Bartek3033 Napisano 8 Lipca 2013 Napisano 8 Lipca 2013 To mój pierwszy post na forum tak więc chciałbym się ze wszstkimi przywitac Przeglądam to forum już od roku, ale byłem leniwy i nie chciało mi się wcześniej założyć konta Jestem w sumie już na końcowym etapie składania swojego roweru, muszę kupić jakąś ramę.Budżet tak w okolicy 600 zl. Co myślicie o ramie z krossa level a7-a8 ?
Marcint96 Napisano 8 Lipca 2013 Napisano 8 Lipca 2013 To najpierw kupowałeś osprzęt, widelec, koła itp. a na końcu ramę ?
Bartek3033 Napisano 8 Lipca 2013 Autor Napisano 8 Lipca 2013 Miałem stary rower, więc zacząłem od wymiany napędu etc.w tej chwili kupuję rownolegle ramę i widelec.napęd i hamulce już mam kupione, koło tylne jest na wpół nowe, A przednie w całości zostaje ze starego roweru.jeszcze kwestia kokpitu, ale myślę że ten sezon dojeżdże na byle czym (tzn tym co mam)a na przyszły sezon, jak bd kaska, to pomyslimy nad czymś fajniejszym
radeks23 Napisano 8 Lipca 2013 Napisano 8 Lipca 2013 Za te pieniądze chyba nic lepszego nie dostaniesz. Ogólnie w tej cenie wielkiego wyboru nie ma. Level a7 ogólnie nie jest taki zły, lakier trzyma się całkiem całkiem, dzisiaj nieźle przejechałem górną rurą po kamieniu, rysy są, ale bałem się że będzie gożej. Brakuje mi w niej troche sztywnośći w okolicach suportu i główki. Widziałem że w nowszym modelu już to zmienili, dolna rura ma nieco większą średnicę co prawdobodobnie przekłada się na sztywność.
Bartek3033 Napisano 8 Lipca 2013 Autor Napisano 8 Lipca 2013 A jak wypada na tle accentow?i czy bardzo na + rozni się w stosunku do tej ramy z niższych leveli? bo tamte co by ukrywać sporo tansze są. i tak btw, jakie stery do niej byście polecali?
szylolek Napisano 8 Lipca 2013 Napisano 8 Lipca 2013 Ja również jestem na etapie kupowania ramy do swojego roweru. Miałem już kupować Accenta Peak, ale naczytałem się trochę opinii o słabej jakości lakieru, zobaczyłem tą ramkę też na żywo i jednak chyba zdecyduje się na ramę z Krossa Level A5.
Bartek3033 Napisano 8 Lipca 2013 Autor Napisano 8 Lipca 2013 z tego co wiem, to te nizsze, to jeden pieron, tylko malowaniem się różnią.dopiero chyba a7 jest lepsza. Tylko pytanie właśnie. Warto dopłacać, czy ta tańsza jest wystarczająca?
Kranczi Napisano 27 Lipca 2013 Napisano 27 Lipca 2013 Od dupy strony to, przeciez nie wiesz czy bedzie dobrze pasowac kola etc. Tylko pytanie właśnie. Warto dopłacać, czy ta tańsza jest wystarczająca? Jesli chcesz rower lekki, to wszystko jedno bo i ta i ta prawdopodobnie jest z Aluminium Super Lite (chyba A9 i A Plus jest karbonowa) a tak to lakierek trzyma, co by mial nie trzymac.Co do ramy to ogarnij czy Ci wszystko wejdzie, mianowicie Amorki zeby pieknie chodzily nie moga miec duzego luzu, naped przod i tyl no i kola.
Bartek3033 Napisano 27 Lipca 2013 Autor Napisano 27 Lipca 2013 Co masz na mysli z kołami? normalne 26stki, obecnie mam w nich założone jakieś 2 calowe gumy.piasta tylna też standarcik. Wiem że od dupy strony ale tak wyszlo. Bo w zeszłym sezonie miałem jeszcze starego dziada, który troszkę z upgrejdowałem, natomiast teraz poszedł na cel nowy rower.Hamulce mnie pogonily, bo była okazja, widelec ledwo kupiona ostatnia sztuka, a z ramą nic się od pół roku nie dzieje ani cenowo, ani dostepnościowo , więc mogła zaczekać.
Roback Napisano 29 Lipca 2013 Napisano 29 Lipca 2013 nie widzę nic złego w kupowaniu ramy na końcu, też tak robiłem
Kranczi Napisano 29 Lipca 2013 Napisano 29 Lipca 2013 No dobra, ja w kazdym razie jak bym robil sam sobie rower to bym najpierw dobral interesujaca mnie rame, material, firma, wielkosc etc. Anyway, jak rowerek wyszedl spoko to jest najwazniejsze.Jaki naped dales? Polecam Deore XT bo jest 200g lzejszy od wszystkich innych przerzutek SH tej klasy procz XTR podajze, zawsze zapominam tych 3 literek. (moze SLX?)
Bartek3033 Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Napisano 7 Sierpnia 2013 Hah troche wstyd sie przyznac, ale naped (korby, przerzutki, manetki) To alivio na 8 biegów. Nie pchałem się w deore ani tymbardziej SLX bo te przerzutki jak pisałem w jakims innym temacie, jezdziły przez jakies kilka miesiecy w makrocashu to po 1 juz samo w sobie. Po drugie 9 biegów, wiec musialbym tam wszystko naraz wymienic. po trzecie deore w zwyż to już dużo wyższa półka cenowa.Zobaczę jak się będzie na całości jeździć, i najwyżej na tył wrzucę lepszą przerzutkę w celu poprawy działania, jednak dalej zostając przy 8 biegach. Ogólnie napęd mnie wyniosł koło 700zł przerzutki, manetki, korby, suport aliviovski i tylna piasta novatec D041sbTakie pytanie jeszcze do was, czy rama z 2011 różni się od tej z 2012?
siimon Napisano 7 Sierpnia 2013 Napisano 7 Sierpnia 2013 Nie przesadzajmy z tym kupowaniem w ustalonej kolejności. Ja zacząłem składać od ramy ale juk już wszystko miałem skompletowane to i tak zmieniła się koncepcja i zmieniłem ramę. Co najwyżej stery mogą nie pasować, może przednia przerzutka i sztyca. Hamulce jeżeli V to niema problemu a tarczówki można załatwić adapterami, suport raczej standard. Dobre alivio nie jest złe, jeżeli nie zależy Ci na super precyzji w ciężkich warunkach to po co przepłacać. W tej cenie już można znaleźć jakąś fajną ramkę, osobiście też bym się zastanawiał nad levelem.
Bartek3033 Napisano 7 Sierpnia 2013 Autor Napisano 7 Sierpnia 2013 Akurat sterów jeszcze nie mam zakupionych I w sumie nie wiem jakie wziac. Polecicie jakieś niedrogie pol zintegrowane na maszynach?I jak z tymi ramami, Czy poza kolorem są takie same?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.