Skocz do zawartości

[Tubeless] Uszczelnianie obręczy na łączeniu

EricDraven

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam tylne koło DT Swiss Zircon 307 przerobione na bezdętkowe. Problem jest taki, że czasami powietrze ucieka mi przez nieszczelność w łączeniu obręczy (na ściance bocznej).

Czy ktoś ma jakiś pomysł czym można by to uszczelnić trwale? W chwili obecnej uszczelnia się mleczkiem, ale problem się pogłębia i obawiam się że w końcu mleczko może nie dać rady.

Napisano

Niedokładnie wytłumaczyłem. Nieszczelność NIE jest na łączeniu obręczy z oponą. Powietrze ucieka mi przez ściankę boczną obręczy - wyciek jest na fragmencie łączenia (klejonego lub lutowanego, nie znam się na technice produkcji obręczy) dwóch końców. Także dzięki za dobre chęci ale w moim przypadku taka pasta nie pomoże. Bardziej myślałem o jakimś rodzaju kleju.

Napisano

Może jest tak, że masz pęknięcie na spawie obręczy ?

Jeśli tak, to bardziej bym myślał o wymianie obręczy.

Sprawdzałeś, czy dziury na nyplach dobrze zakrywa taśma ?

Napisano