GIZIU Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Witam, właśnie dojechałem do pracy i zauważyłem że na tylnej oponie mam dwa rozcięcia (wychodzi dętka na wierzch). W związku z tym stoję przed wyborem opon. Rower to Cube Reaction Team. Jeżdżę nim po asfalcie i po lesie. Obecnie mam Schwalbe Rocket Ron z przodu i Racing Ralph z tyłu. Rozmiar 26x2.25. Co wybrać ? Nie szukam jakichś "wypasów" bo w maratonach nie jeżdżę, ale nie chcę czegoś gorszego. Podobają mi się wizualnie Continentale Race King. Co sądzicie ? Jestem zielony w oponach i bardzo proszę o pomoc w wyborze. P.S. Czy mam też wymieniać dętki ?
Mod Team sznib Napisano 19 Lipca 2013 Mod Team Napisano 19 Lipca 2013 Race Kingi również do wytrzymałych opon nie należą. Kup Saugaro od Geaxa, drutówki są tanie. Oponki będą cięższe od konkurencji od Conti i Schwalbe, ale za to wytrzymalsze. Dętek nie musisz zmieniać.
dovectra Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 oj wsadziłes kij mrowisko teraz będzie burza nad wyższością swiąt wielkiej nocy nad bożego narodzenia
GIZIU Napisano 19 Lipca 2013 Autor Napisano 19 Lipca 2013 Zapomniałem napisać że opony które mam, są w wersji EVO TL Ready. Widzę że w cenie jednej Racing Ralph Evo TL-Ready kupię dwie Race Kingi zwijane 2.2. Gdzie jest haczyk ?
darek156 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Ja nie chcę już widzieć u siebie Race Kingów. Owszem opony bardzo uniwersalne, ale ostatnio albo mam pecha, albo nie umiem jeździć - jeden laczek co 2 tygodnie.
CMIK Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Ani Schwalbe evo ani Conti RK nie są oponami wytrzymalymi i rozciecia i rozdarcia zdarzają się stosunkowo często. Jeśli chcesz bezawaryjnych gum o dobrych właściwościach to Geax Saguaro to dobry wybor, chociaż nie jest też tak że geaxy to lek na całe zło.
jasinski21444 Napisano 19 Lipca 2013 Napisano 19 Lipca 2013 Saguaro będzie odrobine wolniejsze od RARA