flood Napisano 9 Lipca 2013 Napisano 9 Lipca 2013 Witam, Ponownie jestem na etapie zakupu roweru. Mój budżet to ok. 3500zł. Tym razem preferuję zakup na allegro lub w sklepie internetowym. Może też być stacjonarny ale na terenie śląska. Wczesniej jeździłem XTC 2 oraz Mongoose Meteore Elite. Powinny być tarczówki (na poziomie Juicy 3) i amortyzator powietrzny. Nawet solo air. Rama to tak 15" - 16" to idealnie ale 17" też w ostateczności mozę być. Najlepiej by rower był z wyprzedaży. Jeśli coś byłoby dobrego z lat 2009 - 2011 byłoby super. Dlatego zakup w internecie byłby super. Tam można znaleźć taka okazję. Może wy wiecie gdzie w necie można dobre wyprzedażowe rowery znaleźć. Z rowerów jakie znalazłem to ten KTM: http://allegro.pl/20-ktm-ultra-sport-2011-sklep-warszawa-trybik-pl-i3358154648.html alternatywnie http://www2.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/mountain/868/28096/?collections_id=2 rocznik 2007 za 3000 w tym wymiana V-brakeów na tarczowe Shimano. http://sklep.kastor-bike.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=277&category_id=89&option=com_virtuemart&Itemid=93&vmcchk=1&Itemid=93 http://allegro.pl/merida-carbon-race-flx-d-bikeatelier-gliwice-2011-i3371175537.html - ale tu jest 18" więc chyba jednak dla mnie za duże http://allegro.pl/rower-merida-matts-tfs-800-d-shimano-xt-16-i3344124897.html - Ten nawet całkiem fajny wg mnie http://allegro.pl/rower-merida-matts-tfs-500-d-16-new-i3316437756.html http://allegro.pl/rower-merida-matts-trail-900-d-2012-17-okazja-i3316437719.html - ten co prawda 17 cali ale widzę inną geometrię. Być może ta ni będzie mi jajek obijać. I jaka jest różnica miedzy meridą TFS zwykłą a trial. Do czego służy jeden i drugi rower? Który warto kupić? A może lepiej wybrać cos innego? Aha. Trasy ok 50km po zróżnicowanym terenie czasem asfalt czasem coś trudniejszego., Z góry dzięki za pomoc
fantomasz69 Napisano 9 Lipca 2013 Napisano 9 Lipca 2013 Witaj! Jak dla mnie najlepsze propozycje to KTM i Merida Matts tfs 800-d ze wskazaniem na "Madzię". W sumie nie zastanawiałbym się zbyt długo bo 800-setka obecnie chyba ponad 4 tyś kosztuje a rowerek zacny. Miałem Meridę Matts tfs 500-v i spisywał się bez zarzutów. Jeśli chodzi o różnice między Trial a Matts to pierwszy jak sama nazwa wskazuje jest to typowy ścieżkowiec, krótsza rama , pozycja na nim jest bardziej wyprostowana, zwinny na ciasnych ścieżkach i bezdrożach i raczej na taki teren przeznaczony. Matts jest bardziej uniwersalny typowy do Xc, da radę w różnym terenie a na szosie prowadzi się dobrze,myślę że na Twoje preferencje idealny.To tak w wielkim skrócie i uproszczeniu, bo oczywiście dużo i długo można by pisać.
flood Napisano 9 Lipca 2013 Autor Napisano 9 Lipca 2013 Rozumiem czy li wg cibeie najlepsza byłaby meridka 800-D http://allegro.pl/rower-merida-matts-tfs-800-d-shimano-xt-16-i3344124897.html jest najbardziej optymalnym wyborem? tylko ten amortyzator RST First Air 100 mnie niepokoi. Dobre to w ogóle jest? Chyba gorsze od Recona Silvera Na drugim miejscu ten KTM ULTRA SPORT http://allegro.pl/20-ktm-ultra-sport-2011-sklep-warszawa-trybik-pl-i3358154648.html A co sądzisz o tym http://sklep.kastor-bike.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=277&category_id=89&option=com_virtuemart&Itemid=93&vmcchk=1&Itemid=93 Scott Scale 60. Sprzedawca chwalił w sklepie że SCOTTY to klasa sama w sobie i Meridy , a tym bardziej Gianty nie mogą sie im równać. Może jeszcze ktoś się wypowie? I jeszcze jedno pytanie. Wiadomo że wszystko można wymienić. Ramę chciałbym jednak miec juz na stałe. Bo to raczej sie nie psuje ani nie wyrabia. To która z tych trzech KTM ULTRA SPORT 2011 SCOTT SCALE 60 2011 MATTS tfs 800-d jest najlepsza a która najgorsza?
