anelim Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 hej, mam ogromna prosbe, szukam opinii na temat roweru Hexagon V2. Mam okazja kupic go za 480 zl. uzywany 1,5 roczny, podobno malo uzywany. Czy za taka cene warto i oplaca sie? Nie znam sie na tym zbytnio, wiec dlatego tutaj postanowilam zapytac Bardzo lubie jezdzic na rowerze i to energicznie, dlatego potrzebny mi w miare dobry sprzet i w bardzo rozsadnej cenie
Marcint96 Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 nówkę dorwiesz za około 800 stówek. Moim zdaniem się nie opłaca.
Marcint96 Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 ale to zależy też jak on wygląda po półtora roku... Mógł stać na balkonie, w deszczu,śniegu itd. może być kompletnie zaniedbany. Nawet jeśli by tak nie było, hexagon V2 to jest bardzo niska półka.
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Zależy w jakim stanie... i czy rozmiar będzie pasował. Ramy alu za 200zł nie kupisz raczej. Taki amorek byle jaki to też koszt jakieś 70zł. Korba tańsza 50zł. IMHO tak za ~430zł można go wziąć.
anelim Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 no wlasnie gdzie on stal to tez zasadnicza informacja - jak to sprawdzic tzn po czym?
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Obejrzeć go. Jeśli masz zamiar go kupować na odległość, to odpuść.
anelim Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 Nie, bede miala mozliwosc zobaczenia go przed zakupem, a nawet zrobic jazde probna ale mozefaktycznie to nie jest okazja... 2i regulaminu A jakiej firmy rowery polecacie? NIe chodzi o profesjonalne no i w mocno przystepnej cenie
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Po pierwsze sprawdzić stan wizualny. Czy nie ma rdzy, obić, pęknięć.. Po drugie sprawdzić luzy na suporcie, kołach, sterach itd. Po trzecie sprawdzić napęd, czy cicho chodzi, czy wszystkie biegi działają, czy nie jest zużyty itd. Ogumienie, czy nie jest popękane po bokach...
anelim Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 ok ok chociaz nie znam sie na tym 2i regulaminu
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Zabierz kogoś, kto zna się choć trochę. Tato, dziadek, wujek, kolega, ktokolwiek, kto ma jakieś pojęcie o mechanice
anelim Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 gdybym miala taka mozliwosc to bym nie pytala tutaj i nie prosila o pomoc 2i regulaminu
Mod Team Puklus Napisano 12 Lipca 2013 Mod Team Napisano 12 Lipca 2013 Droga Mileno przede wszystkim jak wielkim funduszem rowerowym dysponujesz, wnioskując z oferty raczej skąpym. Wiadomo kobiety kupują bardziej wzrokowo, jak coś jest ładne to sie nadaje W takim rowerze warto zwrócić uwagę na wagę poprzedniego jeźdźca, dlatego że tylne koło oparte jest o rozwiązanie z lat 50' czyli wolnobieg, który ma swoje graniczenia i jeżeli rower był pod ciężką osobą oś koła może być do wymiany. Stan opon to standard, na to sie zwykle zwraca uwagę, natomiast zerknij czy łańcuch jest suchy, piszczy czy może jest nasmarowany. Ogólnie nic nie powinno trzeszczeć, skwierczeć, szumieć, rower powinien jechać cicho i tylko powinien być słyszalny szum opon. I na koniec niewielka sprawa porządkowa, poczytaj regulamin żebym nie musiał poprawiać każdego postu
Sagitt77 Napisano 12 Lipca 2013 Napisano 12 Lipca 2013 To może w punktach co powinnaś zrobić: przed jazdą:jak koledzy wyżej - sprawdź stan opon - czy nie są popękane, starte na gładko; stan kół - trzymając koło poruszaj na boki, sprawdzisz czy nie ma luzów; stan suportu - trzymając za pedał poruszaj korbą czy nie ma luzów; regulacje i stan napędu - zakręć korbą i zmieniaj biegi - każdy ruch manetką powinien łączyć się ze zmianą zębatki zarówno z przodu jak i z tyłu; ogólny stan roweru, czyli jak koledzy wspomnieli czy nie ma rdzy na łańcuchu (ogólnie powinien być czysty, w kolorze metalu, lekko wilgotny od smaru), rdzy na zębatkach, wgnieceń w ramie, mocnych zarysować itp. stan sterów czyli łożysk w ramie pod kierownicą - zaciśnij klamkę przedniego hamulca i spróbuj przesunąć rower do przodu i do tyłu - jak jest luz to stery trzeba przynamniej dokręcić; stan amortyzatora - naciśnij mocno na kierownicę w dół aby sprawdzić czy amortyzator ugina się i powraca. 2. W czasie jazdy: hamulce - czy działają, a rower łatwo i szybko zatrzymuje się; stan napędu - czy zmieniając biegi manetkami łańcuch także wskakuje na zębatki; pracę amortyzatora na nierównościach, np. przy zjeżdżaniu z krawężnika.
