległy zniszczeniu/uszkodzeniu nie widnieją żadne ślady ingerencji  ludzkiej jak i żadnych otarć, obić itp. Wiem ze teraz będą mi zarzucać ze sam doprowadziłem do złamania haka . Zreszta co mogło byc przyczyna takowej usterki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie wydaje mi się, są to części które się zużywają, jak by nie patrzeć.

Ponad to, zmienianie biegów pod obciążeniem(wjeżdżanie pod górkę) nie jest wskazane i daje popalić napędowi.

 

 

To ja kupiłem rower czy jajko ? , nachylenie mogło mieć 5 % nic więcej , do tego prędkość około 25 - 28 km/h, i to po okresie 6 dni ? przejechane łącznie około 115 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale 6 dni od zakupu? Z Cube doczynienia nie miałem ale chyba ten napis na ramie do czegoś zobowiązuje i nie ładnie było by z ich strony gdyby się wykpili od naprawy w ramach gwarancji? Co ci powiedzieli bezpośrednio w sklepie w którym rower zakupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale 6 dni od zakupu? Z Cube doczynienia nie miałem ale chyba ten napis na ramie do czegoś zobowiązuje i nie ładnie było by z ich strony gdyby się wykpili od naprawy w ramach gwarancji? Co ci powiedzieli bezpośrednio w sklepie w którym rower zakupiłeś?

 

Rower zakupiony 22.07 br o 16,43 . Za bardzo zakrwawiony byłem aby coś sensownego mówili . Ogólnie była mowa ze jest jakaś grubsza sprawa z hakami nawet z karbonu, wszędzie idą  haki, wypadają tylne koła. Maja go wysłać do stolicy i tam podejmą decyzję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na częściach które uległy zniszczeniu/uszkodzeniu nie widnieją żadne ślady ingerencji  ludzkiej jak i żadnych otarć, obić itp. Wiem ze teraz będą mi zarzucać ze sam doprowadziłem do złamania haka . Zreszta co mogło byc przyczyna takowej usterki ?

W moim przypadku przyczyną "wkręcenia" się przerzutki w szprychy był skrzywiony hak. Najprawdopodobniej w wyniku upadku roweru na postoju (poleciał na bok właśnie na stronę przerzutki) skrzywiony został hak. Gdy podjeżdżając pod bardzo strome wzniesienie (Szklarska Poręba) wrzuciłem największą koronkę usłyszałem tylko jak wózek obija się o szprychy i zaraz stawałem. Na szczęście jechałem b.wolno i tylko skrzywiłem hak "do końca" a przerzutka utknęła mi między szprychami. 

Myślałem jeszcze o innej przyczynie - źle ustawionym "zakresie" działania tylnej przerzutki, ale to powodowałoby jedynie zrzucanie łańcucha między kasetę a szprychy. 

Ja stawiałbym na krzywy hak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz ski team z roszczeń reklamacyjnych
 

 

 

 

Dotyczy: zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego roweru Cube LTO 29 zakupionego dnia 22.07.2013 - pęknięcie haka oraz skrzywienie wózka przerzutki.

 

 

Po dokonaniu oględzin przedstawionego do reklamacji roweru Cube LTO 29 nie stwierdzono żadnych wad materiałowych i konstrukcyjnych.

 

 

Uszkodzenie haka oraz przerzutki jest wynikiem uszkodzenia mechanicznego i nie jest w żadnej mierze wadą fabryczną. Kwalifikuję to jako uszkodzenie mechaniczne, którego okoliczności powstania zna jedynie użytkownik .

 

W  świetle   powyższych  faktów   reklamacja  jest       nieuprawniona jednoznacznie  oddalona .

 

powinna   być

 

Jednakże w trosce o klienta proponuję wymianę haka na nowy oraz wyregulowanie

 

przerzutki bezpłatnie. Wymiana przerzutki na nową leży po stronie klienta .

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...