edi7777 Napisano 9 Lipca 2013 Napisano 9 Lipca 2013 Żaden z podanych przez Ciebie rowerów to nie jest jakaś szczególna okazja. Za 3,5k rower na rebie, rurkach easton, spoko napędzie i elixirach czyli w sumie wszystko czego wymagasz w temacie. Nowy z gwarancją i to bez przeceny: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Team-7-0_id_21546_.htm poza tym przynajmniej według mnie radon ma bardzo fajne malowanie na ten sezon.
flood Napisano 9 Lipca 2013 Autor Napisano 9 Lipca 2013 Żaden z podanych przez Ciebie rowerów to nie jest jakaś szczególna okazja. Za 3,5k rower na rebie, rurkach easton, spoko napędzie i elixirach czyli w sumie wszystko czego wymagasz w temacie. Nowy z gwarancją i to bez przeceny: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Team-7-0_id_21546_.htm poza tym przynajmniej według mnie radon ma bardzo fajne malowanie na ten sezon. Ok. Dobry rower. A jak z ramą dobra ona jest w porównaniu do wymienionych wyżej?
edi7777 Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Jeżeli chodzi Ci o jakość wykonania ramy to jest to kryterium absurdalne w wyborze roweru za takie pieniądze - wszystkie budżetowe ramy są podobnej jakości. Możesz popytać na forum osoby które już kupiły ten model radona. Ja tam uważam że jest to po prostu uniwersalny rower (masz jeszcze serię race z geo bardziej do ścigania ale trochę drożej).
Avatarus Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 Możesz się także zastanowić nad rowerem używanym (np. modele 2011, 2012 czy nawet 2013) , z tym że musiałbyś jeszcze trochę poczekać na lepsze ceny.
flood Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 Możesz się także zastanowić nad rowerem używanym (np. modele 2011, 2012 czy nawet 2013) , z tym że musiałbyś jeszcze trochę poczekać na lepsze ceny. Szukam roweru na który dostane pełną FVat więc raczej używane nie wchodzą w grę. Przekopałem jeszcze raz Internet. A w zasadzie jedna stronę. I znalazłem kilka ciekawych rowerów. http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a82096/nevada-1-0.html FUJI Nevada 1.0 999€ z 1149€ 15" http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a85127/felt-50.html FELT Felt 50 849€ z 999€ 15,5" http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a85364/six-30.html FELT Six 30 1099€ z 1299€ 15,5" http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a97138/thunder-comp.html BREEZER Thunder Comp 799€ z 1199€ 17" http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a70602/thunder-pro.html BREEZER Thunder Pro 1199€ z 1999€ 17" Najciekawszy jest ten ostatni z tym że obawiam się 17". Preferowałbym 15" który dla mnie byłby chyba ideałem. Ale nie wiem jak z geometrią tego Breezera. I w ogóle co to za marka? Który z tych rowerów polecacie. Co sądzicie o tym sklepie? Jak jest z gwarancją? Czy da się u nich negocjować? I na końcu pobobczen pytanie.http://www.decathlon.pl/81-2012-id_8168918.html - Czemu ten b'twin ma taki dobry osprzęt i taką niska cenę? Co z nim nie tak? Z góry dzięki za pomoc. Witam ponownie W jednym ze sklepów znalazłem wydaje mi się dobrą ofertę Schwinn moab pro carbon 2010 za 4500 zł mtbs.cz/clanek/schwinn-moab-pro-preview/kategorie/preview Oraz GT zaskar expert 2011 za 4200 www.sportzakupy.pl/Sklep/MTB-gorskie/2011-GT-Zaskar-Expert,2,0,31,1281.htm Który z nich jest lepszy i którego warto brać. Markę GT znam ale schwinn tak naprawdę nic mi nie mówi. Co radzicie Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
fantomasz69 Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 No to nieźle się rozpędziłeś....z 3500 do 4500 Jest sporo wątków na ten temat, przeszukaj forum. Większość podanych przez Ciebie propozycji to fajne rowerki i tyle, musisz sam zdecydować który bardziej Ci się podoba czy odpowiada. Jeden woli mieć rower z Rebą ktoś inny z Reconem Gold itd...Z pewnością Radon jest nie złą propozycja, aczkolwiek jak dla mnie Breezer Thunder Pro ma lepszą geometrię bo w stosunku do rozmiaru (15'') ma dość długą ramę i myślę że to atut. A marka jak każda inna...Jeśli chodzi o rowery b'twin, to sprzęt produkowany specjalnie dla sieci Decathlon, wiele osób na takich śmiga i sobie chwalą, wybór należy do Ciebie.
