Skocz do zawartości

[rower] MTB za około 1500zł

YenksY

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Chciałbym kupić rower MTB za około 1500zł. Głównie na ścieżki leśne, po parku i trocheee asfalt. Mam zamiar jeździć 3/4 razy w tygodniu po kilkanaście km.

Niestety nie znam się na osprzęcie kompletnie, wiec mam nadzieje, ze cos doradzicie.

Jak na razie patrzylem na firme kross, szukalem tez cos z author basic/solution, ale ciezko cos wybrac dla siebie bez doswiadczenia i braku wiedzy.

Wiem jedynie, ze rama 21, a koła 26.

Napisano

Spróbuj coś na allegro wychaczyć, czasem są okazje z których warto skorzystać, ale odbiór raczej osobisty nie kurier.

Ale jakis konkretny model ? Jeszcze myslalem, ze kross level a2, ale to juz ponad cene.

Tak samo zastanawiam sie nad tym unibike crossfire. Macie jakies doswiadczenia z tymi rowerami ?

Napisano

Ścieżki leśne + park i asfalt = rower crossowy, raczej nie MTB.

W tej cenie, większość rowerów będzie na podobnych komponentach, różnice w ramach również będą niewielkie.

Ze swojej strony mogę polecić Meride Crossway 100-v (chociaż ciężko będzie znaleźć), Unibike Crossfire GTS, Kross Evado 2.0 (w tej kolejności)

Wszystkie to 28" koła

Napisano

Ścieżki leśne + park i asfalt = rower crossowy, raczej nie MTB.

W tej cenie, większość rowerów będzie na podobnych komponentach, różnice w ramach również będą niewielkie.

Ze swojej strony mogę polecić Meride Crossway 100-v (chociaż ciężko będzie znaleźć), Unibike Crossfire GTS, Kross Evado 2.0 (w tej kolejności)

Wszystkie to 28" koła

Jezdzilem po lesie na crossie i nie bylo przyjemnie, wiec moj wybor padl na MTB.

ok, dzieki sprawdze.

Napisano

W takim razie, mz, kieruj się w stronę używanych rowerów z okolicy (warto obejrzeć przed zakupem, ew oddać do serwisu w celu oględzin). W tej cenie powinieneś dostać coś na Deore/XT (niepełna grupa raczej) z w miarę rozsądnym amortyzatorem. 

Napisano