Skocz do zawartości

[gwarancja] Pechowy level a3


pako123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam krossa level a3 od marca br. Dojezdzam nim do pracy, szkoły oraz jeżdżę hobbystycznie ok.40 km dziennie. Ważne jest to, że kiedy go nie ma to jestem skazany na mpk. Jeżdżę caly rok. W tym nakrecilem Ok.1500. I co jest problematyczne? A no to, że w kwietniu siadła korba, jazda i okazało się, że problem się sam rozwiązał i eksperci nie znaleźli problemu. W efekcie czekałem na rower 2 tyg. W maju natomiast siadła blokada w amorze. Czekanie? Jedyne 21 dni. Żaden problem. W czerwcu okazało się, że jest luz na spieku przełożeń korby i lada moment się rozsypie. No nic mówia, żeby na serwis wysłać. Nawet nie zdążyłem go porządnie domyc od tego cZasu i co się okazało? Ano znowu blokada amora... Już teraz sobie włosy z głowy wyrywam bo dałem 2000zł a w efekcie muszę wszędzie chodzić na nogach. Myje sobie moją maszynke dziś i patrzę, a na przednim kole jest luz na piascie. No kurde czy naprawdę po 1500 km to jest możliwe?! Ludzie powiedzcie mi czy mam możliwość starać się o nowy rower? Może mogę zwrócić ten? Co byście zrobili na moim miejscu? Sprawa jest bardzo ważna, dlatego dziękuję za odp.i przepraszam za emocje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem chłopie co jest z Twoim, może to jakiś pechowy egzemplarz, ale ja bym wciąż reklamował a jak nie to pisał o wymiane bo to nie jest normalne.Ja w moim nic nie robiłem,jedyne co zmieniłem to kaseta i łańcuch a rower ma 4kkm i jeżdzi jak głupi.Współczuje ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak mi powiedziano, ale czy ja mogę prosić o wymianę roweru? Zwrot towaru? Pewnie pisze to w książce gwarancyjnej no, ale nie posiadam jej teraz. Miał ktoś takie przeżycia z firma kross? Jak to rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak mi powiedziano, ale czy ja mogę prosić o wymianę roweru? Zwrot towaru? Pewnie pisze to w książce gwarancyjnej no, ale nie posiadam jej teraz. Miał ktoś takie przeżycia z firma kross? Jak to rozwiązać?

 

A więc korzystasz z usług jakiegoś durnego sklepu.

Blokadę da się naprawić bez wysyłki do krossa, z sumie nie wiem co to za sklep co nie ma umowy serwisowej. 

Zwrotu w przypadku roweru nie ma, nawet jeżeli przyjdziesz dnia kolejnego po zakupie, ponieważ jest to rzecz użytkowa, tak samo jak samochód. Żaden normalny sklep zwrotu Ci nie zrobi. 

Luz w kole nie podlega gw. więc za jego skasowanie powinni Cię podliczyć. inna kwestia że jest to proste do zrobienia we własnym zakresie.

Ciekawe rzeczy dzieją się natomiast z tą korbą, w sumie to zwykły model na octalinku, sam suport powinien Ci wytrzymać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały rower masz na gwarancji, więc samemu się nie bierz za poprawianie blokad, luzów bo serwis krossa uzna, że ingerowanie w konstrukcję automatycznie zakończy gwarancję. Zakładam, że byłeś na serwisie "zerowym"(po ok. miesiącu od dnia zakupu), jeśli tak było a teraz co rusz łazisz z bajkiem do serwisu to reklamuj rower i jego usterki jako niezgodność tego czego oczekiwałeś po zakupie i wyborze ich marki. Prócz tego bez łaski powinni skasować luz w piaście a korbę wymienić(no chyba, że spece walną młotem po nitach i prysną czarną farbą).

 

Kross to kross. Skoki od serwisu do serwisu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

pako, zainwestuj w narzędzia, w necie jest mnóstwo poradników o naprawianiu roweru. Drobne naprawy takie jak skasowanie luzów piasty to żadne "ingerowanie w konstrukcję", kolego wyżej, nie pisz bzdur.

Blokada w amorze jest jak najbardziej podstawą do gwarancji, chyba że jeździłeś na zablokowanym amorze w terenie, wtedy twoja wina że się zepsuło. Luz na łączeniu korby z suportem to nie jest normalna rzecz, najprawdopodobniej korba była za słabo przykręcona i się zrobił luz. Stan przykręcenia śrub trzeba okresowo kontrolować, tu przecież chodzi o bezpieczeństwo. Komplet imbusów to raptem kilkanaście pln a dzięki nim można sporo rzeczy przy rowerze zrobić. Luz na pieście również nie jest żadnym powodem do wysyłania na gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, sznib. Luz na piaście większość użytkowników sama sobie skasuje ale nie o to chodzi by dokładać do roweru po niespełna pół roku lekkiej jazdy a już na pewno nie o to by rower stał na wciąż w serwisie Krossa. I sznib, źle zrozumiałeś problem przedniej korby. Doczytaj proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Aaa, rzeczywiście, chodzi o łączenie zębatek do korby. No to wymiana, oczywiście, ale takie czekanie po ~ miesiąc to żenada. Nawet roweru nie powinni wysyłać, cyknąć fotki, opinia ze sklepu i powinna przyjść od Krossa nowa korba, a w serwisie powinni ją zamontować. No ale to Kross...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...