Skocz do zawartości

[Początkujący na MTB] Co powinienem wiedzieć jako początkujący?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jestem całkiem zielony w tematyce jazdy MTB, mam do Was pytanie, do doświadczonych: co powinienem wiedzieć przed zakupem roweru, przed zjazdami, jak ćwiczyć itp. Jestem ciekaw opinii osób, które już trenują jakiś czas a nie tylko suchych faktów z Googli ;)
Jeśli źle nazwałem temat to przepraszam.
Pozdrawiam.

Jest masa osób nie korzystająca w tym przypadku z wyszukiwarek a świetnie sobie radząca. A ci co jednak korzystają znajdą wszystkie informacje. Chcesz bardziej szczegółowo to poczytaj książkę "Jazda rowerem górskim" Briana Lopesa.

Witam.

Jestem całkiem zielony w tematyce jazdy MTB, mam do Was pytanie, do doświadczonych: co powinienem wiedzieć przed zakupem roweru, przed zjazdami, jak ćwiczyć itp. Jestem ciekaw opinii osób, które już trenują jakiś czas a nie tylko suchych faktów z Googli ;)

Jeśli źle nazwałem temat to przepraszam.

Pozdrawiam.

Zacznij jeździć a właściwe pytania same się pojawią

Pozdrawiam

• 2 tygodnie później...

Jako, że sam niedawno zacząłem swoją przygodę z MTB dodam kilka słów. Na początku sam miałem mnóstwo dylematów, wiele pytań i również jak Ty pomyślałem, że popytam, poszukam, poczytam opinie innych. Najważniejsze jednak były chwile, kiedy zacząłem jeździć. Podczas jazdy sam będziesz rozwiązywał swoje problemy. Jak wchodzić w zakręty, jakie przełożenia stosować, jak dostosować prędkość itp. Ja na początku miałem problemy z zakrętami. Zdarzało mi się, że podczas skrętów nie wyrabiałem i leciałem prosto w jakieś krzaki czy wprost na drzewo. Kwestia przyzwyczajenia. Teraz jest już nieco lepiej. Ale to wciąż tylko początki.