czyzu6491 Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Trochę pozmieniałem rowerek, na początku był sztywny mosso i płaskie trasy teraz coraz częściej atakuję zjazdy więc potrzebowałem więcej trakcji i stabilności w kierowaniu. Kierownica prawdopodobnie zostanie ucięta ale najpierw kupie krótszy mostek. Hamulce są nowe, nie opłacało sie kupować samych przewodów więc sprzedałem tamte i kupiłem identyczne. Fork: (Widelec) Rock shox sid- 1483gFrame: (Rama) Koba Racetool- 1346gGrips: (Gripy) Pro piankowe- 21gHandlebar: (Kierownica) Crank brothers cobalt 700mm- 267gHeadset: (Stery) Accent airplane 34mm- 93gPedals: (Pedały) VP 196- 261Seat: (Siodło) Scape active 5- 343gSeatpost: (Sztyca) RFR prolight mtb- 277gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) Scape- 39gSpacers: (Podkładki pod mostek) BBB carbon 1cm- 3g Starnut: (Gwiazdka) Waga razem ze steramiStem: (Mostek) FSA os-190- 156gTop Cap: (Top cap) Accent airplane- 17gBrake (Front): (Hamulec przedni)Shimano SLX 675- 273gBrake (Rear): (Hamulec tylny)Shimano SLX 675- 281g Tarcza hamulcowa przód: Hayes 160mm- 115g Tarcza hamulcowa tył: Hayes 160mm- 116gAdapter tył: Shimano - 48g Śruby adapterów i zacisków: Waga razem z adapteramiCables: (Pancerze i linki) Clarks MTB teflon- 30Cassette: (Kaseta) Sunrace Driven 9rz.- 275gChain: (Łanńuch) Sunrace cnm99- 256gCrankset: (Korby) Shimano SLX 675(32) - 670gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) prowadnica boplight-80gDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shiamno Deore m590- 284gShifters: (Manetki) Shiamno Deore m590- 135gSuport: Shiamno SM-BB70 88gSkewers: (Zaciski koł) Novatec- 114gTire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2(zwijana)- 607gTire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2(zwijana)- 548gTubes: (Dętki) Geax ultralite- 140+144=284gWheel Front: (Koło przednie) 749-Hub: (Piasta) Novatec 711-Rim: (Obręcz) DT Swiss x430-Spokes: (Szprychy) DT revolution 1.8 1.5 1.8-Nipples: (Nyple) DT prolock 12mm -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjnaWheel Rear: (Koło tylne) 878g-Hub: (Piasta) Novatec 712-Rim: (Obręcz) DT Swiss x430-Spokes: (Szprychy)DT revolution 1.8 1.5 1.8-Nipples: (Nyple)DT prolock 14mm-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna Suma: 10 176g Zapraszam do komentowania Edytowane 15 Grudnia 2013 przez czyzu6491 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Fajny sprzęcik. Wymieniłbym siodło bo nie pasuje do całości. Rama mi się bardzo podoba Edytowane 16 Grudnia 2013 przez Jechan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 jak pasuje do D. to pasuje do całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Niebieskie naklejki do SIDa byłyby bardzo wskazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 siodło to akurat najgorszy i najbardziej irytujący element w tym rowerez bo ani ładne ani lekkie a o wygodzie nie wspomnę, jest to jakieś siodło montowane w cubeuszach. Ponieważ mam ulice od siebie możliwość wypożyczenia fizika i wtb i specialized to na pewno bede testował. Sid dostanie najprawdopodobniej szare/srebrne naklejki ponieważ kiera jest taka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 no i niestety padł bębenek są 3 pęknięcia, rozchodzą się dokładnie od zapadek i ciągną aż do polowy kasety.Teraz szukam czegoś nowego i przyszłościowego bo coraz bardziej zastanawia 29 szczególnie, że do wymiany jedynie koła rama i amor. Ale wracjąc to wybór padnie albo na dt 340 z ratchetem albo na xt wszytsko zależy od funduszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okiloki Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Witam, czyzu6491 mogę Cię zapytać o opinię na temat osprzętu sunrace? Jak Ci się na tym jeździ? Możesz porównać jakość kasety (zmiana przełożeń, szybkość zużycia) do czegoś z shimano lub srama? Driven stanowi jakąś konkurencję dla shimano slx/xt czy to tylko strata kasy? A łańcuch jak się sprawuje? Nie wyciąga się zbytnio? Można go porównać do choćby connexa? Czy to tylko coś równie zwyczajnego jak cn hg53? Pytam bo na allegro ceny mają dość konkurencyjne (DTbikes), a jeśli to coś dobrego to czemu by nie polecać innym lub nie spróbować samemu. Znalazłem jakiś mały test ale to wrażenia na świeżo, a wszystko jak jest nowe to ładnie działa http://twentynineinches.com/2011/11/16/special-report-sunrace-mx-group-first-impressions/ a myślę że ty zrobiłeś już na tym zestawie parę km i możesz mieć inne zdanie na ten temat Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Nie wiem jak reszta sprzętu od sunrace np prerzutki,korby... ale kasete i łańcuch polecam. To już mój drugi zestaw wczęsniejszy 9s. na tym zestawie zrobiłem 500km i wygląda jak owy natomiast na poprzednim miałem 4000km i kaseta nie przeskakiwała, była lekka tania a łańcuch był mniej wyciągnięty niż slx po 3000km. Zawsze brałem najwższy model w hierarchi czyli DRIVEN i zmiana biegów była zawsze idealna. Nie miałem nawet większych problemów w momencie gdy tylna przerzutka była w tragicznym stanie. Generalnie polecam i na pewno jeszcze nie raz sięgne po ich kasety czy łańćuchy ponieważ cena na poziomie slx'a a waga na poziomie xt no i trwałość która mnie zadowala. Przyjęcie nowego łańcucha po 2000km mimo tego, że jeżdże 1x9/10 czyli na pewno troche bardziej siłowo co na pewno przyspiesza zużycie napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Nie bierz raczej xt jeśli potrafisz zmasakrować bębenek, bo w nowej konstrukcji jest szeroka alu oś, przez co konstrukcja bębenka jest słabsza. Zostań raczej przy dt.Co z sidem zrobiłeś że waga zmniejszona względem pierwszej rozpiski, tyle uciąłeś na sterówce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 sid został odchudzony poprzez nowy krótszy pancerz przy manetce. A co do piasty to na razie zostanie, chwilowo czekam aż wróci z wymiany bębenka i zobaczymy jak długo pociągnie. Po mimo tego, że na sam bębenek wiele osób narzeka ja też na pewno sie do tego przyczynniłem a raczej mój styl jazdy. Bardzo często zdarzają mi sie zrywy ,gdy dojeżdżam do lasu, na przykład gdy mnie autobus wyprzedza często doganiam go i jade w tunelu aero Całkiem fajna zabawa dopóki kierowca sie nie zorientuje i mocno nie przyciśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szosaa22 Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Rower ładny. Jak ci działa SID z którego on roku? Bo też mam Sida ale takiego starszego z 2007r. i chciałbym posłuchać opini kogoś kto jeździ na młodszym i jakie wrażenia podczas jazdy? Swoją drogą te pancerze od hamulców co miałeś przy rowerze z widelcem sztywnym (moso) nadawały charakterku rowerowi niezłego ale i teraz nie jest źle! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 ja mam sida z 2010, bo jeśli dobrze pamiętam to przed 2008 były sidy z goleniami 28mm potem 2008-20010 golenie 32mm nastepnie 2010-2012 to samo tylko inne naklejki a od 2012 solo air. Co do pracy to jestem zachwycony, wczęsniej jeździłem na axonie,epiconie i ten pracuje najpłynniej. Pięknie wybiera małe nierówności np liście czy kostka brukowa ale nie buja. Generalnie mnogość ustawien jakie daje Dual Air pozwala na dopasowanie charakterystyki pracy po każde wymagania. A co do wyglądu roweru to niedługo kosmetyczna zmiana która wg mnie wyjdzie bardzo in plus. Wstawie fotki jak dostane koło z reklamacji i poskładam rower bo teraz jest rozłożony i czyszczony systematycznie. Zobaczymy jak sie spodoba w nowej odsłonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szosaa22 Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Dzięki za krótką lecz zadowalającą opinie. Ten mosso który przedtem miałeś sprzedałeś już czy może leży nie używany? Czekam na wizualne wzmianki. ;0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 mosso poszedł, na początku miałem wizje roweru do leśnych scieżek i asfaltów potem okazało sie, że ani to nie jest ekstra na asfalcie ani w terenie więc kupiłem lekki amorek który faktycznie działa i dzięki temu mam super maszynke do xc a w wakacje zaczne składać szose. To co mi jeszcze nie daje spokoju w tym rowerze to brak spd, najgorsze siodełko jakie miałem w życiu i oponki na pewno będę wymieniał na lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szosaa22 Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Aaa... to się nie pcham w ten sztywny widelec skoro tak mówisz. Mnie też ostatnio wziełą chcica na szosówkę (już z 2 miesiące) i cały czas myślę czy takową składać czy lepiej samochód kupić, jeszcze muszę temat przemyśleć. Jak mówisz że siodełko nie jest dobre to je wymieniaj na początku to jakby nie patrzeć jeden z najwazniejszych elemntów w rowerze. SPD nigdy nie miałem ale jeżdżąc na kolegi