jackrostowski Napisano 12 Lipca 2013 Napisano 12 Lipca 2013 To może w punktach co powinnaś zrobić: przed jazdą:jak koledzy wyżej - sprawdź stan opon - czy nie są popękane, starte na gładko; stan kół - trzymając koło poruszaj na boki, sprawdzisz czy nie ma luzów; stan suportu - trzymając za pedał poruszaj korbą czy nie ma luzów; regulacje i stan napędu - zakręć korbą i zmieniaj biegi - każdy ruch manetką powinien łączyć się ze zmianą zębatki zarówno z przodu jak i z tyłu; ogólny stan roweru, czyli jak koledzy wspomnieli czy nie ma rdzy na łańcuchu (ogólnie powinien być czysty, w kolorze metalu, lekko wilgotny od smaru), rdzy na zębatkach, wgnieceń w ramie, mocnych zarysować itp. stan sterów czyli łożysk w ramie pod kierownicą - zaciśnij klamkę przedniego hamulca i spróbuj przesunąć rower do przodu i do tyłu - jak jest luz to stery trzeba przynamniej dokręcić; stan amortyzatora - naciśnij mocno na kierownicę w dół aby sprawdzić czy amortyzator ugina się i powraca. 2. W czasie jazdy: hamulce - czy działają, a rower łatwo i szybko zatrzymuje się; stan napędu - czy zmieniając biegi manetkami łańcuch także wskakuje na zębatki; pracę amortyzatora na nierównościach, np. przy zjeżdżaniu z krawężnika. Mogę podłączyć się pod dyskusję. Też szukam roweru - budżet do 2500 zł
anelim Napisano 12 Lipca 2013 Autor Napisano 12 Lipca 2013 Droga Mileno przede wszystkim jak wielkim funduszem rowerowym dysponujesz, wnioskując z oferty raczej skąpym. Wiadomo kobiety kupują bardziej wzrokowo, jak coś jest ładne to sie nadaje W takim rowerze warto zwrócić uwagę na wagę poprzedniego jeźdźca, dlatego że tylne koło oparte jest o rozwiązanie z lat 50' czyli wolnobieg, który ma swoje graniczenia i jeżeli rower był pod ciężką osobą oś koła może być do wymiany. Stan opon to standard, na to sie zwykle zwraca uwagę, natomiast zerknij czy łańcuch jest suchy, piszczy czy może jest nasmarowany. Ogólnie nic nie powinno trzeszczeć, skwierczeć, szumieć, rower powinien jechać cicho i tylko powinien być słyszalny szum opon. I na koniec niewielka sprawa porządkowa, poczytaj regulamin żebym nie musiał poprawiać każdego postu Dziekuje za podpowiedzi Drogi Puklus zachecam Cie do tego, zeby nie myslec stereotypowo Gdyby chodzilo tylko o kolor nie trafilabym na forum z moim pytaniem!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.