Skocz do zawartości

[zakup na tablica.pl] Kross Level A4 2009 MTB XC 20 Cali


Rekomendowane odpowiedzi

Witam na początku będę mało oryginalni i chciałbym powitać wszystkich forumowiczów  :teehee:

 

Tak ja zostało zamieszczone w temacie zamierzam kupić powyższy rower (Kross Level A4 2009 MTB XC 20 Cali) jest to używka z 2009 roku. W której jest do wymiany tylni hak (cokolwiek to oznacza). Poniżej zamieszczam link to oferty ze strony tablica.pl. Dodam, że cena roweru to 1000 zł.

 

link : [http://tablica.pl/oferta/kross-level-a4-2009-mtb-xc-20-cali-ID3hVmX.html]

 

Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego roweru i samej oferty jego zakupu w obecnym stanie za 1000 zł. Nadmieniam, iż zastanawiam się jeszcze nad kupnem nowego już roweru typu KANDS Energy 1300 lub jego odpowiednik Lazaro...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie tylko historia z tym hakiem... myślisz, że jest to typowo eksploatacyjna usterka czy rower zaliczył "kolizję", która spowodowała uszkodzenie haka, a co za tym idzie (czego się obawiam) też i innych części w tyle roweru ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... :)

 

Za parę dni wybiorę się aby obejrzeć rower, do poniedziałku mam czas bo sprzedający wylatuje wtedy do Szkocji. Mam nadzieję, że tylni osprzęt nie jest cały pogięty, bo właściciel jakoś nie potrafi mi wytłumaczyć jak tego dokonał...



Dodam tylko, że dzisiaj znalazłem jeszcze jedną, wartą uwagi ofertę, a mianowicie Merida Kalahari 500. Poniżej zamieszczam linka :

http://tablica.pl/oferta/merida-kalahari-500-ID3ieI5.html Jak poprzednio liczę na wasze opinie na temat ogłoszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie z innej "parafi" :

 

Na co powiniem zwrócić uwagę gdy będę oglądał używany rower? Co winienem sprawdzić, o co wypytać właściciela itd.

W skrócie poradźcie jak kupić używany rower i nie wpakować się w zajechane egzemplarze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaj: pierwsze co to rama - czy nie posiada żadnych wgnieceń czy pęknięć, w okolicach suportu, sterów i widełek tylnych. Następnie luzy ( stery, koła, suport). Jazda próbna powie ci najwięcej, poszalej trochę, pozmieniaj przełożenia, na depnij trochę mocniej na pedały czy nie przeskakuje napęd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower to nie auto więc wielu rzeczy nie tak nie da się ukryć. Przede wszystkim dokładnie pooglądaj ramę i wszystkie spawy. Sprawdz jak się kręcą koła i czy na samych osiach piast nie ma luzu. Jak by coś było nie tak w napędzie to też nie problem bo w miarę tanio można coś wymienić.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu ostało się na tym, że roweru nie kupiłem. Dziś byłem oglądać tego Krossa i nie byłem zadowolony z jego stanu technicznego. Mało tego... w rowerze do wymiany jest tyle części, że taniej było by chyba kupić nowy :)

 

Ale jest i dobra wiadomość... zajechałem do pobliskiego serwisu rowerowego, aby wypytać czy opłaca się kupować rower z takimi brakami i okazało się w ofercie sklepu/serwisu jest rower marki Kands! Był to co prawda model Maestro (czy jakoś tak) ale po rozmowie z właścicielem udało mi się go namówić aby sprowadził dla mnie model Energy1300, którego usilnie poszukuję :)

 

Gdy tylko dowiem się czegoś więcej to na pewno napiszę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...