Skocz do zawartości
  • 0

Czy warto kupić?


Gość Harry

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Za takie pieniądze... to się kupuje opony albo tani amortyzator, a nie rower. Do czego ma Ci służyć? Amortyzator w nim jest kompletnym złomem, uginać sie pewnie będzie 2cm, albo i w ogóle, przerzutka z tyłu to jakiś no name, po pół roku zaniedbania będziesz miał wydatek rzędu 100zł minimum, dolicz centrowanie koła, a i gościu pisze że ośka jest krzywa, czyli najpewniej cały wolnobieg do wymiany, podlicz sobie i Ci wyjdzie że na początku musisz władować 100zł minimum za nową piastę z kasetą/wolnobiegiem, do tego przeszprychowanie. Ogólnie sporo roboty i dodatkowej kasy władowanej. Wg mnie się nie opłaca, lepiej poszukaj jakiegoś Kross Sign DSa, używkę można dostać za 4-6 setek. 

Napisano

Dzięki za wybicie mi tego z głowy, ale teraz proszę o dalszą poradę :)
Który z tych rowerów kupić:


Kross evado 1.1 http://www.rowerybytom.pl/rower-kross-evado-1-1-2010,sklep_rowerowy_bytom,gr,87,pr,3779.html#
w pobliskim sklepie znalazłem taki w cenie 999zł, w necie taniej, ale nie jestem przekonany do zakupu roweru przez internet (słusznie?)

Zaproponowany Kemmel http://www.decathlon.pl/kemmel-id_8273887.html#avantages

affix fx2 z go sport http://go-sport.pl/go-sport/kampanie/katalog/katalog-rowery-2013/g-rskie-127/affix-fx-2 za 800 zł

 

Kands http://allegro.pl/szybki-i-lekki-kands-28-stv700-model2013-gratis-i3454188012.html za 722 zł (znowu ten internet)

a może coś innego?

Założenia: generalnie rower dla amatora, teren/szosa: 50/50, przebiegi raczej nieduże. Pewnie uznacie mnie za niezdecydowanego skoro podaję do wyboru i crossy i mtb w cenie od 500 do 1000 zł, ale chodzi mi głównie o rower o przyzwoitej jakości pozwalający przemieszczać się z punktu A do B.

Napisano

Ten kross Evado 1.1 to bardzo nietypowy i stary model, z nietypowym amortyzatorem.

 

Kands, tak jak i Kemmel ma kompletnie nietypową główkę, 1 calową, teraz 80% amortyzatorów sprzedawanych to 1 1/8, więc 1 calowych już nie kupisz. Wymiana amortyzatora na lepszy wiązałaby się z wymianą ramy w przyszłości. Affix ma Zooma amortyzator który jest niczym innym jak tylko ciężkim stopem niewiadomo jakiego metalu uginającego się 1 cm, a po pół roku niedbania w ogóle nie uginającym się. Widziałem sporo takich rowerów w okolicy i z takim pytaniem się spotykałem, czemu się nie ugina. Bo to po prostu tani metal działający tylko i wyłącznie na sprężynie, bez tłumienia. Odradzam. 

 

Jeżeli nie zależy Ci na rozbudowie roweru, to bierz Kemmela, bo najbardziej się opłaca. A co do 50/50 asfalt - teren, to nie ma czegoś takiego jak rower uniwersalny. Są rowery stricte do terenu - górskie, bo mają większy bieżnik, z reguły klocki na oponie większe, amortyzatory ze sporym skokiem zaczynającym się od 100mm. I są rowery stricte pod asfalt, jak najcieńszy bieżnik, jak najlżejszy rower, sztywny widelec. Musisz brać pod uwagę to że ze sztywnym widelcem nie pojedziesz po kamieniach, tylko ten widelec zabijesz.

