Kaburabu Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Witam.Jestem całkiem zielony w tematyce jazdy MTB, mam do Was pytanie, do doświadczonych: co powinienem wiedzieć przed zakupem roweru, przed zjazdami, jak ćwiczyć itp. Jestem ciekaw opinii osób, które już trenują jakiś czas a nie tylko suchych faktów z Googli Jeśli źle nazwałem temat to przepraszam.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcint96 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 caaaaalutkie forum masz o tej tematyce. Chyba nikt nie odpowie Ci na twoje pytania ^^ Bo nie podałeś żadnych szczegółów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaburabu Napisano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Wiem, że jest ;dGdybym wiedział o co pytać to bym najpierw forum przeszukał pod tym kontem ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Jest masa osób nie korzystająca w tym przypadku z wyszukiwarek a świetnie sobie radząca. A ci co jednak korzystają znajdą wszystkie informacje. Chcesz bardziej szczegółowo to poczytaj książkę "Jazda rowerem górskim" Briana Lopesa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szopa78 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Witam. Jestem całkiem zielony w tematyce jazdy MTB, mam do Was pytanie, do doświadczonych: co powinienem wiedzieć przed zakupem roweru, przed zjazdami, jak ćwiczyć itp. Jestem ciekaw opinii osób, które już trenują jakiś czas a nie tylko suchych faktów z Googli Jeśli źle nazwałem temat to przepraszam. Pozdrawiam. Zacznij jeździć a właściwe pytania same się pojawiąPozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...