Olszi Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Witam. Postanowiłem wyciągnąć ze strychu swój rower otrzymany jeszcze na komunie a który ostatnie ok.10 lat przeleżał nieużywany. Wymaga on nieco wkładu pracy a przyznam, że mało się na tym znam. Potrzebna by mi była mała pomoc głównie w doborze dętek, opon itd ( rozmiary) . Też interesują mnie takie rzeczy czy kupować nowy łańcuch czy wystarczy aktualny posmarować smarem ? Ogólnie wszelkie wskazówki. Zdjęcia roweru : http://zapodaj.net/7d351d72bc85c.jpg.html http://zapodaj.net/95574f8537cec.jpg.html http://zapodaj.net/cf1ab5ec76dc4.jpg.html http://zapodaj.net/8fae664990da9.jpg.html
Roonin Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Jesli reszta jest w takim stanie jak to co widac na zdjęciu to tu nie ma co ratowac. Koła, przerzutka, lunki..... do wymiany. Co ci z tego zostanie, rama?
Olszi Napisano 24 Lipca 2013 Autor Napisano 24 Lipca 2013 Jesli reszta jest w takim stanie jak to co widac na zdjęciu to tu nie ma co ratowac. Koła, przerzutka, lunki..... do wymiany. Co ci z tego zostanie, rama? Chcę mieć rower do jazdy więc pomyślałem, że naprawa tego wyjdzie taniej niż kupno nowego.
konop90 Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Kolega ma racje chociaż wszystko zależy od tego jaki masz budżet. Jednak ja na twoim miejscu szukałbym jak tak jakiegoś używanego roweru lub jeśli chcesz nowy to czegoś nowego. Obecnie jest sporo przecen czy promocji dlatego zastanów się nad tym, podobnie i z używanym znajdziesz dobry do zwykłego jeżdżenia w cenie którą musiałbyś włożyć w renowację tego ( zostaje tak patrząc rama i może na upartego kierownica).
Olszi Napisano 24 Lipca 2013 Autor Napisano 24 Lipca 2013 Kupno 2 dętek, 2 opon, klocków hamulcowych, linki od hamulca ( wymieniam główne ) to taki koszt, że się nie opłaca ? A budżet jednak mam dość skromny.
Mod Team Pixon Napisano 24 Lipca 2013 Mod Team Napisano 24 Lipca 2013 Jeśli jesteś w stanie ten rower rozebrać i go wyczyścić, nałożyć nowy smar. Jeśli nie przeszkadza Ci, że jest on cały zardzewiały, a zadowoli cię wymiana linek, pancerzy, zamontujesz nowe klocki, ewentualnie gripy. To owszem ładowanie kilku złotych w ten rower jest bardziej opłacalne niż zakup używanego. Tutaj rower stał nieużywany czyli jest, powinien być w dobrym stanie technicznym, bo wizualny jaki jest każdy widzi. A kupisz używany rower wyjeżdżony to jest dopiero słaby interes. W ten rower włożysz ok. 100 zł i będzie Ci jeździł. Jeśli nie masz dużych wymagań to wystarczy. W tym rowerze masz do wymiany wszystkie linki i pancerze, oraz widzę, ze klamka jest połamana. Trochę ruina ten rower..
Silver400 Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Określ jaki masz budżet na przygodę z rowerem. Jeśli to jest 100-200zł to trzeba robić ten ale będzie to wymagało sporo pracy od Ciebie i fajerwerków nie będzie. Jak masz 500-1000zł to ja bym to zmienił ale broń boże kupić coś w supermarketach bo to jest strzał w kolano.
Roonin Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 No tak ale to też wyglada na jakiś marketowy wyrób a ja za 100zł sprzedalem rower w 500% lepszym stanie (do użytku, sprawny) więc nie wiem czy jest sens się w to bawić a potem dłubać co 30km.
konop90 Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Sam sprzedawałem rower w jeżdżący w dobrym stanie za 100 zł, jedynym jego minusem było to, że nie był jakiś firmowy i z najwyższej półki. Sądzę że jeszcze trzeba by wymienić też pedały, siodełko, nie jestem pewny jak się sprawią przerzutki. A nic cię nie kosztuje na zerknięcie na używki różne.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.