Napisano

Rockraidera z amortyzacją wg mnie. Waży 15kg, ale nie jest to jakaś wysoka waga i nawet jak na stal jest lekka :). Amortyzator to jakiś No Name, ale przynajmniej nie jest to beznadziejny Zoom, czyli 4kg martwej masy wiszącej z przodu, co tylko ładnie wygląda (często też nie). A nie wolałbyś dołożyć 100zł i mieć Unibike jakiegoś na przecenie?

Napisano

Witam,

 

to ja tez sie dolacze z pytaniem czy warto ten o to uzywany rower za okolo tysiac zlotych, jest on z 2006 r.

 

 



Rozmiar ramy: 22
Rama: MERIDA MTB MATTS SPORT 6061 ALLOY
Amortyzator/widelec: SR SUNTOUR XCM, 80 mm
Wkład suportu: SHIMANO LP28
Korby: SHIMANO M440, 44 / 32 / 22
Przerzutka przód: SHIMANO DEORE
Przerzutka tył: SHIMNAO DEORE XT
Manetki: SHIMANO DEORE
Hamulce: MERIDA LINEAR
Dźwignie hamulców: X-MISSION COMP
Wielotryb/kaseta: SHIMANO CS-HG50-9, 11-32T
Piasta przód: SHIMANO DEORE
Piasta tył: SHIMANO DEORE
Obręcze: JALCO ATB 220 DOUBLEWALL
Opona przód: MISSION SPEED, 26"x2,10
Opona tył: MISSION SPEED, 26"x2,10
Pedały: XC STEEL
Kierownica: X-MISSION SPEED
Mostek: X-MISSION SPEED
Siodło: X-MISSION SPEED
Sztyca: MERIDA ALLOY
Liczba biegów: 27

 

Dzieki za odpowiedz.

Napisano

Mam licznik . Mój model to sigma sport 1106. Po zmianie baterii licznik prawidłowo liczył ok 30 km.  Potem licznik czasem pokazywał szary ekran, a po ok. 10 min menu ustawień, wszystko było ok, wymagało potwierdzenia. Dystans km na tej baterii Za KAZDYM RAZEM się zerował. i tak się działo co jakiś czas. Czy to jest zła bateria czy coś z licznikiem. Wydaje mi się, że to coś nie tak z baterią, ale nie wiem, proszę o odpowiedż i radę co robić.

Napisano

Marek, robisz offtop, za takie coś normalnie dostaje się ostrzeżenie. Jeżeli pytasz o coś, zrób nowy wątek, a nie piszesz w całkowicie innym temacie. To tak jakbym ja wypalił w wątku o widelcach o kole. Najpierw pomyśl, potem pisz :D.

Gość Uzytkownik
Napisano

Witam wszystkich,

Zastanawiam się nad kupnem nowego roweru, który posłuży mi w miarę długo, ale niestety zupełnie nie znam się na osprzęcie...

Rower będzie służyć mi głównie do wypadów poza miasto po drogach aswaltowych (około 30-40 km), do tego dochodzi również jazda po mieście, dlatego zastanawiałam się nad rowerem crossowym.

Odwiedziłam kilka sklepów i spodobał mi się ten:

http://www.bikko.pl/rower-crossowy-kell ... -2013.html

Co powiecie na temat tego roweru? Warto go kupić?
Będę wdzięczna za Wasze opinie

Napisano

Witam wszystkich,

Zastanawiam się nad kupnem nowego roweru, który posłuży mi w miarę długo, ale niestety zupełnie nie znam się na osprzęcie...

Rower będzie służyć mi głównie do wypadów poza miasto po drogach aswaltowych (około 30-40 km), do tego dochodzi również jazda po mieście, dlatego zastanawiałam się nad rowerem crossowym.

Odwiedziłam kilka sklepów i spodobał mi się ten:

http://www.bikko.pl/rower-crossowy-kell ... -2013.html

Co powiecie na temat tego roweru? Warto go kupić?
Będę wdzięczna za Wasze opinie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...