Groszkin Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 Cześć Siodełko powoli opadami podczas jazdy. Rower cube Ltd. Był w serwisie ale nic nie zrobili. Zacisk jest na maksa, aż ciężko go dopiąć. Ważę 90kg. Co można tutaj poradzić? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
piotreeek Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 mam w głowie kilka rozwiązań: użycie specjalnych specyfików do karbonowych elementów, zwiększających tarcie wymiana zacisku np na imbus ostatecznie, mało elegankie ale w 100% skuteczne - wcisnąć kawałek puszki po piwie między ramę a sztycę
bukakewarior Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 Hej. Dziwna sprawa. A sprawdzałeś średnicę sztycy, czy oby na pewno jest właściwa?
Groszkin Napisano 6 Lipca 2013 Autor Napisano 6 Lipca 2013 Nie sprawdzałem. To jest oryginał także oczekuje ze jest dobry. Rower z zeszłego roku. Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Terrqge Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 Patrząc na wyniki w google można dojść do wniosku, że ten model (i ogólnie niektóre rowery cube) może mieć taką wadę fabryczną. Na innych forach piszą, że najlepszym rozwiązaniem będzie zmiana zacisku, ewentualnie możesz kombinować sposobami które opisał piotreeek.
Groszkin Napisano 6 Lipca 2013 Autor Napisano 6 Lipca 2013 Zmiana zacisku ma sens. Puszki nie wcisne bo jest już ciasno. To chyba podlega pod gwarancję? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
jasskulainen Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 zmien zacisk za 15 i pozbadz sie problemu dobrze wyczysc to co jest w srodku mozesz tez uzyc butaprenu, bez obaw wyjmiesz potem sztyce : )
stream Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 Ja zaś nie mogłem wyjąć sztycy z mojego CUBE Analog Disc. Razem z serwisantem udało nam się wyciągnąć ją siłą. Została oczywiście wysmarowana wazeliną techniczną i teraz regulacja jest już możliwa (oczywiście nic nie opada). Może spróbuj odtłuścić sztyce i rurę podsiodłową. Pozdrawiam!
macsch69 Napisano 31 Lipca 2013 Napisano 31 Lipca 2013 Jeżeli masz możliwość złożenia reklamacji - to reklamuj. To nie powinien być tylko Twój problem. Może to sprzedawca (importer) próbuje alternatywnych rozwiązań a czasami nie ma o tym nawet pojęcia patrz link). http://www.aliexpress.com/item/KF10105-Supply-Germany-CUBE-LTD-polished-frame-lightweight-aluminum-alloy/1124969627.html co byłoby odpowiedzią na pytanie dlaczego niektóre CUBE'y mają taką przypadłość. Jeżeli pozostanie Ci samodzielnie zmierzyć się z tematem, to oprócz proponowanej już wymiany zacisku, można zwiększyć tarcie wewnątrz rury poprzez usunięcie smaru, a jeżeli to nie będzie wystarczające posmarowanie jej roztworem kalafonii (wystarczy na niewielkim odcinku w okolicy zacisku). Jeżeli nie zmieniasz wysokości siodła przez dłuższy czas to ta metoda jest niezalecana ponieważ mogą nastąpić po dłuższym czasie problemy z wyciągnięciem sztycy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.