Skocz do zawartości

[widelec] pękające rury sterowe widelcach Specializeda


szybkilopez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

"Odnotowano już 4 takie przypadki, dlatego też jeśli macie któryś z tych rowerów, koniecznie zwróćcie się do przedstawiciela marki Specialized. Wyśle on problematyczny widelec do inspekcji u producenta, który zobowiązuje się go naprawić w razie stwierdzenia wadliwości produktu. Cała operacja powinna się zamknąć w 10 dniach roboczych, a właściciele trefnych widelców otrzymają dodatkowo 100 dolarowy rabat na produkty marki Specialized."

 

Ot i cała różnica miedzy Krossem i Specem. Ci pierwsi mają klientów w D, Spec sam oferuje inspekcję i ewentualną naprawę, dodatkowo bon rabatowy. I to się nazywa podejście do klienta.

Napisano

Wygląda na to, że jak firma chce zatrzymać klienta to od razu stwierdzi, że coś jest nie tak. Przyzna się do "błędu" i da rabat. Kross woli udawać, że problemu nie ma. Dla Speca 4 ramy wystarczyły.



Odnotowano już 4 takie przypadki, dlatego też jeśli macie któryś z tych rowerów, koniecznie zwróćcie się do przedstawiciela marki Specialized. Wyśle on problematyczny widelec do inspekcji u producenta, który zobowiązuje się go naprawić w razie stwierdzenia wadliwości produktu. Cała operacja powinna się zamknąć w 10 dniach roboczych, a właściciele trefnych widelców otrzymają dodatkowo 100 dolarowy rabat na produkty marki Specialized.

  • Mod Team
Napisano

Widziałem już sporo połamanych speców a ich podejście do reklamacji w PL jest żenujące jak przychodzi co do czego - masz dożywotnią gwarancję, kończy się życie ramy kończy się gwarancja. Jak się poszuka można poczytać jakie batalie ludzie musieli z nimi stoczyć, opierające się o rzeczoznawców i sądy.

Powiem więcej, oglądając ramę kosztującą prawie 10tys zł miałem wrażenie że jakość malowania jest na poziomie ram za 500zł, moim zdaniem spec do chińska tandeta brandowana logiem firmy która jedzie już tylko na renomie i dawnej świetności. Dla przykladu mam buty s-works'a topowy model powinien być zrobiony idealnie a tu podeszwa upaćkana klejem, odstające nitki w innej parze którą mierzyłem za to czubki były różnie ukształtowane - lekka paranoja za tą cenę.

  • Mod Team
Napisano

Jakby nie patrzył element nośny stanowiący nieodłączną część "ramy", nawet lepiej gdy pęka rama bo jest szansa że stanie się to gdzieś w okolicach tylnego koła, są spore szanse że nie skończy się to mega glebą, teraz weźcie sobie kiedy pęknie widelec a koło samo skręca gdzie chce? Akurat na choćby przeciętnym zjeździe przy 50km/h :D  niema to jak poczucie zaufania do sprzętu na którym siedzimy.

Wierze ze są ludzie zadowoleni ze speca ale osobiście chyba bym sie nie skusił na wyroby tej marki biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z nimi, a takie rewelacje to już nie pierwszy raz, pamiętam co najmniej 2 podobne akcje wymian specializedów które chińczyki źle polepili.

Napisano

Niestety, obecnie stereotypy o jakości ram sprzed dziesięciu lat się nie sprawdzają. Jeszcze kilka lat wielu producentów wytwarzało ramy w krajach macierzystych. Teraz to głownie Azja.

Niestety porządna rama z reguły jest droga. Co wcale nie oznacza, że droga rama jest porządna.

Specialized nie ma w Polsce oficjalnego dystrybutora na kraj. Facet z AirBiku powiedział mi, że jest dystrybutor na Europę w Holandii i tyle. Dlatego jest problem z reklamacjami gwarancyjnymi. Dlatego lepiej ramę sprzedać przed upływem dwóch lat, gdy kończy się roszczenie o zgodność towaru z umową.

Osobiście przestałem patrzeć na firmę bo ta dzisiaj niczego nie gwarantuje. Za ceną nie idzie też gwarancja jakości.

Ostatnio miałem okazję obejrzeć i przejechać się na butikowej ramie On One Lurcher. Ramka bezpośrednio od producenta za 2000zł, dobrze wykonana i sztywna.

Za to kolesiowi którego widuję na trasach w Stumjumperze karbonowym rozkleja się mufa suportowa.

 


 



 

  • Mod Team
Napisano

hehe... Miło usłyszeć że w/g niektórych tani jak orzeszki i powszedni jak szpaki na wiśni On-One to "butikowa marka" :)

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Teraz nawet najlepszym zdarzają się takie historie, ale co ważne wielcy reagują błyskawicznie i informują o tym, a informacja teraz to podstawa. Wszystko przez cięcie kosztów i produkcje w chinach. A kto będzie się kłócił z chińczykami? :) Mogą zakończyć współpracę i wszystko, a na ich miejsce będzie i tak 10 innych firm, a jak dalej chcą tam produkować no to przymykają oko i puszczają w koszty te straty bo i tak wychodzą na swoje niż mieli by produkować w stanach czy europie.  

Napisano

No widzisz, nie jesteś oryginalny, nie zabłysnąłeś ... ale masz szansę, tylko naucz się języków obcych, śledź stronę którą podałem - może będziesz na berząco :blink:

Napisano

 

No widzisz, nie jesteś oryginalny, nie zabłysnąłeś ... ale masz szansę, tylko naucz się języków obcych,

  Panie, tylko bez takich podjazdów osobistych ok?  Zróbmy tak ja będę pilnował polskich portali, a kolega światowy to obcojęzycznych ;)  Pasuje?
Napisano

Nie każdy ma czas i możliwości żeby siedzieć, i szukać po całej sieci co się dzieje więc taka informacja też jest dobra dla kogoś kto ma taki rower i tyle w temacie kolego od błyśnięć ;)  Jak masz jakieś dodatkowe informacje na ten temat to pisz jak nie do daj sobie spokój z nabijaniem postów.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...