darek156 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Cześć. Przyszedł w końcu czas na wymianę mojego starego amortyzatora RST Cappa T6. Niestety podczas wymiany natrafiłem na taki problem. Stery mam oparte na wiankach. I tak: Na koronie starego amortyzatora jest jakby bieżnia na którą nakładana jest podkładka, a na nią wianek , który idzie do główki ramy. Problem w tym, że nowy amortyzator nie ma tej bieżni na koronie przez co po złożeniu całości lata w główce. Mam pytanie, czy na nowy amortyzator muszę nabijać jakąś bieżnię, aby całość prawidłowo spasować i żeby amor nie latał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalisiek Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Bieżnie ze starego amorka musisz zbic i nabić na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Tak, bieżnia musi być. O ile zostawiłeś stare stery, to ściągnij ją z poprzedniego amortyzatora. W środku ramki na 1 foto, widać wgłębienie, ono pomoże Ci w podważeniu bieżni przed wyjeciem. Edit. Ktoś już mnie ubiegł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djmolo Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Tak. To co wskazałeś to bieżnia. Musisz ja zsunąć, zbić i przełożyc na nowy widelec. Dla ułatwienia masz takie dwa wciecią w widlach. Młotek i jakiś śrubokręt i jedziesz. jak bedziesz nabijał na nowe widły to wbijaj jakimś kawałkiem drewna albo najlepiej jakas rurką, Najważniejsza rzecz to nie uszkodzić, zarysować bieżni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek156 Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Dzięki wszystkim bieżnia przełożona, amorek zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.