EricDraven Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Witam. Mam tylne koło DT Swiss Zircon 307 przerobione na bezdętkowe. Problem jest taki, że czasami powietrze ucieka mi przez nieszczelność w łączeniu obręczy (na ściance bocznej). Czy ktoś ma jakiś pomysł czym można by to uszczelnić trwale? W chwili obecnej uszczelnia się mleczkiem, ale problem się pogłębia i obawiam się że w końcu mleczko może nie dać rady.
detonator Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Jest coś takiego jak pasta montażowa do opon. Piszę czysto teoretycznie, bo nie stosowałem, ale mam ją przygotowaną i będę ją testował. Np ta pasta: http://allegro.pl/masc-pasta-montazowa-do-opon-4kg-delta-zielona-f-v-i3317187455.html
EricDraven Napisano 5 Lipca 2013 Autor Napisano 5 Lipca 2013 Niedokładnie wytłumaczyłem. Nieszczelność NIE jest na łączeniu obręczy z oponą. Powietrze ucieka mi przez ściankę boczną obręczy - wyciek jest na fragmencie łączenia (klejonego lub lutowanego, nie znam się na technice produkcji obręczy) dwóch końców. Także dzięki za dobre chęci ale w moim przypadku taka pasta nie pomoże. Bardziej myślałem o jakimś rodzaju kleju.
detonator Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Może jest tak, że masz pęknięcie na spawie obręczy ? Jeśli tak, to bardziej bym myślał o wymianie obręczy. Sprawdzałeś, czy dziury na nyplach dobrze zakrywa taśma ?
EricDraven Napisano 5 Lipca 2013 Autor Napisano 5 Lipca 2013 Koło napompować się da. Na obręczy są widoczne wycieki mleczka. Koło było kupione w końcówce lutego, od początku zalane mleczkiem. Na początku koło zanurzone puszczało bardzo rzadko, bardzo drobne pojedyncze bąbelki na spawie. Powietrze wtedy uciekało jakieś 4 dni jak rower stał. Potem zacząłem jeździć prawie codziennie i nie było problemów. Miesiąc nie pompowałem koła. Wczoraj po tygodniowej przerwie w jeździe problem się nasilił bo podczas pompowania, przy dojściu do wyższego ciśnienia usłyszałem jak powietrze ucieka i dało się wyczuć na spawie powiew uciekającego powietrza. Po zakręceniu kołem (w celu rozprowadzenia mleczka) trochę ustało, ale dzisiaj znowu było mało powietrza - nie jest to flak, ale raczej nie do jazdy. Mleczko dolewałem na początku czerwca. Koło przejechało tylko 1800 km, nie jest nawet trochę scentrowane więc aż żal wymieniać obręcz. Myślę nad posmarowaniem spawu cienką warstwą jakiegoś bezbarwnego kleju, może w połączeniu z mleczkiem to pomoże? Tylko nie wiem jakiego kleju użyć by spoina była elastyczna i najlepiej bezbarwna no i oczywiście trwała.
CMIK Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 A jak nie chcesz bawic się w naprawe obręczy i uważasz że możesz na niej jeździć, to zrób ghetto
pajak123 Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 mnie bardziej zaciekawił początek,że koło przerobione na bezdętkowe przecież 307 wychodzily z systemem bezdętkowym.Jeśli kupiłeś je nowe z dt 4 you to lepiej odeślij na gwarancje
EricDraven Napisano 6 Lipca 2013 Autor Napisano 6 Lipca 2013 Cały problem w tym że jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie w Pieniny i chciałem wziąć rower ze sobą. Przejadę się jeszcze dzisiaj i zobaczę czy koło się uszczelni. Jak tak, to będę pewnie reklamował po powrocie. Na wszelki wypadek wezmę dętkę ze sobą na wyjazd.
pajak123 Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 jak masz wyjazd to ja bym zrezygnował z mleczka i jeszcze wszystko na spokojnie zrobił bym w domu wrzucił dętke w koła i miał bym spokojną głowe a po wyjeżdzie na gwarancje i tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.