arczin Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Witam jestem posiadaczem amortyzatora XCU SR SUNTOUR i ma on już koło 6 lat przez te lata nie konserwowany rower jeździł dzień w dzień i mam zamiar trochę go podrobic ponieważ zrobił się miękki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Na filmiku fajnie widać, co i jak Ps. Tylko nie wyłamuj slizgów jak na filmiku. Podważ zapadkę i dopiero wyciągaj, bo inaczej możesz mieć spory problem z dostaniem nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arczin Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 tak tylko jest problem XCU nie ma srub na dole ;/ posiada tylko korki ktore mozna zdjac i nic wiecej pod korkami tawot i nawet 1 sruby nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shootee Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 No to go nie rozbierzesz Możesz przesmarować golenie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 w XCU możesz zdjąć korki/zaślepki w koronie i masz dostęp do środka goleni. Jakikolwiek serwis tego amortyzatora ma średni sens, ten amor jest tak prosty, jak budowa cepa. Przesmaruj górne golenie jakimś olejem, żeby praca była płynna, bo nic więcej nie osiągniesz. Tam jest tylko 1 sprężyna z elastometrem i nic poza tym. Jeżeli byś chciał zwiększyć twardość amora, to musiałbyś kombinować z wymianą sprężyny, co wg mnie mija się z celem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.