butach na systemie szosowym shimano R540 to super uczucie i też tak myślę czy kupić szosowe R540 czy PD-M520. Na oponkach i ogólnie kołach można ładnie zejść z wagą jak nie dawno robiłem przeliczenia co najkorzystniej "lightować" to koła są na czołówce sprzetu który właśnie warto "lightować". Co do szosy to na allegro były 2 framesety (rama+widelec) jakoś ostatnio jeden carbon, a drugi aluminium ale oba poniżej 1500g, a cena odpowiednio 1550zł, a aluminium 1100zł i tak myślałem czy kupić czy nie ale w końcu nie kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qb41 Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Mam pytanie jaki dokładnie masz rozmiar tej ramy? dosyć fajna. Jaka jest długość górnej rury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 ramka to 19,5 cala a długość górnej rury to 60cm, często można znaleźć informacje ze 590 ale to nie jest długość w poziomie(efektywna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Rowerek poskładany wyczyszczony nasmarowany i chodzi jak cudo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 widzę brak manetki od przedniej przerzutki - uległeś modzie 1x...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Sprobiwałem w zime i tak już zostało, bardzo mi sie spodobało a przełozen po mazowszu mi nie brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 kolejne gramy w dół,w planach jeszcze tarcze i oponki ale tutaj jest dylemat czy brać furious fred'y 2.25 czy może race king 2.2 race sport albo racing ralphy, na razie mam mętlik w głowie i nie wiem co wybrać Seat: (Siodło) Scape active 5- 343gSeat: (Siodło) Vertu- 183gSuma:10 011g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 niestety edytować już nie mogę ale doszła nowa oponka: Race King Race Sport 2.2 o wadze 436g !! w porówanianiu do zwykłej kevalorwej to jest wykonana super i oplot nie wystaje na dzień dobry Suma: 9840g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 no to ładnie - mój supersonic o 50g cięższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Ciekawe jak z trwałością tej anorektycznej oponki Projekt ładny, choć kolor widelca jakoś nie pasuje. Niebieski SID wyglądałby lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Troche zmian, jest lżej, kolejne kroki w kierunku 1xX poczynione.Wrzucam rozpiskę ze zmianami. Fork: (Widelec) Rock shox sid- 1483gFrame: (Rama) Koba Racetool- 1346gGrips: (Gripy) Pro piankowe- 21gHandlebar: (Kierownica) Crank brothers cobalt 660mm- 257gHeadset: (Stery) Accent airplane 34mm- 93gPedals: (Pedały) VP 196- 261Seat: (Siodło) Vertu- 183gSeatpost: (Sztyca) RFR prolight mtb- 277gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) Scape- 39gSpacers: (Podkładki pod mostek) BBB carbon 1cm- 3g Starnut: (Gwiazdka) Waga razem ze steramiStem: (Mostek) FSA os-190- 156gTop Cap: (Top cap) Accent airplane- 17gBrake (Front): (Hamulec przedni)Shimano SLX 675- 273gBrake (Rear): (Hamulec tylny)Shimano SLX 675- 281g Tarcza hamulcowa przód: Shimano XT sm rt76- 124g Tarcza hamulcowa przód: Shimano XT sm rt76- 124g Adapter tył: Shimano - 48g Śruby adapterów i zacisków: Waga razem z adapteramiCables: (Pancerze i linki) Clarks MTB teflon- 30Cassette: (Kaseta) Sunrace Driven 10rz.- 275gChain: (Łanńuch) Sunrace cnm99- 236gCrankset: (Korby) Shimano SLX 675(zębatka HCC components 38t) - 651gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) brakDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shiamno SLX 675 - 304gShifters: (Manetki) Shiamno SLX 670 i spec- 135gSuport: Shiamno SM-BB70 88gSkewers: (Zaciski koł) Novatec- 114gTire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 Race Sport- 436gTire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2(zwijana)- 548gTubes: (Dętki) mleko joe's super sealant (50ml na koło) + wentylki+taśma- 140gWheel Front: (Koło przednie) 749-Hub: (Piasta) Novatec 711-Rim: (Obręcz) DT Swiss x430-Spokes: (Szprychy) DT revolution 1.8 1.5 1.8 -Nipples: (Nyple) DT prolock 12mm -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjnaWheel Rear: (Koło tylne) 878g-Hub: (Piasta) Novatec 712-Rim: (Obręcz) DT Swiss x430-Spokes: (Szprychy)DT revolution 1.8 1.5 1.8-Nipples: (Nyple)DT prolock 14mm-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna Suma: 9 605g Na koniec zdjęcie mojej nowej zębatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.