flood Napisano 22 Lipca 2013 Napisano 22 Lipca 2013 Witam, Zakupiłem rower ale najwidoczniej ktoś podmienił w nim koła. Dostałem DT Swiiss XR.4.1d z piastami XT a w oryginalnej specyfikacją są Mavic CrossTrail z piastami Mavic. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o części rowerowe. Chciałem mieć dobry rower, z dobrymi komponentami. Czy jest róznica mięcy oba zestawami kół? W jakości, cenie itp
wojtasin Napisano 23 Lipca 2013 Napisano 23 Lipca 2013 Zamiast dobrych kół systemowych dostałeś przeciętne i mniej sztywne składaki, Sądząc po fotkach, które dałeś w wątku o przebijaniu dętek - koła złożone na tanich szprychach. Nowe CrossTrail kosztują około 1600, za nowe składaki na takich częściach zapłaciłbyś 600-700 pln. Dość długo jeździłem na podobnych kołach (wpierw z piastami XT, później SLX) i jest tak, że w podobnej cenie można mieć lżejsze i sztywniejsze, ale z drugiej strony te koła wytrzymały ze mną naprawdę dużo i nigdy nie zawiodły
flood Napisano 31 Lipca 2013 Autor Napisano 31 Lipca 2013 Zamiast dobrych kół systemowych dostałeś przeciętne i mniej sztywne składaki, Sądząc po fotkach, które dałeś w wątku o przebijaniu dętek - koła złożone na tanich szprychach. Nowe CrossTrail kosztują około 1600, za nowe składaki na takich częściach zapłaciłbyś 600-700 pln. Dość długo jeździłem na podobnych kołach (wpierw z piastami XT, później SLX) i jest tak, że w podobnej cenie można mieć lżejsze i sztywniejsze, ale z drugiej strony te koła wytrzymały ze mną naprawdę dużo i nigdy nie zawiodły Dalsza część moich problemów z kołami. Kontaktowałem się ze sklepem, przyznali się do błędu i w ramach rekompensaty chcą mi zwrócić 400zł. Czy warto wziąć te cztery stówy i mieć święty spokój czy też iść z nimi na wojnę i wykłócać się o oryginały lub o wyższą rekompensatę? Do jutra a w zasadzie do dziś muszę dać odpowiedź. Dlatego prosiłbym o jakąś podpowiedź z waszej strony. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2