kamar59 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Gór one nie zobaczą niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) To wg mnie szkoda pieniędzy. Lepiej je przeznaczyć na coś innego. Wziąłbym te M596 na metalach lub M615 na metalach, bo są trwalsze niż żywice i mają większą moc. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez MokryxD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Aha tylko M675 mają tłoczki ceramiczne. A M615 sprzedają tylko z klockami żywicznymi. Najlepiej to bym kupił M615 z klockami G03S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Jak to gór nie zobaczy to bym nie demonizował żywicznych shimano.Kup deorki , pojeździj a jak po 2 latach zjedziesz klocki to kupisz metaliczne i tyle.Moje 596 męczę od 2 sezonów i mam jeszcze połowę klocków, ale nie robię kosmicznch przebiegów i jeżdzę po płaskiej Wielkopolsce Edytowane 2 Czerwca 2014 przez 99tomcat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Żywiczne klocki A01S mają zauważalnie mniejszą siłę hamowania niż metaliczne M06. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Chyba że kupie M615 + 1 szt klocka G03S (metaliczny bez radiatora) i będę miał na zapas żywiczny na tył. To wtedy z przesyłką hamulcami i klockiem wyjdzie 400 zł Chyba że bym kupił 2 szt G03S a komuś bym odsprzedał żywiczne. To w sumie opłaca kupić się te M675 bo mają metaliki z radiatorem tłoczki ceramiczne ciut większe za 490 zł 90 zł dokładam względem M615. Musze wybrać pomiędzy tymi dwoma. 1. M615 żywice 350 zł 2. M675 metaliki radiator 490 zł 140 zł różnicy warte nie warte oceńcie sami pewnie szybko nie wymienię ich. Bo Avid J3 mam 7 rok i ich żywot się kończy. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Mogę kupić M675 z metalicznymi klockami z radiatorem za 490 zł. Jak sądzicie ? Gdzie za tyle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aflo Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Gdzie za tyle? http://virtualbike.pl/pl/c/Zestawy-tarczowe/29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Fajne ceny, tarcze też mają w w dobrych cenach z tego co widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Czerwca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Dobry sklep, ja u niech kupowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Dobra misie jadą do mnie SLX M675 metaliczne z radiatorami. Z przyciętymi kablami z Cyklomani. Sklep ma dobre opinie tak słyszałem i czytałem. Zobaczymy w czwartek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andys Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Napisz ile ważysz. Sam się waham pomiędzy 615, a 675 zywica/metal. Podobnie jak Ty, mam od 7 lat Juicy 3, które ostatnio reanimowalem i jakoś działają, ale pewnie już niedługo, a luz w klamkach też jest już irytujący. Również nie jeżdżę po górach, ale ważę 95kg. Na szczęście ponieważ wymieniłem w tym roku koła na CL, mam praktycznie nowe tarcze XT 180 na przód i SLX 160 na tyle. Nadal się zastanawiam czy warto dopłacać do 675 z metalami. Pozdrawiam, Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Ja 71 kg a jak Ty 95 kg to bież 675. Ja zaszalałem po prostu. Jak chcesz mieć 615 metaliki to nie warto, od razu weź 675 metaliki bo w cenie wyjdzie podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waxx Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Tak czytam to wszystko i się zastanawiam czy ja przypadkiem nie trafiłem na jakiś super egzemplarz 615. Mam 115kg, klocki fabryczne żywiczne, tarcze zawsze czyste (160/160) i bez problemu mogę zablokować koła. Tył blokuje się od razu, przód też działa bez zastrzeżeń- ze względów bezpieczeństwa nie próbowałem stawać na przednim kole. Jazda spokojna (20-30km/h) po mieście/ścieżkach rowerowych/lasku. Idę o zakład, że jakbym wrzucił klocki metaliczne to z zamiast hamulców miałbym katapultery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 (edytowane) Poprostu nie jeździłeś na niczym lepszym.... 615 są przeciętne . Edytowane 4 Czerwca 2014 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andys Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Moje wątpliwości spowodowane są tym, ze nie jestem onanistą sprzętowym, a w tym sezonie wpakowalem już w rower ponad 2k zl. Z drugiej strony, jeśli stać mnie na 615, 675 też jakoś przeboleję finansowo. Po prostu ciekaw jestem czy naprawdę warto. Pozdrawiam, Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zibra Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Jak nie jestes onanista i nie jezdisz "zawodowo" to sobie daruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Czerwca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Ja także nie jestem "wujkiem onanem" jednak hamulec to podstawa, ma spełniać moje kryteria. Jak coś sie zaczyna dziać to go rozbieram. Mam SLXa na metalach czyli jedne z najmocniejszych shimano do XC a jednak potrafi być nie wystarczająco Ale ogólnie jest w sam raz, mocniejszy hamulec i bym już miał łysa oponę ... choć tej niewiele brakuje juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Kwestia wymagań - mam 596 na żywicznych seryjnuch klockach i jak na moje potrzeby sa wiecej niżwystarczajace w zestawie z 160mm tarczami.Zapewnie w górach na zjazdach albo w błocie po osie zagotrował bym je albo pozbyl się okładzin dość szybko.Nie wiem tylko,czy każdy musi mieć od razu slx-y czy xt dop jazdy po parku i do roweru kosztujacego 1.5-2k Czasem trzeba się opanować ,a ele wiem po sobie że jak sie zacznie to eh wir w kieszeni rośnie i wsysa wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andys Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Akurat klasą komponentów to mój rower raczej zbliżony jest do SLXa niż Deore, nie jeżdżę tylko po parku. Po prostu nie mam kilometrowych zjazdów. Problem z mojej strony już nieaktualny. Zamówiłem SLX z metalikami za 525 (skracanie przewodów w cenie). Pozdrawiam, Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) To moje już przyjechały Dziś je popołudniu zamontuję. Oby nie było niespodzianek jakiś. Tłoczki ceramiczne faktycznie ma duże białe. W porównaniu z Avid J3 kosmos. Zobaczymy jak kwestia hamowania I tylko przykręcić na te śruby co są w zestawie. Avidowskie zdjąć podkładki? No chyba że będzie można dystans sobie ewentualnie podkładką zmienić. Jak coś będzie obcierać. Edytowane 5 Czerwca 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Ja właśnie te zakupiłem, miałem dylemat co do wyboru slx czy xt i zależało mi też w znacznej wierze na free stroke i po doczytaniu slx też to posiadają ale trzeba wymienić śrubkę , A wiec dzięki pomocy MarcinGoluch który powierzył odpowiednie długości pancerzy dla mnie (bóg ci w dzieciach wynagrodzi) już nie długo również będą u mnie Aha i korzystając z okazji skoro zmieniam hamulce na slx czy jest sens zmieniać też tarcze?? bo mam tektro fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andys Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Moim zdaniem warto wymienić tarcze, jeśli mają swój przebieg. Ja zacząłem od tarcz, tak się zlozylo, że ze względu na CL, kupiłem tarcze Shimano. Pozdrawiam, Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Bardzo duży mają aż 200km hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Jeżeli tarcze nie są pogięte to nie warto ich zmieniać , jeździj . Swoją drogą zmieniłem dzisiaj T1S na XT 785 z radiatorami i jak na razie jestem zadowolony ale jak będzie na dłuższą metę to się okaże w sobote w górach Edytowane 5 Czerwca 2014 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.