maronko Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Cześć! ;-) Mam tego typu rower ( http://www.activsport.eu/product-pol-9817-Arkus-Weekend-2012-kosz.html ) dokładniej to model Arkus Weekend Retro (classic bike), ale nie znalazłem dokładnie takiego kupiła go moja mama bez konsultacji ze mną chyba rok, czy dwa temu no i od tego czasu przewisiał w szopie, no i niestety kierwonica bardzo przerdzewiała, rama prawie jak nowa, obręcze też w dobrym stanie wizualnym, ale chyba zdąrzyły się pokrzywić po kilku jazdach, pamiętam, że jak pierwszy raz nim jechałem, to strasznie opornie chodził i ogólnie niski komfort jazdy, a to ma być rower dla starszej kobiety. Moje pytanie, co zazwyczaj jest do wymiany w tego typu rowerach? Strzelam, że obręcze. No i może jest jakiś sposób na kierownice. Dzięki za odpowiedz z góry, pozdrówki.
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Kierownicę rozebrać i pomalować, lub wymienić. Rozebrać całego i nasmarować, zrobić ogólny przegląd. Koła oddać do centrowania (15-20zł za koło przeważnie)...
maronko Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 Kierownice spróbuję odrdzewić, jak nie da rady, to kupię nową. Były centrowane, ale powiedzieli, że zrobili co mogli, a nadal krzywe... ale to tania blaszka i chyba koła trzeba będzie kupić nowe.
Kiciok Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 To zmień serwis. Też mam tandetne kółka, a gdy inny fachowiec zrobił mi jajko, w Świdnickim serwisie za 10zł dostałem kółko proste jak z fabryki.
maronko Napisano 11 Lipca 2013 Autor Napisano 11 Lipca 2013 No ta, ale mieszkam w małym miasteczku i ciężko o dobrych majstrów, ale dzięki za odzew, najpierw sam zrobię ile mogę
puszi Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 Jako świeżak nie wiem czy mogę się tak podpiąć pod temat, ale mam podobny problem. Kupiłam na allegro śliczny rower z koszyczkiem, jak to dla dziewczyny za jakieś ok 500 zł na początku użytkowania było całkiem nieźle, później go przewoziłam autem i trzeba było go rozkręcić i od tego momentu jest coraz gorzej. Wszystko się rusza, skrzypi, hamulce nie działają, kierownica się rusza. Ogólnie jest tragedia ale jeździ. I tu mam pytanie do doświadczonych, warto oddać go do serwisu żeby tak wszystko naprawili ( dobry i tani serwis w warszawie? ktoś zna?) czy lepiej dać sobie z nim spokój?
cienkun Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 To zapewne tylko kwestia dokręcenia kilku śrubek i nawet żal oddawać do serwisu. Nie masz jakiegoś chłopa w domu?
puszi Napisano 11 Lipca 2013 Napisano 11 Lipca 2013 no właśnie mam takiego że jak się razem wzieliśmy za naprawę to było jeszcze gorzej;) a mam dość ludzi oglądających się na ulicy co tak trzeszczy. Więc może zna ktoś dobry i niedrogi serwis na Mokotowie albo w Centrum?
Mod Team Puklus Napisano 16 Lipca 2013 Mod Team Napisano 16 Lipca 2013 Niekiedy nie da sie wycentrować koła bez jego rozbierania Kierownice kup alu i problem z rdzewieniem zniknie. Odnośnie kół, jeżeli nie sa wzmacniane komorami, szybko sie będą krzywiły zwłaszcza pod cięższa osoba, lepiej wyminięć na np 3 komorowe.
Mod Team Puklus Napisano 18 Lipca 2013 Mod Team Napisano 18 Lipca 2013 Żeby ci doradzić jakie koła kupić, pasuje wiedzieć jakie masz obecnie, jak sie nie znasz to zrób im zdjęcie, głównie tylnemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.