flood Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 Bo tak jest zawsze. Jak zaczynałem kupować 4 lata temu rower do 2000 to skończyłem na XTC 2. Pisałem do bike discount i niestety to są ostateczne ceny. Tak więc z tych poddanych w euro rowerach zostaje felt 30 i breezer comp. Tylko tak naprawdę odpada chyba gwarancja kupując w Niemczech. Natomiast te dwa ostatnie są ze sklepu stacjonarnego. Tylko ciut drogie. Tylko czy warto do nich dopłacać czy lepiej pozostać na breezerze lub felcie. Do gt i schwinna się przymierzalem i dobrze mi się siedziało. Z kolei felt i breezer muszę brać w ciemno Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
fantomasz69 Napisano 10 Lipca 2013 Napisano 10 Lipca 2013 To może coś z rowerów Cube np. http://www.skiteam.pl/rower/Cube/LTD-Pro-26-1779/albo taniej...http://www.skiteam.pl/rower/Cube/Acid-26-1772/A z podanych przez Ciebie chyba jednak Breezer, ale stary decyzję musisz podjąć sam Tak to już jest że w tym przedziale cenowym zawsze będzie jakieś..."ale", jeden ma lepsze hamulce, drugi amorek itd...Sezon w pełni , decyduj się co zdążysz się nim nacieszyć, a jak lubisz "rowerkować" to z każdego będziesz zadowolony, kup ten który Ci się podoba najbardziej i ciesz się jazdą!
flood Napisano 10 Lipca 2013 Autor Napisano 10 Lipca 2013 No własnie. A ja się kompletnie nie znam. Tyle o ile. Dziś na sucho po zejściu ze Schwinna wsiadłem na mój stary rower Mongoose Meteore Elite który kiedyś był dla mnie mega wypasem i jakoś szału na mnie nie zrobił. Był za cięzki i za duży. W takim wypadku na placu boju pozostaja trzy rowery. Breazer za ok 3500zł raczej bez gwarancji bo jak w sklepie niemieckim liczyć na gwarancje. Schwinn za 4500 i GT Zaskar za 4200 Muszę to na chłodno przekalkulować W Schwinie jest dobry amor. Czy byłaby szansa bym go na razie sprzedał kupił tańszy i tym sposobem obniżył cenę całego roweru?
flood Napisano 12 Lipca 2013 Autor Napisano 12 Lipca 2013 Witam ponownie Znalazłem konkretny link do Schwinna któego chcę kupić http://www.schwinn-bikes.cz/schwinn-kola2009-pevna-kola-moab-moab-pro. I tak myślę i myślę nad nim. Co wy na to. Warte jest tej kasy?
fantomasz69 Napisano 12 Lipca 2013 Napisano 12 Lipca 2013 Jak masz kasę to kupuj i już dłużej się nie zastanawiaj bo...lato się skończy A rowerek i jego specyfikacja wyglądają naprawdę zacnie, nawet oponki już ma "pod Ciebie", bo są bardzo uniwersalne, ciche i szybkie na asfalcie a i w terenie dadzą spokojnie radę.
flood Napisano 12 Lipca 2013 Autor Napisano 12 Lipca 2013 Jak masz kasę to kupuj i już dłużej się nie zastanawiaj bo...lato się skończy A rowerek i jego specyfikacja wyglądają naprawdę zacnie, nawet oponki już ma "pod Ciebie", bo są bardzo uniwersalne, ciche i szybkie na asfalcie a i w terenie dadzą spokojnie radę. Jutro chyba go zakupię. Tylko szukałem gdzieś po necie geometrii tego roweru ale ciężko cokolwiek znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.