Skocz do zawartości

[do 1500zł] Rower crossowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Na wstępie powiem, że obiecałem sobie nie zaśmiecać forum i starać się jak najbardziej oczytać w temacie wyboru roweru. Oczywiście jestem laikiem. Efekt jest taki, że szukam roweru już 2 miesiące, oszczędności tylko ubywają, a ja dalej nie umiem się zdecydować.

Na rower chciałbym przeznaczyć ok. 1500zł, dozbieranie jakiś 300 czy 400zł raczej nie wchodzi w grę na ten moment, ponieważ potrzebuję roweru na już.

Rower wykorzystywany będzie do jazdy na uczelnię, do pracy a także na wypady do parku i za miasto (czasami trudniejszy teren, np. hałdy). Myślę, że rower crossowy byłby odpowiedni. Byłem w kilku sklepach rowerowych i w jednym usłyszałem, że do jazdy po naszym mieście (Katowice) zdecydowanie lepiej sprawdzi się rower górski z węższymi oponami. Sprzedawca polecił mi Meridę Matts 20 z 2013 roku w cenie 1400zł.

Mam jakieś 173-175cm wzrostu i ważę 65kg.

Z góry uprzedzam, że walor estetyczny jest dla mnie istotny i rower musi być po prostu dla mnie ładny. W dodatku jestem uprzedzony do niektórych marek, których nie znam. Wiem, że to dwie cechy, które są tępione na tym forum, także z góry się do nich przyznaję.

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ sezon się skończy, a ja dalej się na nic nie zdecyduję. Mam nadzieję, że ktoś życzliwy zechce mi doradzić. Z góry bardzo dziękuję.

Myślę, że rower crossowy byłby odpowiedni.

Tez tak mysle  :thumbsup:

do jazdy po naszym mieście (Katowice) zdecydowanie lepiej sprawdzi się rower górski

Gorski do jazdy po miescie ... moze w tym sklepie poprostu tylko gorskie rowery mieli ?

W dodatku jestem uprzedzony do niektórych marek, których nie znam

Ciezko w takim razie cos doradzic ... Nie wiadomo jakie marki znasz ;)